تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ با پمپ

کد : اینتکس 94۶313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 250 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
35%
3,800,000
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی اینتکس با کیفیت مرغوب و و قیمت بسیار ارزان مناسب عرضه در نمایندگی محصولات بادی

تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ با پمپ یکی از بهترین تشک های بادی این شرکت می باشد که همانند بسیاری از تشک های دیگر ساخته شده از جنس پی وی سی با روکش مخملی لطیف می باشد. محصولی با کیفیت و مقاومت بالا در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین آب که از ابعادی معادل طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، و ارتفاع: 22 سانتی متر بهره می برد. تشکی که قادر است با این ابعاد وزنی معادل 250 کیلوگرم را تحمل کند. اما ویژگی اصلی این تشک بادی داشتن قابلیت طبی و ضد تعریق بودن می باشد. قابلیتی که می تواند برای بیمارانی همچون عضلانی و استخوانی بسیار مفید باشد. از دیگر امکانات این کالا می توان به داشت یک پمپ باد دستی مجزا اشاره نمود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید . 

تشک بادی دو نفره طبی جیلونگ با پمپ یکی دیگر از سری تشک های بادی تولید شده توسط شرکت جیلونگ می باشد که از کیفیت بسیار بالایی بهره می برد. این تشک بادی به دلیل زیبایی در طراحی و کیفیت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین تخت خواب های بادی موجود در بازار تبدیل شود . توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. فرم کلی این تخت بادی همانند سایر تخت خواب ها به صورت مستطیلی بوده و رنگ آن نیز سرمه ای می باشد که این رنگ دارای زیبایی بسیاری بوده و به آسانی با هر نوع دکوراسیونی درون منزل ست می شود. این تشک بادی می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت افراد سالمند و ناتوان باشد. 2 عدد بالش بادی مجزا بر روی این تشک بادی قرار داده شده است که با وجود آن ها شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه بالش ندارید. یکی از مزین هایی که این تخت بادی نسبت به تخت خواب های ثابت دارد این است که دارای رویه مواج بوده که دارای خاصیت ضد تعریق می باشد که از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این تشک بادی 2 نفره می پردازیم.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

یکی از مهمترین و اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید تشک بادی باید به ان توجه بسیاری نمود، قسمت جنس و کیفیت بدنه آن تشک می باشد که بایستی از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار باشد. در ساخت تشک های بادی باید از مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شود تا هیچ گونه آسیبی به پوست انسان وارد نکند. این تشک بادی دارای سطحی از جنس PVC با روکش مخمل می باشد که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تشک شده و از سر خوردن بالش بر روی آن نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تشک از وینیل طرح چرم بوده و قسمت کف آن از وینیل دو لایه می باشد که مقاومت بسیار خوبی در برابر اجسام تیز داشته و کاملا ضد آب می باشد. از این تشک بادی می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی از ان برای تماشای تلویزیون، مطالعه و استراحت استفاده کرد.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

تشک های بادی معمولا دارای مزیت های بسیار نسبت به تشک های ثابت می باشند که می توان راحت تر و به صرفه تر از آن ها استفاده نمود. این تشک بادی دارای ایعادی مطابق با استاندارد های جهانی می باشد که فضای بسیار مناسبی را درون منزل اشغال کرده و می توان از آن در هر قسمت از منزل استفاده نمود. همچنین این تشک بادی به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد می توان به راحتی آن را درون صندوق عقب ماشین با کمتری اشغال فضا جای داد و با خود به سفر برد تا بتوان از ان درون چادر های مسافرتی نیز استفاده نمود. این تشک بادی در ابعادی همچون طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن این محصول 250 کیلو گرم بوده که به راحتی می تواند وزن 2 نفر را تحمل کند و کوچک ترین تغییر حالتی ندهد. وزن آن نیز 4 کیلو گرم بوده که به آسانی می توان آن را حمل و جا به جا نمود. 



نحوه راه اندازی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع دستی مجزا بر روی آن قرار داده شده است که با وجود آن شما دیگر نیازی به هزینه کردن بابت تهیه پمپ ندارید. ابتدا تشک بادی را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. سپس درب دریچه تشک را باز کرده و نازل پمپ را در آن قسمت قرار می دهید. توسط پمپ شروع به باد زدن تشک می کنید. پس از این که تشک باد شد و شکل کلی خود را گرفت، پمپ را از آن جدا کرده و درب دریچه هوای تشک را می بندید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی تشک بادی خودداری کنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • بیش از اندازه به آن باد نزنید.


نوع
خانگی
تحمل وزن
250 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس بدنه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
شرکت جیلونگ
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت طبی و ضد تعرق
ابعاد بسته بندی: 16 * 35 * 45 سانتی متر
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات،بالش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...