تشک بادی داخل ماشین پیکاپ

intex3 45541

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین پیکاپ یک تشک بسیار عالی و البته کاربردی در مسافرت ها خواهد بود که شما می توانید آن را برای استفاده در ماشین استفاده کنید . این تشک برای استفاده در ماشین پیکاپ است و می تواند ویژگی های فوق العاده خوبی را برای شما به همراه داشته باشد . تشک های بادی راه اندازی بسیار خوبی دارند ، به ویژه که این تشک برای استفاده در داخل ماشین پیکاپ ساخته شده است و شما می توانید برای اینکه در طول مسافرت راحت باشید ، این تشک بادی را راه اندازی کرده و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تا دیگر نیازی نباشد که حتما در بیرون از ماشین اتراق کرده و استراحت کنید . تشک بادی داخل ماشین پیکاپ بر روی صندلی های عقب ماشین راه اندازی می شود . این محصول به تازگی در فروشگاه اینتکس موجود شده است و در همان ابتدا نیز به پر فروش ترین مدل تبدیل شده است . 

پس از اینکه شما تشک بادی را در داخل ماشین راه اندازی می کنید ، یک تشک یا تخت نرم و راحت و بسیار بزرگ را در اختیار خواهید داشت که حتی برای رده سنی بزرگسال نیز مناسب خواهد بود . شما می توانید به صورت نشسته و یا دراز کشیده از تشک بادی استفاده کنید . اگر به تصویر این محصول نیز دقت داشته باشید ، متوجه خواهید شد که تشک بادی دارای رویه برجسته است ، این رویه برجسته می تواند راحتی را برای شما به همراه داشته باشد تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید . چرا که این طراحی می تواند باعث شود که تشک بادی انعطاف بسیار خوبی را داشته باشد . این تشک به دلیل اینکه رویه جیر دارد ، بسیار لطیف است و می تواند از عرق کردن شما جلوگیری کند ، برای اینکه اصلا بدن شما با بدنه پی وی سی برخوردی نداشته باشد . 

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن: 150 کیلوگرم
  • وزن : 2600 گرم
  • جنس بدنه : PVC مخملی
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای ساک حمل برای جابجایی آسان
  • دارای 2 بالش بادی همراه
  • سطح کاملا ضد آب
  • راه اندازی در 2 دقیقه
  • امکان تخلیه با دریچه بزرگتر
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین پیکاپ با طراحی مهندسی شده و رنگبندی متنوعی که دارد علاوه بر استفاده برای انواع سلیقه ها می تواند تختخوابی راحت و استاندارد را به همانند تختخواب های بادی خانگی برای شما در فضای داخلی ماشین ایجاد کند . این تشک بادی با توجه به ابعادی که دارد در ظرفیت یک الی دو نفره قابلیت استفاده را دارد و برای بهره مندی از برترین بازخورد باید به هنگام استفاده به قابلیت تحمل وزن آن توجه ویژه ای داشته باشید . این محصول ساخته شده از برترین متریال بازار می باشد که می تواند کیفیت ساخت بالا را در کنار قیمت بسیار مقرون به صرفه ای که دارد برای شما به همراه داشته باشید . اگر شما هم ماشین پیکاپ دارید و به دنبال خرید تشک بادی ماشین استاندارد هستید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را برایتان به نقد و بررسی بگذاریم .

تشک بادی ماشین فوق دارای رویه ای مواج می باشد که مزیت های بسیاری را برای شما به هنگام استفاده به همراه خواهد داشت . یکی از این مزیت ها را می توان جلوگیری از لیز خوردن بدن به هنگام استفاده در زمان حرکت ماشین حتی با سرعت های بالا می توان دانست ، جایی که از لیز خوردن شما جلوگیری می شود و در زمان مسافرت به راحتی می توانید بدون توقف ماشین ، خوابی راحت  داشته باشید تا پس از رسیدن به مقصد بدون خستگی به فعالیت خود ادامه دهید . همچنین یکی دیگر از ویژگی های رویه مواج این تشک بادی را می توان جلوگیری از تعریق بدن به هنگام استفاده دانست ، زیرا گردش هوای مطلوبی را میان بدن و سطح تشک ایجاد می کند تا بدن دچار تعریق نشود و به همین خاطر می توانید از این محصول در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کنید .

همانطور که در بخش های اول نقد و بررسی گفتیم در هنگام استفاده از این تشک بادی باید به قابلیت تحمل وزن آن برای استفاده استاندارد توجه داشته باشید . قابلیت تحمل وزنی که برای این تشک بادی توسط برند سازنده در نظر گرفته شده است بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و در ظرفیت یک الی دو نفره می توانید از آن استفاده کنید . همچنین این قابلیت تحمل وزن بالا در کنار وزن بسیار سبکی که تشک به دلیل استفاده از متریال مرغوب و درجه یک دارد باعث شده تا بتوانید به راحتی آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید . این تشک بادی دارای وزنی بالغ بر 2.6 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن است .

با نگاهی به ساختار بدنه این تشک بادی می توان به نکته ای بسیار حائز اهمیت دست یافت ، جایی که ستون های بادی نگهدارنده این محصول به صورت مجزا از تشک بادی طراحی شده است و به این ترتیب علاوه بر درون ماشین ، از تشک بادی اصلی می توانید در محیط هایی خارج از ماشین همانند داخل چادر مسافرتی نیز استفاده کنید و در واقع با یک تیر دو نشان بزنید . این ستون های نگهدارنده نش پرکردن فضای خالی میان صندلی ها را ایفا می کنند و به این ترتیب سطحی  صاف و هموار را به وجود خواهند آورد . جنس رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که بسیار نرم ، انعطاف پذیری و کاملا ضد حساسیت می باشد و در بخش های کناری ، کف و ستون های نگهدارنده می توان پی وی سی طرح چرم دو لایه را مشاهده کرد .

به همراه این تشک بادی ماشین ، یک پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین برای شما ارسال می شود که راه اندازی تشک را در مدت زمان کوتاه دو دقیقه ای و فقط با زدن یک دکمه امکان پذیر می کند . این تشک بادی علاوه بر پمپ باد به همراه خود یک ساک حمل دسته دار و دو کوسن بادی نیز دارد که مجموعه ای کامل از لوازم جانبی را برای شما به همراه خواهد داشت و به طور کامل از خرید لوازم جانبی به صورت مجزا بی نیاز خواهید شد . همین حالا می توانید این تشک بادی داخل ماشین جذابو مقرون به صرفه را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...