تشک بادی دو نفره بالش دار با پمپ 220 ولت بست وی bestway ۶۷۴۶۲

bestway ۶۷۴۶۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 230 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 183 سانتی متر
19%
4,800,000
3,900,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بالش دار با پمپ ولت بست وی سری جدید تر محصولات بادی برند بست وی که در سایت اینتکس تهران به راحتی قابل دسترسی می باشد. که این سایت علاوه بر این محصول عرضه انواع محصولات بادی را برعهده دارد. این تشک بادی برای استفاده دو نفر طراحی شده است و ابعاد نسبتا بزرگی دارد. طول این تشک بادی بست وی 191 سانتی متر ، عرض تشک بادی دو نفره بالش دار 137 سانتی متر و ارتفاع این تشک بادی برابر 30 سانتی متر می باشد. جنس بخش های مختلف این محصول نیز مناسب بوده و مقاوت و زیبایی دوچندانی به محصول می بخشد. جنس بخش رویه تشک از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم و جنس بخش کف تشک از پی وی سی دولایه می باشد. علاوه بر این ها تحمل وزن این محصول بادی برابر 230 کیلوگرم می باشد که برای استفاده دونفر بسیار مناسب بوده و مصرف کننده می تواند بدون مشکل از خرید خود لذت ببرد .

تشک بادی یکی از بهترین محصولات اینتکس برای استفاده به عنوان تخت خواب و یا برای جایگزینی با آنها میباشند که در مواردی بهتر از تخت خواب های ثابت عملکرده و میتوانند ویژگی های دیگری داشته باشند که این ویژگی ها به شما اجازه استفاده های متنوع تری را میدهد.یکی از بهترین تشک های بادی تولید شده دارای این ویژگی ها تشک بادی دو نفره بالش دار با پمپ 220 ولت بوده که توسط شرکت با سابقه ی بست وی به تولید رسیده وتوانسته فروش زیادی را در بازار تجربه کند.در انی مطلب قصد داریم تا ویژگی های مخصوص این تشک بادی دو نفره را بررسی کنیم . 

طراحی و جنس بدنه:

شیک بودن محصول یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که خریدار به آن توجه می کند و در انتخاب آن ها تاثیر زیادیی دارد ، علاوه بر این که از محصولات کمپینگ در فضاهای آزاد استفاده می شود و زیبایی یک اصل مهم در انتخاب این محصولات می باشد این  تشک بادی دو نفره نیز از طراحی زیبایی برخوردار است و با استفاده از رنگ تیره جلوه ی بسیار زیبایی را به وجود آورده است.همچنین رویه ی مواج این محصول برای جلوگیری از تعریق مصرف کننده قرار گرفته و به این صورت دراستفاده های طولانی مدت مشکلی به وجود نخواهد آمد. این تشک به شکلی طراحی شده که علاوه بر سفر در منزل نیز می توان از آن استفاده نمود و از خرید خود لذت برد.طراحی این تشک بادی توسط استانداردهای شرکت بست وی انجام گرفته و شامل ویژگی هایی در مورد ابعاد و جنس میشود. جنس بخش های مختلف این تشک از PVC با رویه ی جیر ساخته شده  و مقاومت فوق العاده ای در مقابل فشار و ضربه دارد که این ویژگی به شما اجازه میدهد تا بدون هیچ نگرانی در بابت این موضوع به استفاده از آن بپردازید.

ابعاد و وزن:

ابعاد هر محصول از دیگر ویژگی های مهم و مورد توجه خریداران است که این ابعاد باید بسته به نوع استفاده به صورت دقیق اندازه گیری شده و تا حد اندازه از وجود قسمت های اضافه برای جلوگیری از بالا رفتن وزن محصول خود داری شود. ابعاد این  تشک بادی مناسب استفاده دو نفر در سفر می باشد که دارای طولی معادل 191 سانتی متر ، عرض  137 سانتی متر و ارتفاع  30 سانتی متری می باشد که با توجه به این ابعاد ظرفیت تحمل وزنی برابر 230 کیلوگرم می باشد که برای یک تشک بادی دو نفره وزن قابل قبولی است.این تشک بادی دارای پمپ  باد دو کاره 220 ولت میباشد  و به همراه یک عدد ساک قابل حمل عرضه میشود که میتوانید از آن برای جابجایی تشک استفاده کنید.

جمع بندی

برای اینکه از این تشک بادی اغلب در سفر استفاده می شود باید قبل از راه اندازی آن به چند نکته توجه کرد تا به مشکلی برخورد نکنید. ابتدا محلی که قرار است تشک بر روی آن استفاده شود تمیز و دور از هر نوع اشیا تیز باشد ، سپس به راحتی محصول را آماده استفاده کرد و در ادامه توجه داشته باشید که از قرار دادن اشیا سنگین و حتی پریدن بر روی تشک خودداری کنید چرا که باعث آسیب به تشک خواهد شد . 


نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
230 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
برقی 220 ولت
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
بست وی
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای پمپ باد دو کاره
دارای بالش بادی سرخود
مناسب سنین مختلف
قابل استفاده در چادر های سفری
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...