تشک بادی دو نفره با لایه های ضخیم

Coleman 2000019599

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مسافرتی، خانگی
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با لایه های ضخیم در فروشگاه مرکزی محصولات بادی و نمایندگی فروش تشک بادی intex و بست وی با قیمت ارزان در ایران

تشک بادی دو نفره با لایه های ضخیم یکی از محصولات جدید شرکت کلمن می باشد که از طراحی زیبا و با ساختار لایه ای قدرتمندی ساخته شده است که از نوع  pvc فشرده شناخته می شود.طراحی این محصول با توجه به نیاز مشتریان به گونه ای انجام گرفته شده تا راحتی مصرف کننده در اولیوت باشد به همین دلیل از جنس PVC در ساخت آن استفاده شده است. استفاده از pvc در حالی است که بسیاری از تشک های بادی و تخت های بادی تولید شده در حال حاضر از وینیل تولید می شوند و کلمن برای افزایش مقاومت از پی وی سی سنگین در ساخت این کالا استفاده کرده است به همین دلیل است که سایر تشک های بادی در این ابعاد وزنی در حدود 2 تا 3 کیلوگرم دارند اما محصول جدید کلمن وزنی در حدود 4.5 کیلو گرم دارد که با حفظ ویژگی پرتابل بودن این تشک کیفیت آن را به شکل قابل توجهی افزایش داده است تا بتوان از آن در شرایط ویژه ای همچون مسافرت و کوهنوردی نیز استفاده نمود. به علاوه با توجه به حجم بسته بندی کوچک این کالا می توان آن را درون کوله پشتی و یا ساک حمل مخصوص قرار داده و جابجا کرد . شما می تواند با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن ها این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی دو نفره با لایه های ضخیم محصولی جدید از شرکت کلمن می باشد که از کیفیت بسیار بالا و طراحی با ظرافتی بهره می برد. این تشک بادی بسیار انعطاف پذیر بوده و به دلیل طراحی زیبایی که دارد توانسته است تا در سال 2018 به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی شرکت کلمن تبدیل شود. این محصول قابل استفاده در منزل و چادر های مسافرتی می باشد که فرم کلی آن به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ بدنه سبز زیتونی می باشد. سطح این تشک بادی 2 نفره به صورت مواج طراحی شده است که این سطح مواج سبب می شود تا یک فاصله ی خیلی کم بین تشک و بدن شما ایجاد شود که از این فضا هوا جریان داشته باشد و از عرق کردن بدن شما جلو گیری کند. این محصول می تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای تشک های ثابت باشد. همچنین یک وسیله بسیار خوب برای استراحت افراد سالمند، بیمار و ناتوان می باشد که توسط پزشکان به ان ها توصیه می شود. این تشک بادی به دلیل رویه طبی که دارد می تواند از مبتلا شدن به بیماری های ارتوپد پیشگیری کرده و یا در وجود این بیماری ها، آن ها را تسکین ببخشد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم. با ما همراه باشید.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

از معیار های مهمی که می توان به آن در هنگام خرید یک تشک بادی اشاره نمود، جنس و کیفیت بدنه تشک بادی می باشد. تشک بادی باید دارای مرغوب ترین مواد اولیه بوده و با دقت بالا طراحی و ساخته شده باشد تا از دوام بالایی بهره مند باشد. شرکت کلمن با تولید این تشک با کیفیت توانسته است تا تمامی نگرانی ها از بابت کیفیت را برطرف کند و محصولی با کیفیت را به مشتریان خود ارائه دهد. این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش مخملی یا جیر سبب نرم تر شدن سطح تشک شده است و دارای انعطاف بسیار بالایی می باشد و در نهایت سبب می شود تا شما استراحتی راحت و توام با آرامش را بر روی آن داشته باشد. قسمت دیواره کناری ان از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف تشک از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و از خاصیت ضد آب بودن بهره می برد. از این تشک بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار، خانه های دانشجوی و چادر های مسافرتی استفاده نمود.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی 2 نفره دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده تا بتوان از آن به راحتی هم درون منزل استفاده نمود و هم در مسافرت ها. این تشک بادی دارای ابعادی مناسب تر نسبت به تشک های ثابت بوده که فضای کمتری را درون منزل اشغال می کند و به راحتی می توان از ان در هر قسمتی از منزل استفاده نمود. این محصول دارای طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 20 سانتی متر می باشد. تحمل وزن آن 273 کیلو گرم بوده و دارای وزن 4.5 کیلو گرم می باشد که نسبت به تشک های ثاب وزن بسیار کمتری داشته و به آسانی قابل حمل و جا به جاییست. یک عدد ساک مخصوص حمل نیز بر روی این تشک بادی قرار داده شده است که به وسیله آن شما می توانید تشک بادی را در ابعادی کوچک تر، همراه خود داشته باشید. این محصول به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد، فضای کمی را اشغال کرده و به راحتی درون صندوق عقب ماشین جا می شود و می توان آن را با خود به مسافرت نیز برد تا در درون چادر مسافرتی از این تشک بادی با کیفیت استفاده نمود.

نحوه راه اندازی تشک بادی :

برای راه اندازی این تشک بادی 2 نفره تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که برای تهیه آن می توانید به سایت اینتکس تهران راجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن نمایید و هرکدام که مد نظرتان بود را خریداری کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید. پس از تهیه پمپ، تشک را از بسته بندی خارج نموده و روی سطح صافی پهن می کنید. درب دریچه هوای تشک بادی را باز کرده  و نازل پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. شورع به باد زدن تشک می کنید. پس از این که تشک فرم خود را گرفت و کمی سفت شد، پمپ را از آن جدا نموده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تشک بادی خودداری کنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بیش از اندازه به تشک بادی باد نزنید.
نوع
مسافرتی، خانگی
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
20 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ضد تعریق
مناسب مسافرت
سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...