تشک بادی داخل ماشین پژو 206

کد : اینتکس 4777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90سانتی متر
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت تشک بادی داخل ماشین پژو 206 برای صندلی عقب از سری تشک های بادی با کیفیت می باشد که می توانید آن را از نمایندگی محصولات بادی اینتکس با بهترین قیمت عرضه شده است

تشک بادی قیمت تشک بادی داخل ماشین 206 برای صندلی عقب با پمپ برقی باد میشود اما قیمت این محصول بدون پمپ باد محاسبه شده است اما کیف حمل رایگان از سری تشک های بادی با کیفیت می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس و طی درخواست های فراوان کاربران روانه بازارهای ایران شده است و از کیفیت ساخت بالایی نیز برخوردار می باشد . با توجه به فضا کمی که صندلی عقب پژو 206 دارد این محصول می تواند یک محصول بسیار کاربردی و موثر برای صندلی عقب ماشین باشد . به گونه ای که فضای صندلی عقب ماشین را به یک تشک بادی مسطح و یکنواخت تبدیل کرده که می توانید از این فضا برای استراحت خود استفاده نمایید . 

همچنین این تشک بادی قابلیت تحمل وزن 155 کیلو گرمی دارد و می تواند وزن دو نفرا را با توجه به ابعادی که دارد بر روی خود تحمل نماید . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخودار می باشد و علاوه بر آن از راحتی ایده آلی برخوردار است و بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده احساس درد و یا خستگی به شما دست ندهد . تشک بادی داخل ماشین پژو 206 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

تشک بادی داخل ماشین پژو 206 محصولی زیبا و کاربردی می باشد که در سال 2017 توسط شرکت اینتکس عرضه گردیده است . این محصول با توجه به طرح و کاربردی که دارد مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است به همین سبب این محصول در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار گرفته است . این محصول دارای رنگ بندی بسیار زیبا و متنوع می باشد که از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . در بسته بندی این محصول یک پمپ باد فندکی وجود دارد که شما کمک می کند که به راحتی آن را در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . تشک بادی داخل ماشین دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که برای شما این امکان را فراهم می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید و از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . این محصول با توجه به ابغاد مناسبی که دارد قابل استفاده در انواع خودروهای ایرانی و خارجی می باشد . این محصول دارای بدنه ای بسار مقاوم در برابر ضربه و فشار دارد که قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . این محصول ا می توانید با قیمتی ازران و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ...

جنس بدنه : این محصول با توجه به کاربردی که دارد می بایست از تحمل وزن بسیار بالایی برخوردار باشد به همین سبب بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه تولید شده است که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . رویه این محصول کاملا مواج می باشد که این عمل باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین جهت شما می توانید در مسافرت های طولانی از این محصول استفاده نمایید بدون اینکه اجساس خستگی کند و از سفر خود لذت ببرید . این محصول از دو دریچه باد قابل راه اندازی می باشد که جنس ولف این محصول از پلاستیک فشرده شده می باشد . طراحی و ساخت : طراحی و ساخت این محصول به شکل مستطیل می باشد که مناسب برای صندلی عقب خودرو ساخته شده است . رویه این محصول مواج می باشد که باعث طبی شدن و ضد تعریق شدن این محصول می شود به همین سبب شما می توانید مدت مان بیشاری این مخصول استفاده نمایید و در هنگام استفاده احساس ناراحتی نخواهید کرد . این محصول دارای رنگ بندی بسیار زیبا و ساده می باشد که در عین سادگی مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است . این محصول دارای دو پایه می باشد که در قسمت کف خودرو قرار گرفته و رویه این محصول کاملا صندلی عقب را در بر می گیرد و شما می توانید به راحتی بروی آن دراز بکشید . 

نحوه راه اندازی و مراقبت : برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ باد دارید که در بسته این محصول وجود دارد . ابدا حصول خود را از بسته بندی خارج کرده و بروی صندلی خودرو پهن کرده و از دریچه های بادی که بروی محصول تعبیه شده می توانید در کمترین زمان ممکن محصول خود را راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . برای مراقلت از این محصول می بایست به نکاتی توجه نمایید : 


1 . از باد کردن بیش از حد محصول پرهیز کنید تذ صدمه ای به تشک وارد نشود . 

2 . تشک خود را از اشیا نوک تیز دور نگهداری کنید . 

3 . از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری نمایید . 

ابعاد و وزن : ابعاد این محصول بگونه ای طراحی شده که شما می توانید از آن در انواع ماشین های ایرانی و خارجی نمایید . ابعاد بسته این محصول بسیار کم جا می باشد و در صورت استفاده نکردن از آن می توانید تشک خود را جمع آوری کرده و داخل ساک حمل خود قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . وزن این محصول بسیار سبک می باشد که شما می توانید آن ا به راحتی با خود حمل نمایید . 

جمع بندی : تشک بادی داخل ماشین یکی از محصولات با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که قابل استفاده در انواع خودرو ها می باشد . در بسته بندی این محصول دو کوسن ، یک برچسب تعمیرات دو کاره وجود دارد . این محصول را می توانید به کمک یک پمپ باد در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . رویه این محصول بسیار نرم و راحت می باشد که بسیار مناسب برای مسافت های طولانی می باشد .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
90سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
فندکی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین پژو
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...