تشک بادی دو نفره با عرض 152 همراه با پمپ

کد bestway 67349

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 290 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
3,080,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با عرض 152 همراه با پمپ یک محصول با کیفیت ار سایت رسمی فروش محصولات بادی و نمایندگی فروش تشک بادی intex و بست وی

تشک بادی دو نفره عرض با 152 همراه با پمپ یکی  از بهترین محصولات شرکت اینتکس در دسته بندی تشک های بادی میباشد که توانسته به خوبی در بازار ظاهر شود وفروش خوبی را تجربه کرد و رضایت مشتریان را نیز در پی داشته باشد. این تشک بادی دارای سطح رویه مواج و کامفورت بوده تا قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد و  همانند دیگر مدل های خود ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و کف استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد.این محصول دارای جنس بدنه ی با کیفیت همراه با ابعاد مناسب بریا استفاده از یک نفره میباشد.این تشک بادی همچنین بزرگترین سایز تشک های بادی دو نفره بوده که برای استفاده در منزل ، مسافرت ها  از بهترین گزینه ها برای خرید خواهد بود. همراه این کالا یک پمپ باد برقی قرار داده شده که با برق شهری کار کرده و از قابلیت مکش باد برخوردار می باشد .

تشک بادی دو نفره با عرض 152 همراه با پمپ محصولی جدید و بسیار با کیفیت شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه یازار شده است. این تشک بادی دارای طراحی بسیار زیبا و جذابی بوده و به دلیل این طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالایی که دارد توانسته است تا در سال 2018 عنوان پر فروش ترین تشک بادی را به نام خود ثبت کند و از رضایت تمامی خریداران بهره مند شود. این تشک بادی همانند سایر تشک ها دارای بدنه ای به فرم کستطیلی بوده و رنگ آن نیز سورمه ای می باشد که به اسانی با هر نوع دکوراسیونی درون منزل ست می شود. سطح آن به صورت مواج طراحی شده که سبب ضد تعریق شدن تشک شده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب و استراحت جلو گیری می کند. تشک های بادی می توانند وسیله ی بسیار مناسبی برای استراحت افراد سالمند و بیمار نیز باشند که با استراحت کردن بر روی آن درد های عضلانی آن ها کاهش می یابد. این تشک های به دلیل طبی بودن از سوی پزشکان هم برای بیماران ارتوپد توصیه می شود. در ادامه قصد داریم تا به بررسی بیشتر این تشک بادی بپردازیم .

جنس و کیفت بدنه تشک بادی :

از مهمترین نکاتی ست که برای خرید تشک بادی بایستی به آن توجه بسیاری شود. تشک بادی باید دارای بدنه ای مقاوم و مواد اولیه مرغوب باشد تا ضد حساسیت بوده و از آسیب رساندن به پوست جلو گیری کند. همچنین دوخت ان باید با ظرافت خاصی انجام شده باشد تا هنگمی که تشک تحت فشار قرار می گیرد، درز های آن از یکدیگر جدا نشوند و بتوان مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کرد. این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تشک از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف آن نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این تشک بادی 2 نفره می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده نمود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

همانطور که می دانید تشک بادی دارای مزیت های بسیار نسبت به تشک های ثابت می باشد که یکی از این مزیت ها کوچکتر بودن ابعاد آن می باشد. این تشک باید دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که نسبت به تشک های ثابت فضای بسیار کمتری را درون منزل اشغال کرده و به راحتی می توان از آن در هر جایی از منزل اعم از اتاق خواب یا اتاق نشیمن استفاده نمود. این محصول در ابعادی همچون طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن ان 290 کیلوگرم بوده که دو نفر به طور همزمان می توانند با خیال راحت بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنند. وزن این تشک بادی نیز 4.9 کیلو گرم بوده که نسبت به تشک های ثابت بسیار سبک تر می باشد و به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. این محصول به دلیل این که دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی می باشد که راحتی و با کمترین اشغال فشا درون صندوق ماشین جای گرفته و می توان ان را با خود به مسافرت نیز برد.

طریقه راه اندازی :

برای راه اندازی این تشک بادی 2 نفره تنها به یک پمپ بادی نیاز می باشد که شرکت بست وی یک عدد پمپ باد از نوع برقی مجزا را بر روی این محصول قرار داده است تا شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه پمپ نداشته باشید. ابتدا تشک بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. در مرحله بعد پمپ را به برق متصل نموده و نازل ان را در قسمت دریچه هوای تشک قرار می دهید. پمپ را روشن کرده و منتظر می مانید تا تشک باد شود. پس از این که تشک باید به اندازه کافی باد شدف پمپ را خاموش کرده و آن را از تشک جدا می کنید و درب دریچه هوای تشک بادی را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر در راه اندازی این محصول با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
290 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.9 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
دارای روکش کامفورت و طبی
قابل استفاده در مسافرت ها
دارای پمپ باد برقی دوکاره
قابلیت استفاده در چادر مسافرتی
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...