تشک بادی داخل ماشین L90 تندر ال 90

کد : اینتکس 00313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین L90 از سری محصولات بادی با کیفیت می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس ، سایت اصلی محصولات بادی به فروش می رسد.

تشک بادی داخل ماشین L90 یا تند ال ۹۰ از جدید ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی داخل خودرو می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گشته است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده که توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی در بازار تبدیل شود. فرم کلی آن هماند سایر تشک ها به شکل مستطیلی بوده و به خوبی می تواند فضای عقب ماشین را پوشش دهد. 

جنس بدنه این تشک بادی داخل خودرو از وینیل با روکش مهمل بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خودرن بالش نیز جلو گیری می کند. پایه های آن از وینیل طرح چرم بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. سطح این تشک بادی داخل ماشین به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب جلو گیری می کند. دو عدد بالش بادی نیز بر روی این محصول قرار گرفته شده است که با وجود آن ها شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه بالش ندارید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید .

تشک بادی داخل ماشین تندر یا همان L90 ایرانی محصولی دیگر از سری محصولات بادی بسیار با کیفیت می باش د که دارای زیبایی منحصر به فردی می باشد و به دلیل طراحی بسیار جذابی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی داخل ماشین در سال 2018 تبدیل شود. فرم کلی این تشک بادی همانند سایر تشک ها به شکل مستطیل بوده و دارار رنگ آبی می باشد.

 این محصول دارای 2 عدد بالش بادی نیز می باشد که با وجود آن دو شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه بالش ندارید. بدنه این تشک بادی داخل ماشین از وینیل با روکش مخملی بوده که این روکش سبب نرم تر شدن سطح تشک شده است و از سر خوردن بالش بر روی آن جلو گیری می کند. پایه های این تشک نیز از وینیل طرح چرم می باشند که از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصول دارای تحمل وزن 155 کیلو گرم و وزن 3.5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و می توان به راحتی ان را حمل و جا به جا نمود. شما می توانید این تشک بادی داخل خودرو را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

تشک بادی داخل ماشین 90 L

از سری محصولات بادی بسیار پر طرفدار که از الزامات سفر محسوب می شود، تشک های بادی داخل خودرو هستند. سایت اینتکس تهران افتخار دارد با عرضه انواع تشک های بادی داخل خودرو، شما را در انتخاب بهتر این محصولات و هم چنین خریدی راحت و بی دردسر همراهی نماید. تمامی مدل های تشک بادی داخل خودرو با تنوع بالا و هم چنین قیمتی بسیار مناسب توسط این سایت عرضه می شوند. هم چنین کارشناسان ما در گروه اینتکس تهران پاسخگوی سوالات شما در خصوص لوازم بادی و تشک بادی داخل خودرو می باشند. برای خریدی بهتر و بی دغدغه می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و با بررسی تمامی محصولات، متناسب با نوع خودروی خود، تشک بادی مورد نظر را خریداری نمایید. 


طراحی ظاهری تشک بادی داخل خودرو

ظاهر تشک های بادی داخل خودرو عموما به صورت مستطیلی بوده که در لبه های آن انحناهایی مشاهده می شود. با توجه به نوع خودرو و مدل صندلی های داخل خودرو، این انحناها شکل های متفاوتی دارند. زیرا در دور تا دور تشک باید فضاهای خالی داخل صندلی ها را نیز پر کنند. این تشک بادی مخصوص خودرو 90L می باشد که مطابق با صندلی های این خودرو قالب گیری شده است و کاملا فضاهای بین صندلی ها را پر می کند. در زیر این تشک بادی یک تکیه گاه بادی وجود دارد که متصل به بدنه اصلی تشک است. این پایه تشک را در فضای خالی بین صندلی پشت و صندلی های جلو بالا نگه می دارد. هم چنین در قسمت لبه تشک بادی یک تکه بادشو مجزا وجود دارد که به بدنه متصل شده است و فضای خالی بین دو صندلی جلو را پوشش می دهد. رنگ این تشک بادی به رنگ زغالی می باشد که بسیار شیک است و اگر خودرو شما دارای صندلی با هر رنگی باشد، با این رنگ زغالی هماهنگی دارد. 


ساختار طبی

رویه این تشک بادی از ساختار موازی بهره برده است که ساختاری کاملا طبی می باشد. این ساختار به انعطاف بالای تشک بادی کمک می کند. در نتیجه در هنگام دراز کشیدن بر روی تشک و استراحت بدن در حالتی ایده آل قرار می گیرد و به اندام ها هیچ فشاری وارد نمی شود. دو عدد بالش بادی مجزا نیز به همراه تشک بادی موجود است که ساختار این بالش ها نیز به صورت طبی می باشد. ارتفاع بالش ها کاملا متناسب با عرض سرشانه طراحی شده است و گردن را در فرمی مناسب نگه می دارد. رویه این تشک بادی از جنس مخمل می باشد که ضد حساسیت است و برای افرادی که دارای پوست های حساس هستند و یا دچار آلرژی تنفسی می باشند، مناسب می باشد. رویه تشک بادی به دلیل ساختار موازی که دارد ضد تعریق نیز می باشد. این ساختار باعث می شود در هنگام استراحت، هوا بر روی تشک جریان داشته باشد و پوست شما عرق نکند. به دلیل داشتن این ویژگی ها، این تشک بادی برای استفاده کودکان، سالمندان و تمامی افراد مناسب بوده و به آن ها کمک می کند تا در هنگام مسافرت، خوابی بی نظیر را تجربه کنند. 


