تشک بادی دو نفره الیاف دار با ابعاد 203×152

کد intex 64703 g

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره الیاف دار محصول شرکت اینتکس ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در فروشگاه مرکزی تشک بادی

تشک بادی دو نفره الیاف دار با ابعاد 203×152 از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد. این تشک بادی دارای ویژگی های قابل توجه بسیاری می باشد. این تشک بادی در نوع خانگی ، سفری تولید و به بازار عرضه شده است ، جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری آن از پی وی سی مات و جنس بخش کفی این محصول از پی وی سی دولابه می باشد که باعث مقاومت بالای این محصول می باشد. ابعاد این تشک بادی نیز بسیار مناسب می باشد ، طول این تشک 203 سانتی متر ، عرض آن 152 سانتی متر و ارتفاع این تشک 25 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد تحمل وزنی برابر 273 کیلوگرم را دارا می باشد . این محصول با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و در مکان های مد نظر به راحتی قابل حمل می باشد . این محصول را شما می توانید به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن به راحتی راه اندازی کرده و از آن استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند .

ساخت انواع تشک بادی با توجه به نیاز ها و سلیقه مشتری انجام می گیرد و هر شخصی بسته به نیاز خود محصول مورد نظر را خریدارای می نماید. تشک بادی دو نفره الیاف دار با ابعاد 203×152 یکی از تولیدات موجود در بازار از برند بزرگ و نامدار اینتکس می باشد که در سه نوع مختلف با ابعاد های گوناگون ساخته شده است و هر شخصی می تواند با توجه به نیاز خود تشک را انتخاب نماید. تشک بادی دو نفره الیاف دار با ابعاد 203×152 بزرگترین نوع از لحاظ ابعاد در بین سه تشک بادی در این سه نوع می باشد. اینتکس دارای نمایندگی های فعالی در سراسر جهان می باشد که ایران نیز یکی از این کشور ها می باشد ، اینتکس تهران نمایندگی فعال این برند در ایران می باشد. که به راحتی می توان به تشک بادی دو نفره الیاف دار با ابعاد 203×152 را نیز در بخش تشک بادی در سایت اصلی اینتکس تهران دست پیدا کرد. در ادامه نیز با این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد .

طراحی : این نوع تشک بادی بسیار ساده و در عین حال شیک و زیبا می باشد که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند و ساختاری بسیار استاندارد دارد. رنگ این محصول سفید بوده و زیبایی خاصی را به همراه دارد. ساختار داخلی این تشک به گونه ای است که مقاومت محصول چند برابر شده و تحمل وزن بسیار بالایی دارد. رویه این تشک نیز به صورت مواج موازی طراحی شده است که استفاده از تشک بادی دو نفره الیاف دار با ابعاد 203×152 با این ابعاد مناسب را لذت بخش می کند.

مشخصات فیزیکی : ابعاد این تشک بادی الیاف دار در نامی که دارد مشخص می باشد و دارای ابعاد بسیار مناسبی برای استفاده دو نفر دارد که گفته هم شده که این تشک در بین سه محصول تولید شده بزرگترین نوع می باشد. طول این تشک بادی 203 سانتی متر ، عرض تشک 152 سانتی متر و ارتفاع تشک 25 سانتی متر می باشد. جنس بخش های مختلف این تشک نیز از پی وی سی بوده و زیبایی خاص و در ین حال مقاومت به این محصول می بخشد. جمع بندی : تحمل وزن برای تشک های بادی بسیار مناسب و قابل اهمیت است که در این تشک بادی دو نفره الیاف دار به آن توجه شده و تشک بادی دو نفره الیاف دار با ابعاد 203×152 تححمل وزنی برابر 273 کیلوگرم را دارد. دارا بودن وزن بسیار اندک 3.6 کیلوگرم ، دارا بودن سطح مواج و مناسب بیمار ، ابعاد بسته بندی مناسب و قابلیت استفاده بر روی آب از سایر ویژگی های تشک بادی دو نفره الیاف دار با ابعاد 203×152 می باشد.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای سطح موازی
ابعاد بسته بندی: 35×28×10 سانتی متر
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...