تشک بادی دو نفره اینتکس با الیاف داخلی

کد intex 64102

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
10%
3,200,000
2,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره اینتکس با الیاف داخلی یکی دیگر از باکیفیت ترین انواع تشک بادی روی آب برای استفاده در زمان سفر و کمپینگ بوده که با توجه به دارا بودن الیاف در بخش داخلی می تواند راحتی شما را در زمان خواب و استراحت فراهم آورد. این تشک بادی برای استفاده همزمان دو نفر مناسب بوده و ابعاد آن به میزانی انتخاب شده که بتواند بخش کف چادر مسافرتی را به طور کامل پوشش بدهد. وزن محصول تنها 3 کیلوگرم بوده و در زمان جمع اوری شدن فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. به همین دلیل بوده که همراه داشتن آن در زمان سفر با کمترین مشکل همراه است. زیرا تشک بادی بدنه ای سبک داشته و همچنین در زمانی کوتاه و با استفاده از یک پمپ باد مخصوص اینتکس راه اندازی می شود. توجه داشته باشید


وزن بدنه کم این تشک بادی موجب افت کیفیت آن نبوده و محصول می تواند وزنی بالغ بر 220 کیلوگرم را به راحتی بر روی خود تحمل کند. رویه اصلی این تشک بادی دارای خطوط موازی و ساختاری مواج است. این ساختار مواج با ایجاد امکان گردش هوای آزادانه از تعریق بدن جلوگیری کرده و موجب آسایش بیشتر شما هنگام خوب خواهد شد. مهم ترین بخش برای افراد طبیعت گرد و کوهنورد در زمان خرید تشک بادی کمپینگ مربوط به کیفیت و جنس بدنه آن بوده به طوری که تا سال های طولانی امکان استفاده از محصول وجود داشته باشد. بر همین اساس بوده که این تشک بادی دو نفره را از بادوام ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید کرده و رویه اصلی آن یک روکش از جنس مخمل دارد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی مرکزی محصولات بادی و یا با استفاده از شماره های درج شده داخل سایت اقدام به خرید این تشک بادی دونفره نمایید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای لایه های فایبرتک
 دارای وزن و حجم کم در حالت جمع شده
 رویه مواج و ضد تعریق
 قابل استفاده روی آب های کم عمق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

تشک بادی دو نفره اینتکس با الیاف داخلی

تشک های بادی دارای انواع مختلفی هستند که در سایت اینتکس تهران با بالاترین تنوع و ارزان ترین قیمت موجود می باشند. انواع تشک های بادی با برخورداری از طراحی های متفاوت، کاربردهای گوناگونی نیز دارند. یکی از جالب ترین نمونه های موجود تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس، تشک بادی دو نفره اینتکس با الیاف داخلی است که با داشتن کیفیتی بی نظیر و برخورداری از سطحی نرم و راحت، بستر مناسبی برای استراحت و راحتی شما فراهم خواهد کرد. این تشک بادی دارای مقاومت بی نظیری بوده و از کیفیت بالایی بهره می برد. به طوری که با استفاده از آن می توانید ساعت های طولانی به استراحت بپردازید بدون اینکه بدن شما کمترین آسیبی ببیند. اگر قصد خرید یک تشک بادی دو نفره با کیفیت و مرغوب را دارید در ادامه با ما همراه باشید تا به نقد و بررسی تشک بادی دو نفره اینتکس با الیاف داخلی بپردازیم.

تحمل وزن بالا : برای تولید این محصول خاص و بی نظیر از بهترین نوع الیاف پی وی سی استفاده شده است که کیفیتی بالا داشته و در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار زیادی دارد. با وارد شدن ضربه و برخورد اشیا و هم چنین وارد شدن فشار زیاد به بدنه این تشک بادی، محصول کیفیت و دوام خود را حفظ کرده و به سادگی دچار آسیب نخواهد شد. این تشک بادی از بهترین نمونه های تولید شده توسط شرکت اینتکس است که در برابر پارگی و ساییدگی نیز مقاوم می باشد. به دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب و رعایت تمامی استاندارد های مربوط به تولید، این محصول تحمل وزن بسیار بالایی داشته و قادر بوده تا وزنی برابر با 220 کیلوگرم را تحمل کند. به همین دلیل تمامی افراد با جثه و وزن های گوناگون به راحتی می توانند از این محصول استفاده کنند. این تشک بادی طول عمر بالایی دارد و تا سال ها قابل استفاده است و نیاز شما را از بابت خرید تشک بادی جدید برطرف می کند. این تشک بادی را می توانید به راحتی در هر فضایی استفاده کنید زیرا برای استفاده در فضاهای داخلی منزل و حتی محیط های بیرون از منزل و مسافرت ها طراحی شده و کیفیتی بی نظیر دارد.

