تشک بادی دو نفره با پمپ باد برقی

کد Intex 64779

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,785,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با پمپ باد برقی یکی دیگر از بهترین نوع تشک بادی بوده و ساختاری پرتابل و نحوه راه اندازی آسان و سریعی داشته که توسط کمپانی بزرگ اینتکس در سال 2020 روانه بازار شده است. این تشک بادی دارای وزن بدنه 4.5 کیلوگرم بوده تا شما بتوانید با استفاده از ساک حمل همراه محصول آن را در زمان سفر و یا کمپینگ به راحتی همراه داشته باشید. به علاوه این تشک بادی برای راه اندازی آسان دارای یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی است. این پمپ باد علاوه بر برق شهر با استفاده از باتری نیز راه اندازی می شود. به همین دلیل در فضای باز و محیط کوهستانی و جنگل و.... می توانید این تشک بادی را در کمتر از 4 دقیقه برای استفاده اماده کنید. رویه این تشک بادی از ساختار مواج با خطوط موازی برخوردار می باشد. این خطوط مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق افراد در زمان خواب جلوگیری می کند. بدنه این تشک بادی می تواند تا 272 کیلوگرم وزن را بر روی خود تحمل کرده پس برای تجربه یک تفریح ایده آل می توانید محصول را راه اندازی و بر روی کف چادر مسافرتی خود قرار دهید. این تشک بادی را از مرغوب ترین نوع پی وی سی با رویه مخمل طراحی و تولید کرده اند. این نوع روکش بدنه نرم و بادوام بوده و می تواند وزن و فشار بالایی را بدون افت کیفیت تحمل کند. برای خرید تشک بادی اورجینال و کاملا فابریک می توانید به نمایندگی مرکزی محصولات بادی مراجعه نمایید.


 نوعخانگی، سفری، روی آب
 تحمل وزن 272 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپبرقی و باتری
ساک حملدارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

تشک بادی دو نفره با پمپ باد برقی

یکی از انواع تشک های بادی مقرون به صرفه و با کیفیت بالا، تشک بادی دو نفره با پمپ باد برقی می باشد که توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. این تشک بادی ساخت شرکت بزرگ اینتکس است که بزرگترین تولید کننده محصولات بادی در دنیا می باشد. تمامی محصولات این شرکت بزرگ با بالاترین استانداردهای جهان تولید می شود. این تشک ها موارد استفاده فراوانی داشته و در ادامه ویژگی های یکی از این محصولات را معرفی می کنیم. 


تشک بادی با راه اندازی آسان

بر روی بدنه تشک بادی دریچه هوا وجود دارد. برای راه اندازی این تشک بادی باید آن را بعد از خارج کردن از بسته بندی، در محیط مناسبی قرار دهیم. در جایی که هموار بوده و بر زیر تشک اشیای تیز وجود نداشته باشد. به همراه این تشک بادی یک عدد پمپ باد برقی وجود دارد. شما می توانید برای روشن کردن این پمپ از برق شهری و یا باتری استفاده کنید. این پمپ را به تشک متصل کرده و پس از تامین منبع انرژی پمپ باد، تشک بادی در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی می شود. 


قابلیت های تشک بادی

این تشک بادی دارای وزن بسته بندی چهار و نیم کیلوگرم می باشد. به دلیل وزن پایین این تشک، می توانید آن را به سادگی حمل کرده و جابه جا نمایید. این تشک بادی را می توانید در مسافرت نیز همراه خود ببرید و در هنگام استراحت از استفاده از این تشک لذت ببرید. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این تشک بادی استفاده از آن به عنوان تشک روی آب است. این تشک را می توانید پس از راه اندازی، بر روی آب استفاده نمایید. در استخر و یا آب های آرام می توانید این تشک را باد کرده و بر روی آب به استراحت بپردازید. تشک بادی در حالت بسته بندی فضای کمی را می گیرد. می توانید این تشک را در کمپینگ به همراه خود ببرید و در شب به راحتی بخوابید. 


ویژگی های ظاهری تشک بادی

این تشک بادی به شکل مستطیل بوده و به رنگ سبز پررنگ است. ابعاد تشک بادی دارای مشخصات طول 203 سانتی متر و عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 25 سانتی متر می باشد. این تشک بادی برای استفاده دو نفر بزرگسال مناسب بوده و دو نفر به راحتی می توانند بر روی آن به استراحت بپردازند. تحمل وزن این تشک بادی 272 کیلوگرم است که دو نفر با هر وزنی می توانند از آن استفاده کنند. رویه تشک به صورت مواج است و به صورت موازی می باشد. این نوع ساختار باعث گردش هوا بر روی تشک می شود و انعطاف تشک بادی را تا حد زیادی بالا می برد. با وجود این ساختار موازی، در هنگام استراحت بر روی تشک هوا جریان پیدا می کند و باعث می شود شخص به هیچ وجه عرق نکند. رویه تشک از جنس مخمل می باشد که ضد حساسیت و ضد تعریق است. به همین جهت تشک بادی برای استفاده افراد با پوست های حساس مناسب می باشد. بدنه تشک از بهترین نوع پلاستیک فشرده سبک و منعطف می باشد که مقاومت بسیار بالایی دارد. 


لوازم همراه تشک بادی 

به همراه این تشک بادی یک عدد ساک حمل وجود دارد. در صورتی که بخواهید تشک بادی را در مسافرت به همراه خود ببرید و یا این تشک را جابه جا کنید می توانید باد تشک را خالی کرده و در داخل ساک حمل قرار دهید تا در اثر جابه جایی به بدنه تشک بادی آسیب نرسد. پمپ باد برقی نیز به همراه این تشک بادی موجود است. از دیگر لوازم همراه تشک، می توان به دفترچه راهنما اشاره کرد که جهت استفاده از تشک بادی می توانید به آن مراجعه کنید. هم چنین یک بسته برچسب تعمیرات نیز در بسته بندی تشک موجود است. 


سخن پایانی

در صورت تمایل برای خرید این تشک بادی با ارزان ترین قیمت می توانید به سایت فروشگاه اینتکس ایران و تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. تشک بادی دو نفره با پمپ باد برقی را در کوتاه ترین زمان درب منزل خود دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...