تشک بادی دو نفره بالش دار191×137

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 295 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتي متر
  • عرض: 137 سانتی متر
1,990,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بالش دار  از سری محصولات شرکت بست وی ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی و فروشگاه intex تهران

تشک بادی دو نفره بالش دار 191×137 از سری محصولات شرکت بست وی که در ساخت انواع محصولات بادی از جمله تشک های بادی تجربه بسیاری دارد ، این تشک بالش دار نیز از منحصربه فرد ترین محصولات این شرکت می باشد که در دو نوع یک و دو نفره تولید و به بازار عرضه شده است این تشک نوع دو نفره آن می باشد که ابعاد مناسبی دارد طول این تشک بادی بالش دار 191 سانتی متر ، عرض آن137 سانتی مر و ارتفاع آن 30 سانتی متز می باشد و دارای تحمل وزنی برابر 295 کیلو گرم می باشد. به همراه این محصول یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که به استفاده آسان تر و راحت تر این محصول کمک بسیاری می کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تشک بادی دو نفره بالش دار191×137 از سری محصولات بادی ولید شده جدید و بسیار با کیفیت شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار گردیده است. فرم کلی این تشک بادی به صورت مستطیل بوده و دارای رنگ طوسی می باشد که زیبایی بسیاری به آن بخشیده و به راحتی می توان از آن در منزل با هر نوع دکوراسیونی استفاده کرد. سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده است که این موج ها سبب ایجاد یک فضای بسیار کم بین بدن شما و سطح تشک می شود که از عرق کردن بدن حین استراحت جلو گیری می کند. در قسمت بالای این تشک باید یک عدد بالش بادی سرخود تعبیه شده است که این بالش با باد شدن تشک به صورت خودکار باد می شود و با وجود آن دیگر نیازی به استفاده از بالش های مجزا نمی باشد. این محصول می تواند جایگزینی مناسب برای تشک های ثابت باشد که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : مهمترین معیاری که هنگام خرید تشک بادی می توان به ان اشاره نمود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول می باشد. تمامی افراد هنگام خرید یک محصول دارای نگرانی هایی از بابت جنس و کیفیت آن محصول می باشند. اما شرکت بست وی توانسته است تا با تولید این تشک بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف نموده و محصولی با کیفیت بالا را روانه بازار کند. سطح این تشک بادی از PVC با روکش مخملی بوده که این روکش باعث شده است تا تشک دارای سطح نرم تری شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری کند. بخش کناری ان از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. این تشک بادی می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت افراد بیمار و سالمند باشد که توسط پزشکان ارتوپد نیز توصیه می شود.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی : همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد، تشک بادی دارای مزیت های بسیاری نسبت به تشک های ثابت می باشد که یکی از این مزیت ها ابعاد مناسب این تشک می باشد که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند و از لحاظ هزینه نیز بسیار به صرفه می باشد. این تشک بادی دارای طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 30 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 295 کیلو گرم بوده و دارای وزن 4.7 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به راحتی می توان ان را حمل و جا به جا نمود. از این تشک بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. همچنین این محصول به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی درون صندوق ماشین جا گرفته و می توان آن را با خود به مسافرت برد تا در سفر هم از آن بتوان درون چادر مسافرتی استفاده نمود.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این محصول قرار گرفته است. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج نموده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می کنید. منتظر می مانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آن را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • از پرش و جامپسنگ بر روی آن خودداری نمایید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
295 کیلو گرم
طول
191 سانتي متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی سرخود
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 4.7 کیلوگرم
ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...