تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152

کد : bestway 67474-N

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 290 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 ر بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده که توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این محصول در ابعادی همچون طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. بدنه آن از وینیل با ریوه مخملی بوده که رویه ان مانع از سر خوردن بالش نیز می شود. بخش کف این تشک بادی به صورت دو لایه طراحی شده است که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار دارد و ضد آب نیز می باشد. این محصول دارای یک عدد پمپ بادی دستی نیز می باشد که دیگر شما احتیاجی به خرید و هزینه اضافی بابت پمپ ندارید. رویه این تشک به صورت مواج طراحی شده که ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند و می توانید با خیال راحت و بدون هیچ دردسری بر روی آن استراحت کنید. یک عدد بالش بادی مجزا نیز بر روی این تشک موجود می باشد که شما دیگر احتیاجی به بالش های ثابت ندارید و می توانید آن را همیشه به همراه تشک داشته باشید. شما می توانید این محصول را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 از سری تشک های بادی پر طرفدار کمپانی بست وی می باشد . تشک های بادی همانطور که از اسم آن ها پیداست از باد برای راه اندازی استفاده می کنند و حجم بیشتر آن را نیز باد تشکیل داده است . این محصولات با طراحی های زیبا و مدرن خود می تواند به بهترین شکل بستری نرم و راحت را برای افراد به ارمغان بی آورد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، شما را با ویژگی های مختلف آن آشنا کنیم تا با اطلاعاتی کامل و کافی اقدام به خرید تشک بادی محبوب و مد نظر خود کنید . پس در ادامه همراه ما باشید با تشک بادی دو نفره بست وی با عرض ۱۵۲

این تشک بادی با طراحی بسیار زیبا و آرگونومیکی که دارد توانسته بستری بسیار نرم و انعطاف پذیری برای را برای استفاده کنندکان عزیز فراهم آورد . این نرمی و انعطاف بسیار بالا ، نتیجه ی تغییرات این تشک در دوران آزمایش ها می باشد که در نتیجه به شکل رویه های موج دار طراحی و تولید شد . این رویه ها به صورت مشبک می باشند و به علت همین ناهمواری ها باعث شده تا سطح تشک نرم تر باشد و در هنگام قرار گیری فرد بر روی آن ، فرم بدن را به خود گرفته و سطح آرگونومیک تری برای فرد ایجاد کند . رویه های مشبک را اغلب تشک های طبی نیز می خوانند چرا که به نسبت رویه موازی بیشتر منعطف می شود و سطح بهتری را به ارمغان می آورند . پیشنهاد ما برای کسانی که مشکلات و درد هایی در مفاصل یا کمر دارند ، استفاده از این تشک می باشد .

جنس بدنه


یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در هنگام خرید تشک بادی توجه به جنس بدنه ی این محصولات است ، چرا که هرچقدر جنس بدنه مرغوب تر باشد ، تشکی بهتر و با کیفیت تری را خواهیم داشت و طول عمر بالای آن را نیز شاهد خواهیم بود . جنس بدنه ی این تشک بادی از pvc بسیار مقاوم و ضخیم می باشد که رویه آن نیز جیر می باشد . پی وی سی یکی از مواد تشکیل دهنده ی مقاوم برای تولید تشک های بادی است که از انعطاف زیاد و تحمل وزن بالا برخوردار می باشد . بخش کناری این تشک نیز از همین جنس با طراحی چرمی می باشد که بسیار زیبا و چشمگیر است . همچنین قسمت زیرین و کف آن نیز از دولایه ی مقاوم پی وی سی برای قدرت بیشتر تشک ایجاد شده است .

ابعاد این تشک بادی ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد که برای قرار گیری دو نفر طراحی شده است . این ابعاد فضای کاملا استاندارد و بزرگی را برای هر فرد دارد و دیگر نگران کمبود فضای این تشک نباشید . وزن کلی این محصول با توجه به بسته بندی شیک و کوچکش به 4.8 کیلوگرم می رسد و به راحتی قابل جابجایی می باشد . همچنین تحمل وزن آن نیز با توجه به جنس مقاوم بدنه به 290 کیلوگرم می رسد . 

این محصول به دلیل اینکه دارای یک پمپ باد مجزای بسیار قوی می باشد در کمترین زمان و به راحتی قابل راه اندازی می باشد . این پمپ قابلیت مکش باد قوی می باشد و می تواند تشک را ظرف مدت زمان دقیقه باد کند . برای باد شدن سریع تشک بهتر از تشک را به طور کامل بر روی زمین پهن کرده و سپس اقدام به باد کردن آن کنید . در حفظ و نگهداری تشک خود نیز کوشا باشید چرا که بدنه ی این محصولات نسبت به برخورد با اشیاء تیز و برنده آسیب پذیر اند . همچنین بهتر است آن ها را در مجاورت وسایل گرمایشی قرار ندهید و از پریدن بر روی آن اجتناب کنید .

با توجه به مطالب گفته شده در متن بالا به کاربردی بودن تشک های بادی پی بردیم . این محصولات به دلیل طراحی زیبا و آرگونومیک خود به مانند تشک های معمولی عمل کرده و  حتی کارایی هایی بیشتر از آن ها دارد . این تشک ها بسیار سبک بوده و با توجه به بسته بندی خود به 4.8 کیلوگرم می رسند و کاملا پرتابل هستند . همچنین به دلیل بدنه ی بسیار مقاوم pvc  ، این تشک می تواند وزنی معادل 290 کیلوگرم را تحمل کند . شما می توانید تشک بادی دو نفره بست وی با عرض 152 را به راحتی از طریق فروشگاه intex به راحتی و قیمت بسیار ارزان خریداری کنید .

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
290 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
مناسب سنین بزرگسال
قابلیت مکش باد توسط پمپ باد
قابل استفاده در مسافرت ها
دارای بالش بادی مجزا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، بالش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...