تشک بادی دو نفره جیلونگ

کد ۷۷۶۵۲

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 250 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره جیلونگ محصولی جدید و متفاوت از شرکت جیلونگ، عرضه در نمایندگی محصولات بادی با قیمت ارزان در مرکز تشک بادی intex و bestway

تشک بادی دو نفره جیلونگ محصولی جدید و متفاوت از شرکت جیلونگ می باشد که از جنس پی وی سی دولایه بوده و رویه ی آن نیز از مخمل ضد تعریق می باشد که از بهترین محصولات تولید شده ی این شرکت می باشد . بدنه ی این تشک به گونه ای طراحی شده است که در برابر آب مقاوم می باشد و حتی می توان از آن بر روی آب استفاده نمود . وزن 4 کیلوگرمی این تشک نیز یکی از ویژگی های این محصول محسوب می شود و می توان به کمک وزن کم این محصول آن را به هر مکانی انتقال داد و از آن استفاده نمود . به همراه این محصول بسته ی تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل برای تشک بادی می توانید از آن برای ترمیم تشک استفاده کنید .

تشک بادی دو نفره جیلونگ یکی از سری محصولات بادی تولید شده توسط شرکت جیلونگ می باشد که از کیفیت و زیبایی منحصر به فردی بهره می برد. فرم کلی این تشک بادی همانند سایر تشک ها به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ سبز می باشد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد. طریقه کار کرد این موج های به این صورت است که فضای بسیار کمی را بین بدن شما و سطح تشک ایجاد کرده که از این فضا، هوا جریان پیدا کرده و مانع از عرق کردن بدن هنگام استراحت می شود. تشک های بادی معمولا دارای مزیت های بسیار زیادی نسبت به تشک های ثابت می باشند که در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت .

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمتری را درون منزل نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند و می توان به راحتی از ان در هر قسمت از منزل استفاده نمود. این محصول در ابعادی از جمله طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 250 کیلو گرم بوده و دارای وزن 4 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک تر از تشک های ثابت بوده و به راحتی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. این تشک بادی می تواند ی وسیله بسیار مناسب برای استراحت افراد سالمند و ناتوان باشد که توسط پزشکان نیز به ان ها توصیه می شود. این تشک بادی دارای ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی بوده که به راحتی درون صندوق عقب ماشین جا شده و به راحتی می توان ان را با خود به سافر برد تا در درون چادر های مسافرتی نیز از ان استفاده کرد.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید تشک باید بایستی به آن توجه بسیار زیادی نمود، جنس و کیفیت بدنه آن تشک می باشد. تشک های بادی باید دارای بدنه ای مقاوم و با دوام باشند تا بتوان مدت زمان طولانی تری با خیال راحت از آن ها استفاده کرد. این محصول دارای سطحی از جنس وینیل با روکش مخملی بوده که این روکش سبب نرم شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری آن از وینل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار ناشی از وزن های زیاد داشته و به آسانی دچار پارگی نمی شود. قسمت کف این تشک بادی از وینیل دو لایه می باشد که از استحکام بسیار خوبی برخوردار بوده و مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام تیز دارد و کاملا ضد آب نیز است. از این تشک بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده نمود.

نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد که می توانید برای تهیه آن به سایت اینتکس تهران مراجعه کرده و در قسمت پمپ باد از انواع این پمپ ها دیدن نمایید و هر کدام که مد نظرتان بود را به صورت آنلاین خریداری کنید. پس از تهیه پمپ، تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی پهن می کنید. سپس درب دریچه هوای تشک را باز کرده و نازل پمپ را در آن قسمت قرار می دهید و سپس شروع به باد زدن می کنید. پس از این که تشک باد شد و فرم کلی خود را گرفته پمپ را از آن جدا نموده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

مراقبت و نگهداری :

  • از پرش و جامپینگ بر روی تشک بادی خودداری کنید.
  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک جلو گیری نمایید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بیش از اندازه به تشک باد نزنید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
250 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...