تشک بادی داخل ماشین چانگان

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32%
1,150,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

در این بخش قصد داریم تا به شما عزیزان تشک بادی داخل ماشین برای ماشین چانگان را معرفی بکنیم که دارای رنگبندی بسیار متنوع می باشد و در این بخش برای شما رنگ آبی را فراهم آورده ایم که یکی از پر فروش ها به حساب می آید . باید گفت که این تشک بادی دارای یک بخش اصلی زیرین می باشد که نقش ستون را ایفا کرده و فضای میانی صندلی جلو و عقب ماشین را که به صورت شیار وجود دارد ، به خوبی پر می کند و سپس بر روی آن یک تشک بادی با سطح هموار قرار می گیرد که فضای عقب ماشین را برای استفاده دو نفر بزرگسال و سه نفر نوجوان فراهم می آورد . البته این ظرفیت بسته به وزن افراد می تواند متغیر باشد و قابلیت تحمل وزن این تشک بادی توسیط کمپانی سازنده دویست کیلو گرم در نظر گرفته شده است . 

همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید ، سطح رویه این تشک بادی از نوع پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد و شیارهایی بر روی آن وجود دارد که به گردش مطلوب هوای داخلی کمک کرده و مانع تعریق بدن به هنگام استفاده می شود . همچنین این شیارها به خوبی از لیز خوردن بدن به هنگام استفاده از تشک بادی جلوگیری به عمل می آورد . باید گفت که وزن این محصول سه کیلو گرم می باشد و قابلیت راه اندازی توسط انواع پمپ های باد دستی و یا برقی مخصوص محصولات بادی را داراست . فروشگاه اینتکس ایران به عنوان مرجع عرضه محصولات بادی در ایران اقدام به فروش تشک بادی داخل ماشین چانگان کرده است که همین حالا می توانید برای خرید این محصول اقدام کرده و ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی آن را درب منزل تحویل بگیرید .

تشک بادی داخل ماشین امروزه دارای کاربردهای فراوانی می باشد و به همین خاطر برای انواع مدل های مختلف ماشین تولید و عرضه شده است . محصولی که در این بخش برای شما معرفی می کنیم ، تشک بادی داخل ماشین برای مدل چانگان می باشد که قابلیت استفاده در فضای داخلی ماشین نیم شاسی را خواهد داشت . این تشک بادی دارای رنگ های متنوعی می باشد که از پر فروش ترین آن ها می توان به مشکی و طوسی اشاره داشت . اگر شما هم ماشین چانگان دارید و قصد خرید تشک بادی داخل ماشین را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم .

همانطور که در ساختار بدنه این تشک بادی مشاهده می کنید ، بر روی تشک زیرین آن از سطح مواج استفاده شده است که یکی از مزیت های آن را می توان ضد تعریق بودن بدنه دانست . علاوه بر آن می توان گفت که این مواج بودن به خوبی در جهت جلوگیری از لیز خوردن بدن در سرعت های بالا ماشین به هنگام استراحت عمل می کند . مزیت دیگر این تشک بادی به همراه داشتن کوسن های بادی می باشد ؛ این کوسن ها به ابعاد استاندارد هستند و در هنگام استراحت به خوبی می توانند نقش بالشت بادی را برای شما ایفا کنند .

ساختار این تشک بادی را می توان به صورت دو تکه دانست ، جایی که در بخش زیرین از ستون های بادی استفاده شده است که به خوبی فضای خالی میان صندلی ها را پر می کند و سپس تشک بادی اصلی که به صورت مواج است بر روی ستون ها قرار می گیرد و فضای عقب ماشین شما را به تختی برای استراحت تبدیل می کند . این تشک بادی با توجه به ابعادی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید به صورت دو نفره بزرگسال از ان استفاده نمایید . به هنگام نشستن نیز با توجه به تست های صورت گرفته به راحتی پاسخگوی سه نفر نوجوان می باشد . یکی از سوالاتی که در هنگام خرید این تشک بادی به کررات پرسیده می شود ، قابلیت تحمل وزن محصول است . برای تشک بادی ماشین چانگان این قابلیت تحمل وزن را می توان 150 الی 200 کیلو گرم در نظر داشت که در این حالت عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش می گذارد .

جنس بدنه محصولات بادی که خریداری می کنید از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام انتخاب محصول مورد نظرتان باید به آن توجه نمایید . این تشک بادی در قسمت بدنه خود از متریال پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده می کند ، اما در بخش زیرین و در قسمت ستون ها از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است تا به خوبی بتواند فشار وارده را تحمل نماید . پی وی سی از مواد اولیه با کیفیت است که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان می دهد . برای راه اندازی این تشک بادی می توانید از دریچه های مجزایی که برای قسمت های مختلف تعبیه شده است استفاده کنید ، این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ بادهای دستی و یا برقی را خواهند داشت و به دلیل ماهیت استفاده تشک های بادی داخل ماشین که اغلب در مسافرت ها استفاده می شوند بهتر است از پمپ بادی استفاده نمایید که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارند . با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که راه اندازی تشک بادی داخل ماشین توسط پمپ باد برقی مدت زمان تقریبی سه الی چهار دقیقه به طور می انجامد . برای خرید تشک بادی ماشین چانگان همین حالا می توانید از طریق فروشگاه اینتکس تهران اقدام کرده و محصول خود را سفارش دهید .



نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87 سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپ----  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب ماشین بی ام و
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...