تشک بادی دو نفره با کیسه خواب سبز

کد ۶۶۴۲۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 295 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
4,900,000 تومان
خرید تلفنی ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره با کیسه خواب سبز با ابعاد مناسب، محصول شرکت بست وی عرضه در نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی اینتکس و bestway

تشک بادی دو نفره با کیسه خواب سبز از سری محصولات شرکت بست وی می باشد. این تشک بادی در دو نوع یک نفره و دو نفره و با رنگ های مختلف طراحی و تولید شده است و توانسته است نظر مشتریان را به خود جلب کند. این تشک بادی نوع دو نفره و سبز رنگ این تشک ها می باشد که دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این تشک بادی دو نفره 191 سانتی متر ، عرض آن 137 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. جنس رویه این تشک بادی نیز از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف این تشک بادی از پی وی سی دولایه می باشد. که با توجه به همین ویژگی ها تحمل وزنی بالغ بر 295 کیلوگرم را دارد. ضد تعریق بودن که مسئله ای بسیار قابل توجه است ، دارا بودن کیسه خواب سرخود و دارا بودن برآمدگی به عنوان بالش از سایر ویژگی های این تشک بادی می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی دو نفره با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

تشک بادی دو نفره با کیسه خواب سبز از سری محصولات جدید و بسیار زیبای شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این تشک بادی به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا در سال 2018 به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی این شرکت تبدیل شود. فرم کلی این تشک بادی همانند سایر تشک ها به شکل مستطیل بوده و دارای رنگ بدنه سبز می باشد ه جذابیت بسیار زیادی به آن بخشیده است. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق شده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب جلو گیری می کند. طریقه کار این شیار ها به این صورت است که باعث ایجاد یک فاصله ی بسیار کم بین بدن شما و سطح تخت می شود که از این فاصله هوا جریان پیدا کرده و موجب عرق نکردن بدن می شود. بر روی این تشک باید یک عدد کیسه خواب نیز قرار داده شده است تا شما در طبیعت گردی ها و کمپینگ ها از وجود یک وسیله گرمایشی مناسب بهره مند شوید. تشک های بادی دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به تشک های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی بیشتر آن می پردازیم.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

امروزه با توجه به مدرن شدن زندگی ها و میل به کمپینگ و طبیعت گردی افراد باعث شده است تا اکثرا از محصولات بادی استفاده کنند. چرا که این محصولات به راحتی قابل حمل و جا به جایی بوده و طریقه استفاده آن ها بسیار راحت تر از سایر محصولات می باشد. این تشک بادی دارای ابعادی بوده که این ابعاد مطابق با استاندارد های جهانی طراحی شده که حمل کردن آن را بسیار ساده کرده است. این تشک بادی دارای ابعادی همانند طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر می باشد. تحمل وزن این تشک بادی 295 کیلو گرم بوده و دارای وزن 5 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از سایر تشک ها بوده و به آسانی قابل حمل و جا به جایی می باشد. این تشک بادی به دلیل ابعاد بسته بندی و وزن مناسبی که دارد به راحتی درون صندوق عقب ماشین و کوله پشتی جا شده و می توان آن را با خود به آسانی حمل و جا به جا نمود.


جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

از مهمترین نکاتی که هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه نمود، جنس و کیفیت بدنه تشک بادی می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. تشک های بادی به دلیل این که به طور مستقیم با پوست انسان در تماس هستند بایستی در ساخت آن ها از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شده باشد تا دارای خاصیت ضد حساسیت شده و از آسیب رساندن به پوست جلو گیری کند. این تشک بادی دارای بدنه ای از وینیل طرح چرم می باشد که در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی دارد. بخش کناری آن نیز همانند بدنه تشک از وینیل طرح چرم بوده که در برابر فشار های ناشی از وزن های بالای مقاوم می باشد. قسمت کف این تشک بادی ازز وینیل دو لایه ساخته شده است که که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این تشک بادی می توان علاوه بر منزل در مسافرت ها، کمپینگ ها و درون چادر های مسافرتی نیز استفاده نمود. 


نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که می توانید برای تهیه آن به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ باد ها دیدن کرده و هر کدام که مد نظرتان بود را خریداری نمایید. پس از تهیه پمپ، تشک بادی را از بسته بندی خارج نموده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. سپس درب دریچه هوای تشک بادی را باز نموده و پمپ باد را به آن متصل می کنید. پس از این که تشک به اندازه کافی باد شد، پمپ را از آن جدا نموده و درب دریچه هوای تشک بادی را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تشک بادی خودداری کنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.


نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
295 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 5 کیلوگرم
ضد تعریق
دارای کیسه خواب سرخود
دارای برآمدگی به عنوان بالش
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...