تشک بادی دو نفره مسافرتی

bestway 51121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 170 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,150,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مسافرتی در فروشگاه تخصصی اینتکس تهران ، سایت آنلاین فروش محصولات بادی قیمت ارزان در فروشگاه intex عرضه می گردد .

تشک بادی دو نفره مسافرتی بست وی، تشکی با دوام و کیفیت عالی وسیله ای کاربردی سبک و کمجا برای کوهنوردی و طبيعت گردی و مسافرت ، منزل . محل کار جنس مرغوب و قابل اطمينان همراه با پمپ دستی رایگان و پرچسب تعمیر ،جنس روکش تشک بادی از جیر بوده که بسیار نرم و لطیف است و در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم می باشد. با خرید این محصول دیگر در مسافرتها به راحتی استراحت نمایید و از خوابی راحت لذت ببرید.  سطح موج دار تشک بادی از سر خوردن در هنگام خواب جلوگیری می کند. توجه فرمایید نباید به تشک بادی به صورت عمود فشار بیاورید ،از پرش بروی تشک خودداری نمایید، از شستن تشک بادی پرهیز کنید که این موارد باعث تغییر شکل تشک بادی و زود خراب شدن آن می شود . این محصول با کیفیت را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در تهران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . 

هرچه مسافرت راحت تر باشد دلچسب خواهد بود و این راحتی مستلزم همراه داشتن وسیله های کامل راحتی و ملزومات می باشد.تشک بادی وسیله ای بسیار کاربردی در سفرهایی تفریحی و حتی در مواقعی در سفرهای دیگر میباشد. این وسیله راحتی بسیاری را به همراه دارد و ساختار این محصول به گونه ای است که باعث رفع خستگی در مصرف کننده می شود. تشک بادی دو نفره مسافرتی یکی از این محصولات است که بسیار استاندارد و کاربردیست. این تشک بادی از تولیدات شرکت بست وی که یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصول بادی است میباشد، بست وی تجربه بسیاری در این زمینه داشته و محصولات زیادی را روانه بازار کرده است. محصولات این برند در کشور های جهان عرضه می‌شود و در اکثر کشورها دارای نمایندگی می باشد و در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی فروش این برند را برعهده دارد و تشک بادی دو نفره مسافرتی نیز در بخش انواع تشک بادی سایت اصلی اینتکس تهران قابل دسترسی میباشد. در ادامه نیز به معرفی بیشتر این محصول می پردازیم .  


طراحی 


از آن جا که این محصول غالبا کاربرد مسافرتی دارد در طراحی این تشک توجه بیشتری شده و وزن مناسب و پایین یکی از این ویژگی هاست. و همین وزن پایین باعث راحتی در جابجایی میشود که در سفر ها بسیار مهم و قابل توجه است. از دیگر ویژگی هایی که در این تشک به آن توجه شده مقاومت بالاست و ساختار داخلی این تشک به صورت لایه لایه می باشد که وزن را به خوبی مهار می‌کند. البته جنس مختلف تشک بسیار مقاوم می باشد و بر افزایش مقاومت محصول تاثیر دارد در بخش های بعدی بیشتر با جنس محصول آشنا خواهیم شد.


مشخصات فیزیکی


ابعاد تشک بادی دو نفره مسافرتی برای استفاده دو نفر طراحی شده و مناسب می باشد و دو نفر به راحتی می توانند از آن استفاده نمایند. طول این تشک بادی دو نفره برابر 203 سانتی متر، عرض تشک 152سانتی. متر و ارتفاع آن برابر 27 سانتی متر می‌باشد.  جنس بخش رویه این تشک بادی از پی وی سی مخملی، جنس بخش کناری از پی وی سی. و جنس کف تشک از پی وی سی دولایه می باشد. جنس تشک علاوه بر مقاومت زیبایی خاصی نیز به این محصول بخشیده و راحتی و لطافت خاصی به تشک داده است. 


جمع بندی 


ضد تعریق بودن ویژگی بسیار مهمی است که هر خریداری در انتخاب یک محصول به آن توجه می کند و این تشک به دلیل ساختار و طراحی که دارد دارای این ویژگی بسیار مهم می باشد. وزن این تشک بادی مسافرتی 4.5 کیلوگرم بوده و همانطور که گفته شد باعث راحتی در جابجایی می باشد. علاوه بر این وزنی که این تشک بادی دو نفره تحمل می کند برابر با 170 کیلوگرم می باشد.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
170 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ دستی مجزا
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
گزینه ای مناسب برای بیماران
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...