تشک بادی دو نفره با ابعاد 193×122

کد bestway 67274

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 295 کیلو گرم
  • طول: 193 سانتی متر
  • عرض: 122 سانتی متر
1,780,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با ابعاد  ، با مقاومت بالا در مقابل فشار و ضربه محصولات شرکت بست وی نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان

تشک بادی دو نفره با ابعاد 193×122 از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس ، این تشک بادی دو نفره در نوع خانگی ، سفری تولید و به بازار عرضه می شود ، جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد که باعث افزایش مقاومت در این تشک بادی شده است. ابعاد این تشک بادی نیز برای استفاده دو نفر مناسب است ، طول این تشک بادی 193 سانتی متر ، عرض آن 122 سانتی متر و ارتفاع این تشک 22 سانتی متر می باشد. به همراه این تشک یک پمپ از نوع دستی مجزا وجود دارد که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند.این تشک بادی دو نفره متشکل از پی وی سی و رویه مخملی می باشد که مناسب استفاده دائمی می باشد که می توانید آن را در منزل داخل قاب تختخواب یا در مسافرت داخل چادر استفاده نمایید رنگ این محصول سورمه‌ای بوده و قسمت زیرین آن ضد آب می باشد که حتی می توانید آن را روی آب استخر نیز استفاده نمایید این محصول تولید و ساخته شده توسط کارخانه به بست وی bestway میباشد برای خرید تشک بادی میتوانید آنرا به سبد خود اضافه کرده و مراحل خرید آنلاین را انجام دهید.

برند بزرگ و نامدار بست وی در ادامه تولیدات فوق العاده خود از بخش تشک خواب بادی محصولی شیک را روانه بازار کرده که علارقم قیمت بسیار مناسب ویژگی های بسیاری را دارا است که هر کدام به تنهایی می تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. این محصول تشک بادی دو نفره با ابعاد 193×122 می باشد که به بازار عرضه شده است. بست وی تولید کننده این محصول در چین اقدام به تولید محصول می کند و به کشورهای مختلف تولیدات خود را عرضه می کند و از صادر کننده های بزرگ محصولات بادی در جهان است. تشک بادی دو نفره با ابعاد 193×122 در سایت اینتکس تهران و در بخش تشک بادی عرضه می شود و به راحتی قابل دسترسی می باشد چرا که در ایران نیز اینتکس ایران در تهران نمایندگی فروش محصولات برند بست وی را برعهده دارد .

طراحی : این تشک بادی ساده ولی بسیار شیک و زیبا است که نظر هر بیننده ای را به خود جلب می کند. رویه این تشک به صورت مواج طراحی شده و برای استفاده بیماران عضلانی بسیار مناسب می باشد. این تشک بادی در نوع خانگی ، سفری طراحی شده که علاوه بر استفاده در خانه و ویلا به راحتی به دلیل وزن و طراحی و ساختار مناسب می توان از این تشک بادی در سفرهای مختلف با خیالی آسوده استفاده نمود بدون حتی یک مشکلی و از خرید خود لذت کافی را برد.

مشخصات فیزیکی : جنس بخش های مختلف طراحی شده تشک بادی دو نفره با ابعاد 193×122 از ویژگی های بسیار برخوردار بوده و بسیار مقاوم می باشد. جنس بخش رویه تشک از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس پی وی سی دولایه می باشد که مقاومت محصول را نیز افزایش می دهد. ابعاد این تشک بادی نیز برای استفاده دو نفر بسیار مناسب می باشد ، طول تشک 193 سانتی متر ، عرض تشک 122 سانتی متر و ارتفاع تشک 22 سانتی متر می باشد. جمع بندی : به دلیل این که این تشک بادی برای استفاده دونفر می باشد از مقاومت بالایی برخوردار است و تحمل وزن این تشک بادی برابر 295 کیلوگرم می باشد ، که در نوع خود جالب توجه می باشد. دارا بودن وزن بسته بندی مناسب و برابر 3 کیلوگرمی که جابجایی را بسیار آسان کرده است ، قابلیت استفاده برای تمام سنین ، دارا بودن سطح مواج مناسب بیماران عضلانی ، دارا بودن خاصیت ضد تعریق بودن ، مناسب بودن برای انواع سفر و... از سایر ویژگی های تشک بادی دو نفره با ابعاد 193×122 می باشد.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
295 کیلو گرم
طول
193 سانتی متر
عرض
122 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
ندارد
وزن
3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
ضد تعریق و مناسب سفر
گزینه ای مناسب برای بیماران
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...