تشک بادی دو نفره اینتکس

intex 66569

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 320 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 155 سانتی متر
15%
2,680,000
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره اینتکس ، اصل با کیفیت بی نظیر، محصول شرکت اینتکس می باشد که با قیمت ارزان و مناسب  در سایت رسمی intex تهران عرضه می گردد .

تشک بادی دو نفره اینتکس ، اصل با کیفیت بی نظیر، محصول شرکت اینتکس سویلور امریکا ، در رنگهای بندی شاد و زیبا سبز ، قرمز ، و آبی موجود می باشد. روکش مخملی نرم و لطیف، ضد تعریق ، جنس بدنه از پی وی سی 3 لایه می باشد. بسیار محکم و مقاوم در برابر سرما و گرما می باشد. محصولی پر فروش که ما به مشتریان محصولات اینتکس پیشنهاد می کنیم ، دارای برچسب تعمیر تشک بادی ، دارای 6 ماه گارانتی تعمیر. در نگهداری تشک بادی دقت نمایید : تشک بادی را در نزدیکی وسایل گرمازا قرار ندهید. چون باعث ذوب شدن آن می شود. از شستن تشک بادی پرهیز نمایید، که باعث ورود آب به داخل لایه ها شده و لایه ها به مرور سست می شوند.  از پریدن بر روی تشک بادی جدا خودداری نمایید.

اکثر تشک های بادی با رنگ های معمولی و سیاه و سفید و چند رنگ ساده تولید می شوند و این موضوع مشکلی ندارد ولی تشک هایی نیز هستند که با رنگ های شادتر و خاص تری تولید می شود و مشتریان خاص خود را دارد برند اینتکس در این زمینه از برترین ها است و محصولات زیبایی را با کیفیت های مطلوب روانه بازار کرده است. تشک بادی دو نفره اینتکس یکی از این محصولات است که اینتکس معرفی کرده و ما در این نقد و بررسی قسط آشنایی بیشتر شما با آن را داریم و به ویژگی های این تشک بادی زیبا می پردازیم. این تشک بادی در سایت اصلی اینتکس تهران عرضه می شود و لازم است بدانید اینتکس تهران نمایندگی معتبر اینتکس در ایران می باشد و تشک بادی دو نفره اینتکس در بخش انواع تشک بادی قرار دارد و هر خریداری به راحتی می تواند به آن دسترسی داشته باشد.

طراحی : بیشتر از هر چیز دیگری در این محصول به زیبایی و شکل ظاهری آن توجه شده است و این زیبایی توجه هر مشتری را به خود جلب می کند. رنگ این تشک قرمز روشن بوده و بسیار شاد و زیبا است. البته رنگ های دیگری هم از این تشک موجود می باشد و هر مشتری نسبت به سلیقه خود تشک مورد نظرش را انتخاب می کند. این تشک بسیار نرم و لطیف می باشد و این موضوع به دلیل رویه بسیار مناسب آن می باشد و توضیحات بیشتر درباره رویه این تشک را در بخش های بعد خواهید خواند.

مشخصات فیزیکی : ابعاد این تشک بادی زیبا برای استفاده دو نفر مناسب می باشد و به راحتی می توان از ان استفاده نمود. طول این تشک بادی دو نفره 205 سانتی متر ، عرض تشک 155 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. در بخش قبل به نرمی و راحتی این تشک اشاره شد که این نرمی به دلیل رویه بسیار مناسب تشک می باشد ، جنس رویه تشک از پی وی سی مخملی بسیار باکیفیت ، جنس بخش کناری نیز از پی وی سی و جنس بخش کناری از پی وی سی دولایه با مقاومت بالا می باشد. 

جمع بندی : برای افزایش طول عمر محصول خود می توانید به چند نکته توجه داشته باشید و در زمان بیشتر از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید. راه اندازی و استفاده محصول در مکان مناسب و دور از هر نوع اشیا تیز و برنده ، در هنگام جمع آوری و زمانی که از محصول استفاده نمی کنید بهتر است دور از نور مستقیم آفتاب باشد ، اجتناب از پریدن بر روی محصول و چندین موضوع دیگر از راه های افزایش طول عمر محصول می باشد.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
320 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
155 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 11 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
مناسب بیماران و افراد عادی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...