تشک بادی دو نفره با عرض 183

intex 64755

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 183 سانتی متر
3,550,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با عرض زیاد محصولی با کیفیت می باشد که دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران می باشد این تشک بادی با بیشترین عرض ، تنها تشک بادی عریض در مجموعه و تولیدی اینتکس میباشد که تولید شده و سایر محصولات مشابه این کالا با عرض ۱۵۲ ساخته و عرضه میشود.

تشک بادی دو نفره با عرض 183 از سری محصولات شرکت بزرگ اینتکس از ویژگی های خوب و زیبایی منحصربه فردی بهره می برد ، این تشک بادی دارای ابعاد مناسب می باشد طول این تشک 203 سانتی متر و عرض آن 183 سانتی متر می باشد و دارای ارتفاع 22 سانتی متری می باشد و این تشک بادی تحمل وزن بالایی برابر 273 سانتی متر را نیز دارد  که در نوع خود جالب توجه می باشد. قابلیت استفاده برای تمامم سنین ، دارا بودن سطح مواج ، دارای سطح موازی ، همراه داشتن دو عدد بالش و قابلیت استفاده بر روی آب از سایر ویژگی های ای تشک بادی اینتکس می باشد . این تشک بادی جزو بزرگترین تشک بادی اینتکس میباشد که از لحاظ عرض دارای عرض ۱۸۳. سانتی متر است و میتواند پاسخگوی نیاز دو نفر به صورت یک تشک جادار و عریض باشد و از طرفی خواب را بسیار راحت تر و آرامش بخش تر سازد ، این محصول در بسته بندی بسیار کوچک و کم حجم است که برای حمل و نقل بسیار مناسب میباشد ، از این محصول به عنوان تشک خواب روی تخت های چوبی میتوانید استفاده نمایید و قیمت بسیار به صرفه و ارزانتری نیسبت به سایر تشک های مشابه دارد برای خرید تشک بادی بزرگ میتوانید آنرا به سبد خرید خود اضافه نمایید.

تشک بادی دو نفره با عرض 183 از سری محصولات تولید شده جدید و بسیار دوست داشتنی شرکت اینتکس می باشد که به تازگی روانه بازار شده است. این محصول بادی یک وسیله بسیار پر کاربرد می باشد که نسبت به تشک ها ثابت راحت تر مورد استفاده قرار می گیرد. از این تشک می توان در منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. همچنین با خالی کردن باد آن می توان آن را با خود به مسافرت برد تا در سفر هم از داشتن همچین وسیله پر کاربردی بهره مند شد. در ادامه به بررسی این محصول خواهیم پرداخت.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : از اساسی ترین مواردی که در خرید یک محصول می توان به آن اشاره نمود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول است. مخصوصا در محصولات بادی که از ظرافت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند. برای خرید محصولات بادی باید حواسمان باشد تا کالایی را خریداری کنیم که دوام داشته باشد و از متریال خوبی در ساخت آن استفاده شده باشد. شرکت اینتکس توانسته است با تولید این تشک رضایت تمامی مشتریان را به خود جلب کرده و محصولی با کیفیت را به آن ها ارائه دهد. بدنه این تشک از جنس PVC مخملی بوده که مخملی بودن سطح آن باعث نرم تر شدن تشک شده است و باعث می شود تا بالش بر روی آن سُر نخورد. بخش کناری این محصول از PVC طرح چرم بوده که مقامت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و به سادگی دچار پارگی نمی شود. کف آن نیز به صورت دو لایه طراحی شده که هم در برابر آب مقاوم است و هم در برابر پاره شدن توسط اجسام.

طراحی و ساخت تشک بادی : این تشک بادی همانند سایر تشک های بادی دارای فرم مستطیلی شکل بوده و رنگ آن نیز سرمه ای می باشد. سطح این تشک به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد و شما می توانید به راحتی بر روی آن قرار گرفته و نگران عرق کردن بدنتان نباشید. هنگامی که شما بر روی تشک دراز می کشید فضای بسیار کمی بین بدن شما و تشک به وسیله موج های موجود بر سطح آن ایجاد می شود که باعث جریان یافتن هوا می شود و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند.

ابعاد، وزن و تحمل وزن : این محصول دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده و فضای نسبتا کمی را در منزل اشغال می کند. این تشک دارای طول: 203 سانتی متر، عرض: 183 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر می باشد. تحمل وزن نیز 273 کیلو گرم بوده که دو نفر به طور همزمان می توانند با خیال راحت بر روی آن قرار بگیرند. این محصول دارای وزن 4.7 کیلو گرم بوده که بسیار راحت قابل جا به جایی می باشد.

طریقه راه اندازی : برای راه اندازی این محصول فقط به یک پمپ باد احتیاج است که می توانید برای تهیه آن به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن کنید و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. سپس تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. درب دریچه هوای آن را باز کرده و سری پمپ را در آن جا می گذارید. حال منتظر می مانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. سپس پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک را می بندید.

مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام نوک تیز با بدنه آن خود داری کنید.
  • تشک را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی آن جلو گیری کنید.
  • هنگام باد زدن، بیش از اندازه به آن باد نزنید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
وزن
4.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح موازی
به همراه دو عدد بالش
قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...