تشک بادی دو نفره جدید طرح دار

bestway 67393 n

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 250 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
4,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره جدید اینتکس در مدل طرح دار ، عرضه در مرکز فروش تخصصی محصولات بادی با ارزان ترین قیمت ها در فروشگاه اینتکس تهران

تشک بادی دو نفره جدید اینتکس در مدل طرح دار یکی دیگر از تشک های ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. محصولی که در قسمت کناره های خود از روکش طرح دار بهره برده و با داشتن رنگی ملایم و روشن گزینه مناسبی برای استفاده در منزل خواهد بود. این کالا دارای ابعادی معادل طول: 191 سانتی متر، عرض: 137 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متری بوده که به نسبت این ابعاد تا وزن 250 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. این تشک بادی در قسمت فوق خود دارای یک بالش بادی سرخود بوده که می تواند در استراحت های مصرف کننده بسیار تاثیر گذار باشد. علاوه بر این وجود یک ساک حمل در کنار این محصول باعث می شود تا آن را از لحاظ لوازم جانبی نیز کامل کند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک بادی دو نفره جدید طرح دار از سری محصولات جدید و زیبای شرکت نامدار و بزرگ اینتکس می باشد که تولیدات فراوانی در رابطه با انواع محصولات بادی دارد که تشک بادی نیز از این محصولات می باشد که در سال های اخیر مورد توجه خریداران بسیاری قرار گرفته و توانسته بازار مناسبی برای خود دسته و پا کند. تشک بادی دو نفره جدید طرح دار که در ادامه نیز به نقد بررسی بیشتر آن می پردازیم که از محصولات بخش تشک بادی سایت اینتکس تهران می باشد. لازم به ذکر است که اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات اینتکس را بر عهده دارد و به بهترین روش تولیدات این برند را به تمام نقاط کشور ارسال می کند . 


طراحی : تشک بادی دو نفره جدید طرح دار از شکل ظاهری و طراحی خاص خود بهره می برد و زیبایی خاصی نیز دارد که مشتریان زیادی این نع طراحی و شکل ظاهری را می پسندند. این تشک بادی دو نفره در نوع خانگی و سفری طراحی شده است که ویژگی سفری بودن این تشک بادی به دلیل وزن بسیار کم این تشک می باشد که جابجاییی آن را بسیار ساده و آسان تر کرده است. نکته مهم دیگری که در طراحی این محصول به آن توجه شده رویه مواج تشک می باشد که بسیار مناسب برای استراحت بخصوص بیماران عضلانی می باشد.

مشخصات فیزیکی : تشک های دو نفره دارای ابعاد بزرگی هستند که به راحتی قابل استفاده باشند و علاوه بر ابعاد باید دارای جنس بدنه بسیار مقاومم نیز در عین زیبایی باشند. جنس رویه این تشک از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف از پی وی سی دولایه با مقاومت بسیار بالا می باشد علاوه بر این ساختار داخلی این تشک بادی به شکل لایه ای ساخته شده و دارای مقاومت بسیاری است. طول ای تشک بادی 191 سانتی متر ، عرض تشک 137 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد.


جمع بندی : تشک بادی دو نفره جدید طرح دار از فوق العاده ترین محصولات بادی موجود در فروشگاه مرکزی اینتکس تهران می باشد که هر خریداری را مجذوب خود می کند. دارا بودن قابلیت ضد تعریق ، مناسب بودن برای تمام سنین ، دارا بودن ویژگی مواح بودن رویه و ... از سایر ویژگی های این تشک بادی دو نفره جدید طرح دار می باشد. علاوه بر این تشک بادی بست وی از نوع بدون پمپ می باشد.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
250 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
جیر ضد تعرق
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 7 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای طرح زیبا
قابلیت استفاده بر روی آب
دارای برآمدگی به عنوان بالش
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما ، ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...