تشک بادی دو نفره پاویلو جدید بست وی

Bestway 69078

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره پاویلو جدید بست وی یکی از محصول هایی است که علاوه بر خانه می توانید از آن در کمپ ها نیز استفاده کنید . این تشک بادی دارای پمپ باد سرخود در بخش بالایی خود می باشد که توسط آن باد کردن محصول به راحتی صورت می گیرد و در کمترین زمان ممکن می توانید آن را از حالت بسته بندی به آماده استفاده تبدیل کنید و خوابی دلچسب را در مسافرت های خود داشته باشید . رویه این تشک بادی به صورت ساده نمی باشد و دارای طرح مواج است که به خوبی هوا را به گردش در می آورد و از تعریق بدن به هنگام استفاده جلوگیری می کند . علاوه بر آن بخش داخلی این تشک به صورت طبی ساخته شده است تا فشار وارده به سطح را در هنگام خوابیدن به بدن برنگرداند و به این شیوه از کوفتگی بدن در هنگام خواب جلوگیری به عمل می آورد . جنس رویه این محصول از پی وی سی جیر می باشد که نرمی بالایی دارد و به صورت ضد حساسیت و ضد سایش ساخته شده است . اما در بخش های کناری از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است تا مقاومت تشک در هنگام استفاده هر چه بیشتر شود و وزن افراد را تا 220 کیلو گرم بر روی خود نگهداری می کند . در بخش بالایی این تشک بادی یک عدد بالش بادی سرخود وجود دارد که در واقع طراحی خاص تشک است و برای خوابیدن بر روی این محصول در صورتی که ارتفاع سر شما با پایین ماندن مشکل نداشته باشد ، نیازی به استفاده از بالش های سنتی نخواهید داشت . فروشگاه تشک بادی اینتکس توزیع کننده انواع تشکهای بادی کمپینگ و سفری و خانگی با بهترین قیمت .

  • طول : 203  سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 36 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن :  220 کیلو گرم
  • وزن : 8.2  کیلو گرم
  • جنس رویه : پی وی سی جیر
  • جنس دیواره ها : پی وی سی طرح چرم
  • جنس کف : پی وی سی طرح چرم دو لایه
  • دارای پمپ باد برقی سرخود
  • کد محصول : Bestway 69078

تشک بادی دو نفره پاویلو جدید بست وی یکی دیگر از مدل های با کیفیت این برند می باشد که در سال جدید میلادی تولید شده است و با بهره گیری از متریال با کیفیت و درجه یک توانسته است طول عمر بالایی داشته باشد و در هنگام استفاده کیفیت قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد . این تشک بادی در نمونه های یک نفره و دو نفره تولید شده است که در این قسمت نمونه دو نفره آن را فراهم آورده ایم تا در کمپینگ ها و مسافرت ها با توجه به مزایایی که دارد بتوانید از آن ها استفاده کنید . تشک بادی فوق دارای وزن سبک ، کیفیت ساخت بالا و قیمت ارزان می باشد و به همین دلیل به فروش فوق العاده ای دست پیدا کره است و در میان مدل های دیگر تشک بادی توانسته نامی آشنا به شمار بیاید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا این محصول را به نقد و بررسی بگذاریم پس اگر شما هم قصد خرید تشک بادی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید.

خواب راحت در هنگام سفر می تواند یکی از مهمترین فاکتورهایی باشد که در کیفیت سفر و همچنین شادابی روحیه شما بسیار تاثیرگذار است . این تشک بادی علاوه بر قابلیت استفاده در محیط های خانگی با توجه به وزن سبکی که دارد در سفرها و کمپینگ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و به یکی از بهترین تشک های کمپینگ بدل شده است . ارتفاع این تشک بالغ بر 36 سانتی متر می باشد و به همین خاطر در ون چادر مسافرتی نیز قابلیت استفاده را دارد و بهترین انتخاب برای استفاده در چادر های دو نفره می باشد . البته باید گفت که وزن این محصول به دلیل پمپ باد سرخودی که دارد چندان نیز سبک نیست و مناسب برای استفاده در پیاده روی ها نمی باشد و اگر قصد سفر به همراه ماشین شخصی را دارد بهتر است این محصول را به همراه خود داشته باشید . وزن این تشک بادی به همراه لوازم جانبی که به همراه خود دارد از جمله پمپ باد سرخود برقی بالغ بر 8.2 کیلو گرم می باشد .

جنس بدنه این محصول از دیگر فاکتورهای مهمی می باشد که برای داشتن خواب راحت باید به آن توجه داشته باشید ، برند بست وی در ساخت بدنه این محصول از متریالی آشنا برای طرفداران محصولات بادی یعنی پی وی سی استفاده کرده است . پی وی سی به کار گرفته شده در بخش رویه این محصول از جنس جیر یا همان مخمل می باشد که حس خوابیدن بر روی تخت خواب های خانگی را به شما می دهد و بسیار نرم و البته سازگار با انواع پوست بدن انسان می باشد . اما در بخش های کناری و کف به منظور افزایش استحکام از پی وی سی چرمی استفاده کرده است که به صورت دو لایه نیز به کار گرفته می شود تا وزن افراد را بدون مشکل مهار کنند . در بالاترین قسمت این تشک بادی یک بالش بادی سراسری وجود دارد که شما را از به همراه داشتن بالش های سنتی بی نیاز می کند .

قابلیت تحمل وزن این تشک بادی دو نفره بالغ بر 220 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفر بزرگسال کاملا استاندارد است و بدون دغدغه می توانید در خانه و مسافرت از آن استفاده کنید . اگر دارای خانه ای کوچک هستید که می خواهید فضای بیشتری در اختیار داشته باشید باید بدانید این تشک بادی را می توانید پس از استفاده جمع کرده و درون بسته بندی کوچکی که دارد قرار دهید ، این تشک بادی در حالت خالی از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند . راه اندازی این محصول نیز در مدت زمان چهار الی پنج دقیقه ای و توسط پمپ باد برقی که دارد صورت می گیرد و به راحتی زدن یک دکمه می توانید منتظر آماده شدن تشک باشید . خرید تشک بادی دو نفره بست وی با ارزان ترین قیمت را می توانید همین حالا از فروشگاه اینتکس تهران نهایی کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...