تشک بادی داخل ماشین کوئیک

intex 52258

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین کوئیک

تشک بادی داخل ماشین وسیله ای بسیار کاربردی است که شما می توانید برای مسافرت های خود از آن استفاده کنید . اگر دوست دارید که به ماشین سواری خود به مسافرت بروید ، با خرید تشک بادی داخل ماشین کوئیک می توانید یک شرایط فوق العاده ای را برای استراحت کردن و خوابیدن خود در ماشین ایجاد کنید . شما می توانید با راه اندازی تشک بادی داخل ماشین بر روی صندلی های عقب ، علاوه بر اینکه فضای صندلی را در اختیار دارید ، می توانید فضای زیرپایی را نیز تبدیل به یک تشک کرده و بتوانید در هر زمان که احساس خستگی می کنید ، به عقب ماشین رفته و استراحت کنید . 

همچنین در طول سفر نیز این تشک بادی کاربردی است ، برای اینکه سرنشینان عقب ماشین می تواند برای استراحت کردن شما مناسب باشد . این تشک بادی داخل ماشین مخصوص برای استفاده در ماشین سواری کوئیک است و اگر شما این ماشین را دارید ، تشک بادی ماشین فوق می تواند بهترین گزینه برای شما باشد . این تشک به همراه خود کوسن بادی کوچکی دارد که می توانید از آن به عنوان بالش و یا یک تکیه گاه استفاده کنید . دو عدد کوسن برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است . به همین دلیل به سادگی می توانید از آن استفاده کنید . برای کسب اطلاع از موجودی این مدل از تشک بادی داخل ماشین با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

  • طول: 136 سانتی متر
  • عرض: 85 سانتی متر
  • ارتفاع: 13 سانتی متر
  • تحمل وزن: 155 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه مخمل
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • دارای رنگ بندی های مختلف
  • دارای پایه های بادی
  • دارای دو کوسن بادی مجزا
  • دارای ساک حمل محصول
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین یکی از گزینه هایی می باشد که در صورت اولین استفاده از آن دیگر از سفرهای بعدی به پایه ثابت مسافرت های شما به همراه خانواده تبدیل می شود . این تشک بادی مخصوص فضای داخلی ماشین کوئیک ساخته شده است و با توجه به ابعادی که دارد بهترین عملکرد را از خود به نمایش می گذارد و می توانید از آن در ظرفیت های یک تا دو نفر استفاده کنید . این تشک بادی داخل ماشین به همراه پکیجی کامل عرضه شده است که می توانید به طور کلی نیاز شما به خرید لوازم جانبی به صورت مجزا را برطرف کند . قابلیت تحمل وزن بالا ، جنس بدنه درجه یک و مقاوم و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که این تشک بادی ماشین دارد ، آن را به یکی از پرفروش ترین تشک های بادی داخل ماشین کوئیک تبدیل کرده است و پیشنهاد می کنیم اگر شما هم به دنبال خرید تشک بادی ماشین فوق هستید در ادامه این مسیر همراه ما باشید تا خریدی آگاهانه را تجربه کنید .

این تشک بادی به همراه خود دو کوسن بادی کوچک دارد که در هنگام خواب می تواند برای استفاده دو نفره کافی باشد و به خوبی نقش بالشت بادی راحتی را ایفا می کند . این کوسن های بادی دارای دریچه های باد مجزا می باشند که هر کدام قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را خواهد داشت . دریچه های باد تعبیه شده بر روی بدنه این تشک نیز به همین شکل قابلیت اتصال به پمپ های باد برقی و دستی را دارد و مدت زمان راه اندازی محصول دو الی سه دقیقه می باشد . پمپ باد مورد نیاز برای راه اندازی این تشک بادی نیز به همراه آن درون بسته بندی وجود دارد که قدرت انتقال باد بالایی دارد و با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان باد کردن این تشک را می توان سه دقیقه در نظر گرفت .

این پمپ باد قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد و می توانید بدون دسترسی به برقی شهری تشک را باد کرده و آماده استفاده نمایید . همچنین یک ساک حمل دسته دار نیز برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است تا جا به جایی تشک را به راحتی برای شما امکان پذیر نماید . این سه وسیله در کنار تشک بادی می تواند یک پکیج کامل از تشک بادی سفری را برای شما پدید آورد که قابلیت استفاده درون و خارج از محیط ماشین را دارد . جنس بخش رویه این تشک بادی به همانند بسیاری از تشک های بادی خانگی از پی وی سی جیر می باشد که کاملا نرم ، سازگار با پوست بدن افراد و ضد حساسیت می باشد .

همچنین در بخش های کف و ستون های نگهدارنده این تشک بادی که تحت فشار می باشند از پی وی سی طرح چرم دولایه استفاده شده است و قابلیت تحمل وزن را به خوبی افزایش داده است . قابلیت تحمل وزنی که به صورت استاندارد برای این تشک بادی در نظر گرفته شده است بالغ بر 155 کیلو گرم می باشد که نشان از استحکام فوق العاده آن دارد . همچنین وزن سبک 3 کیلو گرمی این تشک بادی ، جا به جایی آن را مخصوصا با توجه به ماهیت استفاده ای که در سفر دارد راحت تر کرده است . شما عزیزان همین حالا می توانید این تشک بادی جذاب ، با کیفیت ، کاربردی و مقرون به صرفه را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن هر جای ایران که هستید آن را تحویل بگیرید و در سفرهای خود استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...