تشک بادی داخل ماشین پژو 405

کد : اینتکس 19۶313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 140 سانتی متر
  • عرض: 90سانتی متر
32%
1,150,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین 405 جهت داخل خودرو ردیف عقب صندلی ها با کیفیت فوق العاده و ضمانت اصالت کالا از نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران

تشک بادی ماشین 405 جهت داخل خودرو ردیف عقب صندلی ها از دسته تشک های بادی داخل ماشینی می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس روانه بازارهای ایران شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار میباشد . این تشک بادی دارای بدنه ای با رویه مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری فوق العاده برخوردار است و بهترین شرایط را برای قرار گیری بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . همچنین در بخش کناری این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم و دولایه استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است .

 وزن این محصول به همراه بسته بندی 3 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین این محصول در حالت جمع شده و زمانی که خالی از باد می باشد فضای بسیار محدودی را اشغال می کند و به راحتی قابل نگهداری در بخش کوچکی از صندوق عقب ماشین می باشد . تشک بادی داخل ماشین پژو 405 با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به خرید آن نمایید .

تشک بادی داخل ماشین پژو 405 یکی از کاربردی ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که در طرح ور نگ بندی متنوع و زیبا تولید شده است . این محصول توجه به کاربرد فوق العاده ای که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف برخوردار می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید و همچنین دارای بدنه از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . شما می توانید در صورت کثیف شدن بدنه آن را به راحیت شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به تشک وارد شود . این محصول دارای رویه مواج می باشد که کاملا طبی و بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . این محصول را شما می توانید با یک پمپ دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید و همچنین می توانید به کمک همان پمپ باد آن را تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و داخل ساک حمل قرار داده و به راحیت باد خود حمل نمایید . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

ارگونومی و طراحی ساخت :

طراحی و ساخت این محصول به شکل مستطیل می باشد که کاملا مناسب برای انواع ماشین های ایرانی و خارجی تولید شده است . طراحی و ارگونومی این محصول به گونه ای است که پایه های بادی آن کف خودرو قرار گرفته و قسمت بالایی این تشک کاملا صندلی عقب خودرو را فرا می گیرد . از این محصول می توانید در مسافرت زمانی که دسترسی به هتل یا ویلا ندارید مورد استفاده قرار می گیرد . 

جنس بدنه :

بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد و همچنین قسمت رویی این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق و مقاوم می باشد به همین سبب شما می توانید مدت زمان بیشتری از این تشک استفاده نمایید . 

ابعاد و وزن :

این محصول دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که کاملا مناسب برای انواع ماشین های ایرانی و خارجی می باشد . این تشک دارای ابعاد (طول : 140 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر ، ارتفاع : 42 سانتی متر ) می باشد که این ابعاد کاملا استاندارد می باشد . این محصول دارای وزن و حجم بسیار مناسب می باشد که به راحتی قابل حمل می باشد به همین سبب شما می توانید آن را به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول دارای تحمل وزن 150 کیلوگرم می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که سنین مختلف از آن استفاده نمایند . 

مراقبت و نگهداری :

برای راه اندازی این محصول کافیست آن را در یک سطح صاف قرار داده و به کمک یک پمپ باد به راحتی آن را باد کرده و از آن استفاده نمایید . برای نگهداری و افزایش طول عمر این محصول کافیست تشک را از اشیا نوک تیز دور نگهداری کنید و از جامپینگ و پرش بروی محصول پرهیز کنید و همچنین نباید تشک را بیشتر از حد معمول باد کرد . تشک بادی داخل ماشین را شما می توانید با یک پمپ برقی به راحتی در کمترین زمان ممکن تخلیه کرده و به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و آن را داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول در صورت صدمه دیدن شما می توانید آن را به کمک یک برچسب تعمیرات اینتکس تعمیر کرده و از آن استفاده نمایید . 

جمع بندی :

تشک بادی داخل ماشین محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول طرفداران بسیاری دارد . سطح مواج و راحت این محصول باعث شده تا شما در زمان استفاده احساس خوش آیندی را تجربه نمایید . این محصول با توجه به ابعاد استانداردی که دارد بسیار مناسب برای انواع خودرو های ایرانی و خارجی می باشد . در بسته بندی این محصول در صورت خرید پمپ مچزا ، یک پمپ باد فندکی برای باد کردن محصول و یک برچسب تعمیرات برای زمانی که تشک دچار مشکل شد آن را به راحتی تعمیر کرده و از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی داخل ماشین با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
140 سانتی متر
عرض
90سانتی متر
ارتفاع
42 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 25×25×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...