تشک بادی داخل ماشین پژو

کد : INTEX 12126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پژو یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با قیمتی بسیار مناسب در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد .

تشک بادی داخل ماشین پژو یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که دارای طرح و رنگ بندی زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان داراست . این محصول دارای بدنه کاملا انعطاف پذیر می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که آن را به راحتی به کوچکترین سایز ممکن تبدیل کنید و همچنین با توجه به وزن مناسبی که دارد به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی حمل نمایید . جنس بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . 

قسمت کناری این محصول از جنس PVC ضخیم می باشد که به مقاومت و استحکام آن افزوده است . شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مصرف کنندگان یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات قرار داده که به شما کمک می کند که از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . این محصول دارای ابعاد و وزن مناسب می باشد که مناسب برای انواع خوروها می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

ماشین های ایران خودرو در میان مردم ایران از مصرف بسیار بالایی برخودار هستند و تعداد نفرات زیادی را میشناسیم که ماشین آن ها از خانواده پژو یعنی پژو 405 یا پژو پرشیا باشد . در این بخش برای این دسته از افراد تشک بادی داخل ماشین مدل پژو را فراهم آورده ایم تا در سفر ها بتوانند از آن بهره مند شوند و راحتی وصف ناپذیری را برای خود و خانواده فراهم کنند . این تشک بادی داخل ماشین دارای ساختار استانداردی می باشد که به خوبی برای ابعاد داخلی ماشین پژو تعبیه شده است تا فصای خالی بخش عقبی ماشین را به خوبی پر کند . تشک های بادی داخل ماشین محصولاتی جدید هستند که با ورود خود به بازار ، سفر را لذت بخش تر از گذشته کرده اند . در این بخش برای شما عزیزان تشک بادی داخل ماشین پژو را به نقد و بررسی گذاشته ایم پس اگر شما هم قصد خرید این تشک بادی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید .

این تشک بادی همانطور که در تصاویر می بینید علاوه بر رنگ زرد ، دارای رنگ مشکی نیز می باشد که برای استفاده در مسافرت ها به دلیل چرک تاب بودن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و از محبوبیت بالاتری برخوردار است . رویه این محصول به گونه ای موج دار تعبیه شده است که به هوای داخل ماشین اجاره گردش را به خوبی می دهد و این باعث می شود تا از تعریق بدن در هنگام خواب به خوبی جلوگیری به عمل آید . ستون های زیرین به صورت کاملا بادی می باشند و گودی وسط ماشین های پژو را به خوبی پوشش می دهند و در بخش عقبی ماشین برای شما فضای ایده آلی را فراهم می آورند تا برای خواب بتوانید از آن بهره مند شوید . برند این تشک های بادی اینتکس می باشد که به همراه خود دارای دو عدد کوسن بادی سایز متوسط می باشد که کاربردهای بسیاری دارد و در هنگام خواب به عنوان بالشت بادی می توانید از آن ها بهره مند شوید .

راه اندازی این تشک بادی در مدت زمان تقریبی سه الی چهار دقیقه امکان پذیر است و برای این امر می توانید از انواع پمپ بادهای مخصوص دستی و برقی استفاده کنید . تفاوت این پمپ باد های در مدت زمان باد کردن محصول و همچنین سهولت در راه اندازی می باشد که البته توصیه می شود در صورت موجود بودن پمپ بادی که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد ، حتما آن را خریداری کرده و به استفاده از آن بپردازید . برای باد کردن این محصول در بخش های مختلفی از آن دریچه های هوا تعبیه شده است که بخش های مختلف را می توانید به صورت جداگانه باد کنید . گفتنی است که این امر باعث می شود تا در صورت به وجود آمدن مشکلی در یکی از بخش ها ، سایر قسمت ها دچار اشکال نشود و با خیالی راحت بتوانید از بخش های دیگر استفاده کنید . همچنین با خالی کردن باد ستون های این تشک بادی داخل ماشین می توانید از آن به عنوان تشک بادی بدون پایه در چادرهای مسافرتی و یا کمپینگ در محیط های خارج از ماشین استفاده نمایید .

جنس بدنه این محصول از وینیل می باشد که پایه ثابت ساخت محصولات بادی محسوب می شود . این متریال به خوبی در برابر فشار و ضربه از خود مقاومت نشان داده و علاوه بر آن دارای خصوصیت ضد آب بودن نیز می باشد . وینیل استفاده شده در بخش زیرین این تشک بادی از نوع دو لایه چرمی می باشد و همچنین از بخش رویه آن از وینیل جیر یا همان مخمل استفاده شده است که به صورت کاملا ضد حساسیت می باشد و علاوه بر آن یکی از مزیت های این نوع رویه را سازگاری بالا با پوست می توان بیان کرد ؛ به گونه ای که به هنگام کشیده شدن پوسن بدن بر روی سطح تشک هیچ گونه خراشی بر روی پوست ایجاد نمی شود . قابلیت تمیز کردن این تشک بادی به راحتی وجود دارد و لکه بر روی آن به راحتی پاک می شود . همچنین وزن این محصول برابر با سه کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابلیت جا به جایی را فراهم می کند . برای خرید تشک بادی داخل ماشین پژو می توانید همین حالا از طریق نمایندگی اینتکس تهران اقدام کرده و سفارش خود را نهایی کنید .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
140 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
فندکی 12ولت
نوع پمپ
ندارد
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 25×25×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...