تشک بادی داخل ماشین ون

intex 99909

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین ون با کیفیت فوق العاده و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد یکی از کاربردی ترین تجهیزات سفر با ماشین می باشد . این تشک بادی دارای جنس بدنه ای ترکیبی می باشد که کیفیت ساخت بالایی دارد و می تواند بهترین عملکرد را در شرایط محیطی مختلف از خود به نمایش بگذارد . در بخش رویه این تشک بادی از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده است که کاملا نرم و ضد حساسیت می باشد و از این رو می توانید با خیالی راحت از آن برای انواع پوست حساس از کودک تا بزرگسال نیز استفاده نمایید . اما در ستون های نگهدارنده زیرین از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که استحکام فوق العاده ای نیز دارد و قابلیت تحمل وزن تشک را به خوبی افزایش داده است . این تشک بادی ماشین دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که به صورت استاندارد می توانید از آن استفاده نمایید . این محصول همچنین دارای وزنی بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و با توجه به ساک حملی که به همراه خود دارد به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها و پیاده روی ها به همراه خود داشته باشید .


نوع
سفری
 تحمل وزن
 150 کیلوگرم
 طول
 143 سانتی متر
 عرض
 90 سانتی متر
 ارتفاع
 43 سانتی متر
 جنس رویه
 پی وی سی مخمل
 جنس بخش کناری
 پی وی سی چرم
 جنس کف
 پی وی سی چرمی دو لایه
 پمپ
 ندارد
 نوع پمپ
 فندکی دوکاره پرقدرت
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
  دارای سطح ضد حساسیت و ضد تعریق
 ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
 دارای پایه بادی مجزا
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، کوسن بادی


تشک بادی داخل ماشین ون یکی دیگر از سری تشک های بادی می باشد که برای این خودرو استانداردسازی شده است تا بتوانید از آن درون ماشین استفاده کنید . اگر قصد سفر و یا طی کردن مسافت های طولانی با ماشین شخصی خود را دارید ، می توانید با استفاده از این محصول ، تختخوابی راحت و منحصربفرد را درون ماشین خود راه اندازی کنید و اقدام به استفاده از آن نمایید . این محصول دارای متریالی مرغوب و درجه یک می باشد که کیفیت ساخت بالا و قیمت مقرون به صرفه را برای شما در کنار هم به همراه خواهد داشت . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی ماشین ون را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این تشک بادی را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

تشک های بادی داخل ماشین دارای ساختارها و متریال تقریبا یکسانی می باشند ، این تشک بادی نیز از نظر ابعادی و ساختاری برای استفاده درون ماشین ون استاندارد سازی شده است تا بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد . تشک بادی فوق دارای ستون های مجزا از تشک بادی اصلی می باشد که فاصله میانی صندلی عقب و جلو را پر می کند و محیطی یکدست را در اختیارتان قرار می دهد که می توانید تشک بادی اصلی را باد کرده و بر روی آن قرار دهید . با برپا کردن تشک بادی فوق درون این ماشین ، تختخوابی راحت و یکدست در بخش صندلی عقب ماشین شما مهیا می شود که می توانید بر روی آن خوابیده و به استراحت بپردازید .

رویه این تشک بادی به صورت مواج تعبیه شده است تا به خوبی از تعریق بدن به گردش جریان هوایی که ایجاد می شود جلوگیری به عمل آورد . همچنین متریال استفاده شده در رویه این تشک بادی به صورت کاملا ضد حساسیت است و با توجه به این امر می توانید از آن برای انواع پوست بدن از کودک تا بزرگسال بدون دغدغه از آن استفاده نمایید . مواد  اولیه ای که در ساختار رویه این تشک بادی به کار گرفته شده است از نوع وینیل جیر یا همان مخمل می باشد که حس خوابیدن بر روی تختخواب های خانگی را برای شما به همراه خواهد داشت . این نوع رویه سازگاری بالایی به پوست بدن افراد دارد و به هنگام کشیده شدن پوست بدن بر روی سطح این تشک بادی ، خراشی بر روی پوست ایجاد نخواهد شد .

اما برای بالا بردن استحکام این تشک بادی در بخش ستون های نگهدارنده و کف این محصول از وینیل طرح چرم دو لایه استفاده شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی نیز به دلیل بکارگیری این متریال به خوبی افزایش داشته است و به 150 کیلو گرم رسیده است که برای نگهداری یک الی دو نفره بزرگسال استاندارد می باشد . همچنین وزن سبک 4 کیلو گرمی این محصول باعث شده تا به راحتی بتوانید آن را به همراه خود حتی در پیاده روی ها داشته باشید و انعطاف پذیری بالای بدنه موجب کاهش حجم محصول شده است و فضای بسیار کمی را در مسافرت ها از شما اشغال می کند .

به همراه این تشک بادی ماشین یک عدد یک ساک حمل دسته دار و دو کوسن بادی نیز برای شما ارسال می شود تا شما را به صورت کامل از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز کند . همچنین با توجه به تست های صورت گرفته ، مدت زمان راه اندازی این تشک بادی بالغ بر سه الی چهار دقیقه می باشد و برای این امر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی داخل ماشین ون را دارید همین حالا می توانید آن را با ارزان ترین قیمت و با ضمانت کیفیت از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...