قابلیت استفاده بر روی آب

یکی از ویژگی های خاص این تشک بادی، قابلیت استفاده بر روی آب است. به طوری که شما در مسافرت ها دیگر نیازی به تهیه تشک بادی روی آب نداشته و می توانید به راحتی از این محصول استفاده کنید. فقط کافی است تشک بادی را در فضایی مناسب و هموار راه اندازی کرده و سپس محصول را به طور کامل از روی زمین بلند کنید و بر روی آب قرار دهید. شما به راحتی می توانید بر روی این تشک بادی بر روی آب دراز کشیده و از آرامش ایجاد شده لذت ببرید. 

ابعادی استاندارد و مناسب : در طراحی و تولید این تشک بادی سعی شده است تا تمامی استانداردها لحاظ شود. این محصول ابعادی کاملا استاندارد و مناسب دارد که کاملا به صورت یک تخت خواب دو نفره عمل خواهد کرد. طول این تشک بادی برابر با 191 سانتی متر بوده و عرض آن نیز معادل 137 سانتی متر است که کاملا فضای مناسب برای استفاده دو نفر بزرگسال را در اختیار قرار می دهد. ارتفاع این محصول معادل 25 سانتی متر است که انعطاف بالایی در زمان استفاده نشان داده و فضایی نرم و راحت را برای خوابیدن برای شما فراهم می کند. این تشک بادی دارای وزنی کم بوده و ابعاد بسته بندی آن بسیار کوچک می باشد. به همین دلیل شما می توانید به راحتی این محصول را در میان سایر لوازم مسافرت خود قرار داده و در سفر به همراه خود ببرید.

راه اندازی تشک بادی : برای راه اندازی این محصول در هر فضایی، نیازمند یک پمپ باد هستید که با توجه به تمایل خود می توانید از انواع پمپ باد های دستی، برقی، پدالی و ... دست به انتخاب زده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید و توسط آن اقدام به راه اندازی تشک بادی نمایید. شما توسط سایت اینتکس تهران قادر خواهید بود به راحتی پمپ باد مناسب برای خود را انتخاب کرده و آن را با قیمتی ارزان خریداری کنید. برای راه اندازی این تشک بادی ابتدا لازم است فضای مناسبی را در نظر بگیرید. این محیط باید هموار و مسطح باشد و بر روی آن از سنگ و چوب های تیز اثری نباشد. هم چنین می توانید از یک زیرانداز مناسب برای ایجاد فضا استفاده نمایید. سپس می توانید تشک بادی را از بسته بندی خارج کرده و در محیط مورد نظر پهن کنید. با استفاده از پمپ باد، تشک بادی مورد نظر را راه اندازی کرده و بر روی آن به استراحت بپردازید.

حفظ کیفیت تشک بادی : این محصول دارای کیفیت بسیار بالایی است و طول عمر زیادی دارد. اما برخورداری از این طول عمر منوط به رعایت نکات ساده ای در نگه داری از این محصول می باشد. برای این کار لازم است تا تشک بادی را پس از پر کردن، بر روی زمین، خصوصا در نواحی بیرون از منزل، نکشید تا محصول به اشیای تیز برخورد نکند. زیرا ممکن است بدنه دچار آسیب شود. هم چنین از پرش و جامپینگ بر روی این تشک بادی خودداری کنید. از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه تشک بادی خودداری نمایید و مراقب باشید تا کودکان اسباب بازی های تیز خود را به بدنه نزدیک نکنند. بدنه تشک بادی قابلیت اشتعال دارد به همین جهت محصول را از اشیای داغ و پرحرارت و آتش دور نگه دارید. در صورت وارد شدن آسیب به بدنه تشک بادی می توانید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است نسبت به تعمیر محصول اقدام کنید. هم چنین در صورت وارد شدن آسیب جدی به بدنه می توانید برای تعمیرات تخصصی تشک بادی با شماره های موجود در سایت اینتکس ایران در تهران تماس بگیرید.

خرید و قیمت تشک بادی

برای تهیه تشک بادی دو نفره اینتکس با الیاف داخلی با قیمت ارزان به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و این محصول را سفارش دهید تا در زمانی کوتاه درب منزل دریافت نمایید. هم چنین برای مشاوره خرید می توانید با شماره های این سایت تماس گرفته و با کارشناسان فروش صحبت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...