تشک بادی دو نفره طبی یک و نیم متری

کد کالا bestway 67449

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 295 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,430,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شک بادی دو نفره طبی یکی از بهترین تشک های بادی می باشد که با قیمت ارزان و مناسب در تنها نمایندگی رسمی محصولات بادی در ایران

تشک بادی دو نفره طبی یکی از بهترین تشک های بادی تولید شده میباشد که توسط شرکت اینتکس ساخته و به بازار عرضه شده است و در مدت کمی توانسته مورد توجه بسیار از خریداران واقع شود. این تشک بادی بزرگترین سایز تشک بادی طبی در رنگ سبز بوده که توسط شرکت اینتکس با کیفیت و ساختار بدنه مناسب تولید شده است.اولین ویژگی ای که در این تشک به چشم میخورد طراحی خصا آن میباشد که به رنگ سبز بوده و دارای خاصیت طبی نیز میباشد و هنگام استفاده استراحتی لذت بخش خواهی داشت.. این تشک بادی دارای ابعاد بزرگی بوده که به راحتی تا دو نفر را در خود جای خواهد داد و مشکلی در استفاده از ان به وجود نخواهد آمد.این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که از طراحی مواج برخوردار می باشد که این نوع طراحی موجب شده تا قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد.این تشک بادی  با وزن بسیار مناسبی که دارد تواند به راحتی جابجا شود و شما قادر خواهی بود تا آن را به سادگی با خود حمل کنید و در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید . این محصول ایده آل را شما می توانید با کمترین قیمت از تنها نمایندگی محصولات بادی در تهران خریداری کرده و در اسرع در درب منزل تحویل بگیرید . 

تشک های بادی در انواع مختلفی وجود دارند که هر سال به بازار عرضه میشوند تا جایگزین تخت خواب های بادی سفت شوند.داشتن یک تشک بادی میتواند یکی از لوازم مهم منزل باشد که به کمک آن استراحتی لذت بخش خواهی داشت و از طرف دیگر میتوانند جایگزین خوبی برای تخت های سفت و ثابت میباشند که هم خاصیت جابجایی ندارند هم بسیار گران هستند.شک بادی دو نفره طبی از محصولات بادی شرکت اینتکس میباشد که  هنگام عرضه به بازار توانسته فروش بالایی داشته باشد و مورد استقبال خریداران واقع شود.در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های اصلی  این تشک بادی  بپردازیم. با ما همراه باشید .

ابعاد و وزن :

از ویژگی های مهم این محصول میتوان به  وزن پایین آن اشاره کرد که هنگام حمل و نقل بسیار به شما کمک خواهد کرد و با همراه داشتن کوله پشتی و یا ساک مخصوص این کار نیز بسیار ساده تر میشود.ابعاد این محصول با توجه به نیاز مشتریان در نظر گرفته شده و به صورت 191 سانتیمتر طول ، 137 سانتیمتر عرض و 22 سانتیمتر ارتفاع میباشد که این ابعاد بسیار با دقت انجام گرفته که قسمت اظافی زیادی در تشک وجود نداشته باشد و در عین حال بتوان به راحتی از آن استفاده کرد.با این ویژگی های ذکرشده این تشک قادر به تحمل وزنی حدود 160 کیلوگرم میباشد که برای یک تشک یک نفره بسیار مناسب میباشد.یکی از مهمترین ویژگی های این تشک های بادی وزن و ابعاد آن است که در طراحی بسیار مورد توجه سازندگان قرار میگیرد و خریداران به اولین چیزی که در خرید به آن دقت میکنند همین دو ویژگی است.

طراحی و ساختار :

این تشک بادی برای استفاده در محیط های بیرونی مانند کوه و جنگل طراحی شده است و شما هنگام مسافرت ها با خیالی راحت و بدون نگرانی میتوانید به استفاده از آن بپردازید.طراحی این محصول بسیار با دقت صورت گرفته است.روی سطح این تشک بادی شیار هایی قرار گرفته است که این شیار دار هنگام گرما باعث عبور جریان هوا میشود که این ویژگی به تشک خاصیت ضد تعریق می بخشد و علاوه بر آن باعث قرار گفتن بدن در وضعیتی راحت میشود.این تشک بادی مانند بسیاری از محصولات بادی باکیفیت دیگر از  جنس PVC در بدنه خود بهره میبرد که این نوع ماده به تشک مقاومت زیادی بخشیده و همچنین باعث سبک تر شدن آن نیز شده است که این موضوع هنگام جابجایی تشک بسیار مهم میباشد.است.لازم به ذکر است که PVC جنسی است که به دلیل مقاومت بالا در اغلب محصولات بادی با کیفیت استفاده میشود. تقریبا تمام محصولات بادی با کیفیت از جنس و ساختار مشابهی استفاده میکنند که این کار با توجه به استاندارد های شرکت سازنده صورت میگیرد.قسمت بالایی این محصول نیز دارای بالشت میباشد که تکیه گاهی مناسب برای سر است و راحتی استفاده از آن را چند برابر کرده است زیرا اغلب تشک های بادی بالشت ندارند و شما باید آن هارا جداگانه تهیه کنید که در این صورت باعث بالا رفتن بار غیر لازم میشود و از طرف دیگر امکان گم شدن آن نیز وجود دارد.

جمع بندی :

از دلایل این فروش بالا علاوه بر مقرون به صرفه بودن  میتوان به جنس و ابعاد آن اشاره کرد و با ویژگی هایی که دارد علاوه بر کمپینگ میتواند جایگزین خوبی برای تخت های بادی ثابت و محکم باشند که استفاده طولانی مدت از آنها باعث ایجاد ناراحتی هایی در ناحیه کمر میشود.این تشک بادی بسیار با کیفیت است و جنس فوق العاده ای دارد و در کمترین زمان ممکن آماده استفاده  و یا جمع میشود که اینکار با داشتن یک پمپ باد صورت میگیرد.همچنین هنگام استفاده از آن و پیدا کردن مکان مناسب برای آن اصلا کار مشکلی نخواهد بود و برای استفاده دو نفر بسیار مناسب میباشد. تشک بادی محصولی فوق العاده در زندگی روزمره محسوب میشوند که استفاده از آنها در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است.اگر به دنبال یک تشک بادی مناسب برای کمپینگ هستید این محصول را به هیچ عنوان از دست ندهید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
295 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
دارای سطح مواج و ضد تعریق
دارای روکش کامفورت و طبی
مناسب بیماران و مسافرت ها
مناسب بیماران عضلانی و استخوانی
جنس بدنه از PVC با رویه جیر
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...