تشک بادی داخل ماشین کادنزا

intex 521147

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کادنزا دیگر برای تمامی مدل های ماشین عرضه شده اند و در این بخش یکی از با کیفیت ترین و کامل ترین پکیج های تشک بادی داخل ماشین را برای ماشین کادنزا برای شما فراهم آورده ایم . این تشک بادی داخل ماشین در بخش رویه خود از پی وی سی جیر بهره می برد که دارای نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی است و این قابلیت در کنار ضد تعریق بودن آن می تواند بسیار حائز اهمیت باشد . این تشک بادی داخل ماشین با رویه مواجی که دارد به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تشک گام بر میدارد و باعث می شود تا به هنگام استراحت طولانی مدت از تعریق بدن به خوبی جلوگیری به عمل آید . به همراه این تشک بادی دو عدد کوسن بادی وجود دارد که شرایط را برای خوابیدن دو نفر فراهم می کند . حالا بهتر است کمی به ساختار این تشک بادی توجه کنید که در بخش پایینی خود به چه زیبایی فضای میانی صندلی عقب و جلو را پر می کند و سپس بر روی آن تشک مخصوص قرار می گیرد تا بخش عقبی ماشین را به طور کلی به محیطی برای استراحت تبدیل کند . این فضا می تواند به طور همزمان مورد استفاده دو نفر قرار بگیرد و قابلیت تحمل وزن تشک بادی نیز بالغ بر دویست کیلو گرم است که نشان دهنده این امر می باشد . برای باد کردن این تشک بادی کافیست از یک پمپ باد دستی استفاده کنید و این امر می تواند در مدت زمان سه الی چهار دقیقه صورت بگیرد ، همچنین باد کردن محصول توسط انواع پمپ بادهای برقی با استفاده از دریچه هایی که در بدنه تعبیه شده است امکان پذیر می باشد . برای خرید تشک بادی داخل ماشین کادنزا همین حالا می توانید از طریق دکمه موجود اقدام نمایید و محصول را به صورت فوری درب منزل تحویل بگیرید .

تشک بادی داخل ماشین امروزه به یکی از پایه های سفر با ماشین شخصی تبدیل شده است که خرید آن را در سفر برای بسیاری از ما واجب کرده است . زیرا این محصولات با توجه به ماهیت استفاده و ساختارهایی که دارند سفر را بسیار راحت کرده و شرایط فوق العاده ای را درون ماشین برای ما پدیدار می کنند . امروز می خواهیم شما را با تشک بادی داخل ماشین کادنزا آشنا کنیم ، یکی از جدیدترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران که به فروش بالایی دست پیدا کرده است و ساختاری همانند سایر تشک های بادی داخل ماشین دارد . این تشک بادی از بدنه ای با قسمت های مجزا بهره می برد که هر کدام از این بخش ها کار مختص خود را انجام می دهد تا بهترین کارایی را در اختیار شما قرار دهد .
این تشک بادی دارای دو ستون بادشونده و یک عدد تشک بادی می باشد که ابعاد آن کاملا مطابق با ابعاد داخل ماشین کادنزا است . این ستون ها به صورت کاملا بادی می باشند و بر روی هر کدام از آن ها دریچه هایی برای انتقال باد در نظر گرفته شده است ، به هنگام باد شدن این ستون ها به خوبی فضای خالی میانی صندلی های عقب و جلو را پر می کنند و به صورت یکدست در می آورند . سپس تشک بادی بر روی این ستو ها قرار می گیرد و با باد شدن فضای یکدست را به وجود می آورد که به راحتی می توان گفت با تخت خانگی خود درون ماشین رو به رو می شوید . در این صورت حتی در هنگام حرکت ماشین نیز می توانید در محیط صندلی عقب ماشین خود بر روی تشک باد شده بخوابید و باید گفت که این تشک بادی دو نفره می باشد .
یکی از مزیت های مجزا بودن بخش های مختلف این تشک بادی داخل ماشین این است که می توانید به صورت جداگانه از تشک بادی رویه در بخش های دیگر کمپینگ خود استفاده کنید . به عنوان مثال این تشک بادی با توجه به ارتفاع استانداردی که دارد بهترین انتخاب برای استفاده درون چادر مسافرتی می باشند . همانطور که در تصاویر محصول مشاهده می کنید ، نوع ساختار رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد ، این مواج بودن باعث می شود تا علاوه بر جلوگیری از تعریق بدن در هنگام استفاده ، در هنگام حرکت ماشین نیز بر روی تشک سر نخورید و در سرعت های بالا نیز بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید . به همراه این محصول دو عدد کوسن بادی برای شما ارسال می شود که قابلیت استفاده به عنوان بالشت بادی را خواهد داشت و دیگر نیازی نیست در سفرها به همراه خود بالشت به همراه داشته باشید .
متریال استفاده شده در ساخت این تشک بادی صندلی عقب ماشین از نوع پی وی سی می باشد . پی وی سی استفاده شده در رویه این تشک بادی از نوع جیر یا همان مخمل می باشد . پی وی سی مخمل دارای نرمی فوق العاده است و کاملا ضد حساسیت می باشد از این رو برای انواع پوست بدن می توانید از آن استفاده نمایید . اما پی وی سی استفاده شده در ستون های زیرین و بخش زیرین تشک بادی از نوع چرمی است ، این نوع پی وی سی چرمی در بخش هایی به صورت دو لایه در آمده است تا قابلیت تحمل وزن محصول را به خوبی افزایش دهد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی برابر با 150 الی 200 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفر بزرگسال استاندارد است و نوجوانان می توانند به صورت سه نفره از آن بهره مند شوند .

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپ---  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب کادنزا کیا
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...