تشک بادی دو نفره طبی ساده

bestway 32454

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 295 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره طبی ساده ساخت شرکت بست وی مناسب برای استفاده در منزل، عرضه در محصولات نمایندگی محصولات بادی در ایران

تشک بادی دو نفره طبی ساده از سری محصولات شرکت بست وی با ویژگی های جدید و زیبایی منحصربه فرد و ساده که دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این تشک بادی دونفره 191 سانتی متر ، عرض 137 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد و با توجه به این ابعاد تشک بادی دو نفره دارای تحمل وزنی برابر 295 کیلوگرم را دارد. جنس رویه این تشک از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری پی وی سی و جنس کف این محصول از پی وی سی دولایه می باشد که باعث مقاومت بالای این محصول می شود . 

تشک های بادی طبی بهترین راه برای کم کرد در های عضلانی و استراحت می باشند ، تا به امروز تعداد زیادی از تشک های بادی تولید شده است که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد ، بست وی نیز از برند هایی به است که در این امر پیشتاز می باشد و تا کنون با تولیداتی که داشته توانسته است سهم زیادی از بازار را برای خود کند و محصولات خود را به فروش برساند ، اما مسئول اصلی این فروش اینتکس تهران در ایران می باشد که نماندگی فروش برند های متعددی را برعهده دارد و محصولات بسیاری را می توانید در سایت اصلی این شرکت انتخاب کنید .

در بخش تشک بادی که یکی از پر بازدید ترین بخش ها می باشد تشک بادی دو نفره طبی ساده محصولی ساده و شیک می باشد که با با قیمت ناچیز خود توانسته مشتریان خاص خود را پیدا کند ، در ادامه با این محصول موفق بیشتر آشنا خواهیم شد .

طراحی

طراحی این تشک بادی دو نفره طبی ساده همانطور که در بخش اول گفته شد ساده ولی در عین حال بسیار شیک می باشد ، این تشک بادی در نوع خانگی سفری طراحی و ساخته شده و با توجه به همین ویژگی می توان در سفر های تفریحی نیز از خرید خود استفاده کرد و از آن لذت برد ، البته این ویژگی دلایل بسیاری دارد از جمله وزن ناچیز که در طراحی این تشک متخصصان بست وی به آن توجه ویژه ای داشته اند و توانسته اند به یک وزن ایده آل برسند. نکته مهم دیگر در طراحی این تشک بادی دو نفره طبی ساده ساختار داخلی آن است که از جند لایه محکم با مقاومت بسیار بالا طراحی و ساخته شده است.

مشخصات فیزیکی 

به طور  معمول تشک های بادی دو نفره از نوع یک نفره کمی بزرگتر می باشند که تفاوتشان با تشک های یک نفر در عرض آن است و تشک بادی دو نفره طبی ساده از این انر مستثنا نیست. طول این تشک بادی 191 سانتی متر ، عرض تشک 137 سانتی متر و ارتفاع آن بالغ بر 22 سانتی متر می باشد که برابر با استاندارد های قالب می باشد. تحمل وزن بالا از نکات قابل توجه و ویژه برای این تشک بادی دو نفره می باشد که تحمل وزن این تشک 295 کیلوگرم است.

جنس رویه تشک از پی وی سی مخملی می باشد که زیبایی محصول را دو چندان کرده ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف ک مقاومت بالایی هم دارد از پی وی سی دولایه می باشد.


جمع بندی

وزن بسته بندی بسیار پایین ، قابیلت استفاده برای بیماران مخصوصا بیماران عضلانی ، دارا بودن ویژگی ضد تعریق ، دارا بودن سطح مواج ، قابلیت طبی و درمانی از سایر ویژگی های تشک بادی دو نفره طبی ساده می باشد که هر خریداری در هنگام خرید و انتخاب محصول به آن ها توجه بسیاری دارد. در آخر لازم به ذکر است که این تشک بادی دو نفره دارای پمپ باد از نوع دستی مجزا می باشد که استفاده از این محصول را بسیار آسان تر کرده است.



نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
295 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.4 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای بیماران
ضد تعرق
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...