تشک بادی دو نفره با پمپ داخلی

کد intex 66928

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با پمپ داخلی یکی از کاربردی ترین انواع تشک بادی کمپینگ بوده که با سایز بزرگ و تحمل وزن بالا یک انتخاب ایده آل جهت استفاده خانواده ها در زمان سفر به شمار می رود. این تشک بادی دو نفره تولید کارخانه اینتکس در سال 2018 بوده که کیفیت بالا و استاندارد رعایت شده در زمینه طراحی بدنه آن موجب شده تا محصول در گروه تشک های بادی طبی قرار بگیرد. شما در زمان سفر و کمیپنگ و یا حتی کوهنوردی میتوانید این تشک بادی بزرگ را راه اندازی کرده و در داخل چادر مسافرتی قرار دهید. این محصول توانایی آن را داشته تا فضای بزرگی از کف چادر را پوشش داده تا از نفوذ سرمای هوا به بخش داخلی جلوگیری کرده و همچنین شما بتوانید به راحتی به استراحت بپردازید.


رویه اصلی این تشک بادی مواج و دارای خطوط موازی می باشد. این رویه مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا از تعریق بدن جلوگیری کرده و می تواند فرم استانداردی برای بدن شما هنگام بوده تا اسایش کافی داشته باشید. در بخش داخلی این تشک بادی یک پمپ باد سرخود پدالی تعبیه شده است. محل این پمپ باد داخلی با مدل دایره بر روی بدنه اصلی تشک بادی نشان داده می شود. به وسیله پا و کاملا ساده می توانید با فشار وارد کرده مداوم و پدال زدن در این قسمت بدنه محصول را باد کرده و در کمتر از 3 دقیقه از آن استفاده کنید. بدنه باکیفیت این تشک بادی از جنس پی وی سی فشرده بوده که در بخش رویه از یک روکش مخملی لطیف برخوردار می باشد. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه مرکزی محصولات بادی در ایران این تشک بادی اورجینال را با قیمت مناسب و امکان تحویل درب منزل خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 220 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC مات
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 قابل استفاده روی آب استخر
 مناسب سفر های کمپینگ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات تشک بادی، دفترچه راهنما

 

تشک بادی دو نفره با پمپ داخلی اینتکس از سری تشک های بادی می باشد که با خرید آن دیگر نیازی به خرید پمپ باد ندارید زیرا درون بدنه این تشک بادی یک پمپ باد پدالی سرخود قرار گرفته است که راه اندازی و باد کردن این محصول را در مدت زمان کوتاه و به سادگی امکان پذیر می کند . وزن سبک و قابلیت جا به جایی راحت این محصول باعث شده است تا به پایه ثابت برای بسیاری از طرفداران کمپینگ و مسافرت تبدیل شود و فروش فوق العاده ای را به خود اختصاص دهد . این تشک بادی دو نفره قابلیت تحمل وزن بالایی دارد و به راحتی می توانید به صورت دو نفره از آن استفاده کنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل این محصول را مورد بررسی قرار دهیم ، پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی دو نفره اینتکس را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا قبل از خرید اطلاعات مفیدی را به دست آورید .

با نگاهی به رویه این تشک بادی می توانیم متوجه شویم که برند اینتکس از بدنه ضد تعریق استفاده کرده است و ساختار مواج موازی که در بدنه این محصول پیاده سازی شده است باعث می شود تا از تعریق بدن تا حد بسیار زیادی جلوگیری به عمل آید . این نوع رویه باعث می شود تا گردش هوای بسیار خوبی میان بدن و سطح تشک به وجود آید و در خنک نگه داشتن بدنه و عدم تعریق گام های بسیار خوبی برمی دارد . در بخش پایینی این محصول همانطور که در بخش گذشته اشاره ای داشتیم یک عدد پمپ باد پدالی قرار گرفته است که قدرت انتقال باد بالایی دارد و باعث میشود تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی اقدام به باد کردن این محصول کنید . این پمپ باد به صورت پدالی است و کافیست تا با استفاده از پا اقدام به پدال زدن کنید و در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای تشک بادی به طور کامل باد می شود . برای خالی کردن باد نیز همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید در بخش پایینی بدنه یک عدد والف خالی شدن باد تعبیه شده است که توسط آن می توانید به سرعت باد داخلی تشک را خالی کنید .

جنس بدنه از مهمترین فاکتورها در انتخاب تشک بادی استاندارد و مناسب می باشد ، جنس بدنه این محصول ساخته شده از متریال پی وی سی می باشد که در بخش های مختلف از مدل های کاربردی آن استفاده شده است . رویه این تشک بادی ساخته شده از پی وی سی جیر می باشد تا علاوه بر بالا بردن کارایی در جهت افزایش راحتی بدن نیز موثر باشد . این نوع رویه بسیار نرم و منعطف بوده و حس راحتی خوابیدن بر روی تختخواب خانه هنگام قرار گرفتن بر روی آن به شما دست می دهد و باعث می شود تا خوابی راحت در محیط کاری ، خانه و یا مسافرت داشته باشید و به خوبی بتوانید خستگی سفر را از بدن خود به دور نگه دارید . برخلاف رویه این تشک بادی که در ساخت آن از پی وی سی جیر استفاده شده است ، می توانیم رویه چرمی دو لایه را در کف این محصول مشاهده کنیم که استحکام این تشک بادی اینتکس را بسیار بالا برده است و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 220 کیلو گرم را می توانیم ببنیم .

قابلیت تحمل وزنی که برای نگهداری دو نفر بزرگسال نیز مناسب می باشد و در واقع در میان تشک های بادی دو نفره استاندارد است . با توجه به قرارگیری پمپ باد سرخود درون بدنه این تشک بادی ، باز هم وزن این تشک بادی به خوبی سبک نگه داشته شده است و می توانیم با توجه به ساک های حمل دسته دار آن را به راحتی در مسافرت ها به همراه خود داشته باشیم . وزن این محصول 4.2 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و کیفیت ساخت بالا به همراه پمپ باد سرخود و وزن سبک به خوبی ما را در خرید تشک بادی اینتکس ترغیب می کند . برای خرید این محصول کاربردی می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق نمایندگی اینتکس تهران ثبت و نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...