کیفیت ساخت تشک بادی 

تشک بادی داخل خودرو از مرغوبترین مواد اولیه ساخته شده است و در طراحی و تولید آن از بهترین فناوری های روز دنیا بهره گرفته شده است. این تشک بادی دارای رویه طرح چرم می باشد و استحکام فوق العاده ای در برابر فشار و ضربه دارد. تحمل وزن تشک بادی نیز 150 کیلوگرم است.


توضیحات تکمیلی

 تشک بادی فوق برای استفاده در خودرو 90L طراحی شده است ولی با توجه به مشابه بودن اتاق بسیاری از خودرو ها می توان از این تشک در خودروهای مشابه با 90L نیز استفاده نمود. یک بسته برچسب تعمیرات در بسته بندی تشک بادی موجود است تا بتوانید از آن استفاده نمایید. یک عدد دفترچه راهنما نیز به همراه این تشک بادی وجود دارد تا اگر در هنگام راه اندازی و یا جمع کردن تشک به سوالی برخورد کردید بتوانید به آن مراجعه نمایید. 


روش خرید تشک بادی 

تشک بادی داخل ماشین L90 قابل خریداری با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد.

تشک بادی داخل ماشین تندر ۹۰ یا ال نود محصولی جدید و ارزان از شرکت اینتکس می باشد که برای رفتن به مسافرت وسیله ای ضروری است و می توان آن را برای همراه سفر خود خریداری کرد و با قرار دادن در بخش پشتی ماشین توانست امکان استراحت را در هر زمانی مهیا کرد. در این ماشین بزرگ که جادار می باشد برای استراحت در صندلی پشتی راحتی وجود ندارد و با داشتن بخش های سفت  محکم توانایی استراحت بر روی آن ها وجود ندارد. به همین جهت طراحان به تازگی این محصول را خلق کرده اند تا با خرید آن برای داخل خودرو خود بتوانید از مزیت راحتی و نرمی در طول مسافرت استفاده کنید و یا حتی قادر به اقامت در خودرو خود در زمان مسافرت های چند روزه باشید. علاوه بر ماشین تندر این تشک بادی برای ماشین های تلیسمانو رنو کولیئوس و همه خودرو های فرانسوی نیز مناسب می باشد و می توان با خرید این وسیله طبی از آن در این خودرو های استفاده کرد. برای آشنایی با محصول جدید با ما همراه باشید.

ثابت ماندن در بخش پشتی ماشین : این تشک بادی که مناسب داخل خودرو است دارای طراحی خاصی می باشد تا به طور ثابت و بدون حرکت بتواند در داخل خودرو قرار بگیرد و راحتی را ایجاد کند. این بخش در زیر خود دارای قسمت هایی است که امکان فرو رفتن در بین صندلی پشت و جلو می باشد و در محلی که پاها قرار می گیرند گذاشته می شود. بخش رویی آن نیز که محل نشیمن می باشد فشای کلی محوطه پشتی خودرو را فرا می گیرد و تشکیل یک تشک بزرگ نرم و لطیف را می دهد تا بتوان بر روی آب به استراحت مشغول شد. امکان استفاده دو فرد از این تشک بادی به طور همزمان وجود دارد و می توان مدت زمان زیادی را بدون ایجاد ناراحتی و با تمامی آرامش بر روی آن جا طی نمود.

بالش های بادی همراه محصول : در کنار این محصول کاربردی دو عدد بالش بادی نیز قرار دارد که برای زیر سر قرار دادن می باشد و به این طریق دیگر نیازی به داشتن بالش برای مسافرت نیست و تنها با استفاده از این بخش ها امکان راحتی فراوانی وجود دارد. یکی از بخش های بادی دیگری که در کناره محصول ایجاد شده است و شبیه به بالش بادی می باشد محل بین دو صندلی را پر کرده است و در واقع بر روی تشک متصل می باشد اما به دلیل این که شبیه به بالش بادی است می توان آن را نیز جزو بالش بادی های این تشک بادی در نظر داشت و از آن نیز برای قرار دادن در زیر دست نیز استفاده کرد. همواره تمامی بخش های موجود در این تشک بادی سعی در ایجاد محصولی ایمن را دارند تا با آن بتوان افراد به مسافرت های دور و نزدیک رفته و بهره برداری مفیدی از آن شود.

طراحی طبی و منحصر به فرد : این محصول مهم و مفید از جنس وینیل می باشد که بدنه ای به صورت موج مانند و با طراحی های شیار دار است. این گونه طراحی محصول را طبی نموده و برای استفاده طولانی مدت مناسب گردانده است. با وجود چنین بخشی افراد از کمر درد و آسیب رسیدن به کمر در آمان می مانند و به این گونه می توان لحظات خوبی را در زمان استراحت بر روی محصول داشت و نهایت بهره برداری را نمود. این بخش ها سبب گردش هوای بهتر در بدنه می شود و افراد را از تعریق در امان نگه می دارد و به این ترتیب می توان از آن در فصل های گرم سال نیز استفاده کرد و در مسافرت های تابستانی آن را جزو محصولات لازم و ضروری قرار داد.

نحوه انتخاب و خریداری محصول : تشک بادی داخل ماشین تندر L90 محصولی جدید و زیبا می باشد که برای علاقه مندان به سفر لازم و ضروری است و با آن قادر به رفتن به محل های دور و نزدیک می باشند. این محصول تنها در نمایندگی اینتکس ایران تهران وجود دارد که برای خرید می بایست به آن جا مراجعه کرده و محصول را سفارش دهید

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
87 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
برقی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
دارای رنگبندی های مختلف
قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...