تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی

کد bestway 67682

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6%
2,900,000
2,750,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی برای استفاده در زمان کمیپنگ و سفر و یا مناسب استفاده مهمان در داخل منزل بوده که کیفیت بالا و رویه طبی آن توانسته موجب محبوبیت تشک بادی مورد نظر در میان مصرف کنندگان شود. این تشک بادی طبی مجهز به یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و تعداد دو عدد بالش بادی مجزا بوده که به طور کامل می تواند نیاز شما را برای استراحت و استفاده از تشک بادی برطرف سازد. بئنه اصلی محصول دارای خطوط موازی بوده که به بدنه آن مدل مواج بخشیده است. این مدل مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق شما در زمان خواب جلوگیری کرده و بدنه را نرم و راحت می کند. بخش بالایی این تشک بادی دارای بالش بادی سرخود نیز بوده که مدلی استاندارد و مناسب دارد.


از این تشک بادی می توانید هنگام سفر برای پوشاندن کامل کف چادر مسافرتی و تجربه یک خواب راحت در طبیعت استفاده کنید. وزن محصول کم بوده و به دلیل کیفیت بالا و دریچه استانداردی که داشته در زمانی کوتاه راه اندازی خواهد شد. از طرفی بدنه این تشک بادی قادر بوده وزنی بالغ بر 290 کیلوگرم را بر روی خود تحمل کرده که یک میزان مناسب می باشد. این تشک بادی دارای ساک حمل نیز بوده که همراه داشتن آن در زمان سفر را ساده خواهد کرد. در داخل بسته بندی محصول یک عدد برچسب تعمیرات برای رفوه بدن در اثر وارد شدن آسیب نیز وجود دارد. جنس بدنه تشک بادی از نوع پلی استر و پی وی سی بوده که رویه آن یک روکش از نوع مخمل داشته تا خوابی راحت داشته باشید. با مراجعه به نمایندگی رسمی محصولات بادی می توانید در زمانی کوتاه و با یک قیمت مناسب اقدام به خرید این تشک بادی نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 290 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویهپلی استر + PVC ضخیم مخملی
 جنس بخش کناری پلی استر + PVC ضخیم طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ -
 نوع پمپ -
ساک حمل دارد
سایر ویژگی ها دارای رویه مواج و ضد تعریق
 دارای دریچه باد Dual Lock
 مناسب سنین +10 سال
 قابل استفاده در سفر ها و کمپ های تفریحی
 دارای بالش بادی سرخود
 حجم بسته بندی کوچک
اقلام همراه برچسب تعمیرات تشک بادی، دفترچه راهنما

 

تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی از جدید ترین و محبوب ترین تشک های بادی طراحی شده در بازار می باشد که می توانید از آن برای استراحت کردن استفاده کنید . تشک های بادی محصولاتی بسیار دوست داشتنی هستند که می توانید برای خوابیدن های طولانی به خصوص خواب های شبانه نیز از آن استفاده کنید . زیرا سطح آن ها طبی بوده و به خوبی می تواند برای استراحت کردن مفید باشد . این تشک بادی دارای ابعاد بزرگی بوده و مناسب برای استفاده دو نفره است ، به همین دلیل نیز عریض تر از مدل های یک نفره استفاده شده است . این محصول ویژگی های بسیار زیادی دارد که در بخش های بعدی به آن ها خواهیم پرداخت .

ویژگی های طراحی تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی

از ویژگی های طراحی تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی می توان به رویه مواج آن اشاره کرد که در تصویر نیز قابل مشاهده است . این طراحی رویه مواج به همان برجستگی هایی است که به صورت موازی قرار گرفته شده است ، می تواند انعطاف پذیری تشک بادی را دوچندان کند ، تا اینچنین بتواند بهتر فرم گرفته و از وارد شدن فشار به اندام ها جلوگیری کند . به همین دلیل نیز فرد استفاده کننده احساس راحتی داشته و می تواند مدت زمان بیشتری را استراحت کند . این محصول دارای دو بالش بادی هم طرح مواج می باشد که به صورت مجزا طراحی شده و می توانید در صورت نیاز آن ها را نیز راه اندازی و استفاده کنید . 

جنس بدنه تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی

بست وی برای ساخت بخش های مخلتف بدنه تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی از لایه های پی وی سی استفاده کرده است که بخش های کناری آن طرح چرم بوده ولی سطح آن به صورت یک لایه جیر پوشیده شده است ، به همین دلیل نیز به خوبی می تواند از تعریق بدن جلوگیری کند . استفاده از رویه جیر در بسیاری از تولیدات تشک بادی شرکت بست وی وجود دارد که علاوه بر آن لطافت خاص و زیبایی بسیار خوبی را به محصول می بخشد . از ویژگی های پی وی سی می توان به طول عمر بالای آن اشاره کرد که به واسطه ضد آب بودن و همچنین دوام عالی در برابر ضربه ، فشار ، نور آفتاب و ... کسب کرده است . به همین دلیل نیز پی وی سی یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود . 

نوع پمپ باد تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی

نوع پمپی که شرکت بست وی برای تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی در نظر گرفته است ، از نوع دستی می باشد که می تواند با کمک دست ، باد را به داخل تشک بادی پمپاژ کند . این نوع از پمپ های باد به دلیل اینکه نیاز به برق ندارند ، به راحتی و در هر جایی قابل استفاده هستند ، به همین علت نیز می توانید از آن در سفر ها نیز بهره مند شوید و تشک های بادی خود را در هر جایی راه اندازی کنید . شما می توانید حتی از دیگر پمپ های باد نیز برای راه اندازی تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی استفاده نمایید .


نحوه راه اندازی تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی

برای راه اندازی تشک بادی دو نفره بست وی با بالش بادی ، یک دریچه باد در بدنه قرار داده شده است که میتوانید از آن طریق و به وسیله پمپ باد ، به صورت کاملا سریع ، محصول را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که پمپ های باد دارای نازل های متنوع هستند که می توانید با تغییر نازل ، با توجه به دریچه باد تشک بادی آن را در راحت ترین حالت راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که برای راه اندازی راحت تر و سریع تر ، تشک بادی را به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید و نگذارید بخشی از آن به صورت تاشده قرار گرفته باشد . همچنین پس از راه اندازی بهتر است که دریچه را چک کرده و آن را محکم ببندید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...