تشک بادی دو نفره با پمپ باد برقی

کد ۵۵۰۰۰۹

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 280 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتي متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی با پمپ باد برقی ، از محصولات شرکت بست وی عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان ، تشک بادی با رویه مخمل مواج یکی از بزرگترین محبوب‌ترین تشکهای بادی شرکت بست وی با پمپ باد می باشد

تشک بادی دو نفره با پمپ باد یکی دیگر از تشک های بادی دو نفره طبی و ضد تعریق شرکت بست وی بوده که دارای کیفیت بالا و قیمتی مناسب می باشد.این تشک بادی به گونه ای طراحی شده تا استفاده از آن برای بیماران در مسافرت ها نیز به راحتی امکان پذیر باشد زیرا که در حالت جمع شده دارای حجم و وزن بسیار مناسبی خواهد بود. این کالا ساخته شده از جنس بدنه PVC با سطح رویه جیر بوده که محلی راحت برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. این کالا دارای سطح رویه مواج بوده تا هنگام استفاده از تشک به خوبی اعضای بدن را فرا گیرد  و در نتیجه باعث عبور بهتر جریان هوا شود.  به علاوه اینکه از یک پمپ باد برقی دو کاره نیز بهره برده تا به راحتی و در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر را راه اندازی نماید.همچنین ابعاد این محصول استفاده از این محصول را بسیار راحت کرده میتوانید در کمترین زمان ممکن آن را آماده استفاده کرده و به راحتی مکانی مناسب برای آن پیدا کنید . برای تهیه تشک بادی از تنها نمایندگی اینتکس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی دو نفره با پمپ باد از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که دارای کیفیت و زیبایی منحصر به فردی می باشد. این تشک بادی به دلیل طراحی بسیار زیبایی که دارد تواسته است تا به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی در سال 2018 تبدیل شده و رضایت تمامی مشتریان را جلب نماید. فرم کلی این محصول به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ سرمه ای می باشد که به راحی با هر نوع دکوراسیونی ست می شود و شما می توانید از آن در هر فرم منزلی استفاده نمایید. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که سبب ضد تعریق شدن تشک شده و از عرق کردن بدن شما به هنگام استراحت جلو گیری می کند. تشک های بادی از مزیت های بسیار زیادی نسبت به تشک های ثابت برخوردار می باشند که در ادامه به بررسی بیشتر آن خواهیم پرداخت .

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی : یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی است که هنگام خرید تشک بادی بایستی به آن توجه بسیاری نمود. تشک های بادی باید دارای بدنه ای مقاوم و با دوام باشند تا بتوان مدت زمان طولانی تری از ان ها استفاده نمود. شرکت بست وی توانسته است تا با تولید این تشک بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و در نهایت محصولی با کیفیت را روانه بازار کند. این تشک بادی دارای بدنه ای از جنس وینیل با روکش مخمل بوده که این روکش مخمل باعث نرم شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تشک از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف ان نیز از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی : همانطور که در ابتدا نیز ذکر شد این تشک بادی دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به تشک های ثابت می باشد که یکی از این مزیت ها استاندارد بودن ابعاد آن و کوچکتر بودنش نسبت به تشک های ثابت می باشد که به راحتی می توان از ان در هر قسمتی از منزل اعم از اتاق خواب یا اتاق نشیمن استفاده نمود. این تشک بادی در ابعادی از جمله طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن این محصول 280 کیلو گرم بوده و دارای وزن 4.3 کیلو گرم می باشد که نسبت به تشک های ثابت بسیار سبک تر بوده و به راحتی می توان ان را حمل و جا به جا نمود. از این تشک بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده نمود.

نحوه راه اندازی : برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ بادی نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی سرخود بر روی خود این تشک قرار داده شده است و به وسیله آن شما می توانید تشک را باد زده و دیگر نیازی به هزینه کردن برای تهیه پمپ ندارید. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس پمپ را به برق متصل نموده و آن را روشن می نمایید. منتظر می مانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. پس از این که تشک باید باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آ را از برق جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس ایران تماس بگیرید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
280 کیلو گرم
طول
203 سانتي متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
دارای سطح مواج
ضد تعریق و طبی
گزینه ای مناسب برای بیماران و سفر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...