تشک بادی دو نفره پاویلو مدل 2022

Bestway 67699

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره پاویلو مدل 2022 بست وی محصولی جدید و کارآمد می باشد که در سال های گذشته نیز نمونه های آن تولید شده بود ، اما این جدیدترین تشک بادی پاویلو بست وی است که در کاتالوگ سال جدید رونمایی شده است و از کیفیت بسیار بالا برخوردار می باشد . این تشک بادی می تواند انتخاب خوبی برای استفاده در سفرهای شما باشد به این خاطر که با ارتفاع 36 سانتی متری که دارد می توانید از آن درون چادر مسافرتی خود استفاده کنید . در هنگام سفر نیازی نیست که گرمای هوا برای شما نگران کننده باشد زیرا رویه این تشک به صورت ضد تعریق ساخته شده است و تا حدود زیادی به گردش جریان هوای میان بدن و تشک کمک می کند . برای باد کردن این تشک بست وی نیاز به یک پمپ باد دستی و یا حتی برقی دارید که توسط دریچه انتقال هوای قسمت پایین تشک می توانید آن را راه اندازی کنید . در بخش بالایی تشک یک عدد بالش بادی سرخود بر روی بدنه طراحی شده است که شما را از به همراه داشتن بالش بی نیاز می کند . وزن این محصول 5.7 کیلو گرم است و دارای بدنه ای مستحکم از جنس پی وی سی است که در برابر ضربه و جریانات محیطی واکنش خوبی را از خود به جای می گذارد . البته که نمی توان از ساک حمل این تشک بادی به سادگی گذشت زیرا توسط این ساک به راحتی می توانید هر جایی که مایل بودید تشک را به همراه خود داشته باشید .

  • طول : 203  سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 36 سانتی متر
  • قابلیت تحمل وزن :  220 کیلو گرم
  • وزن : 5.7 کیلو گرم
  • جنس رویه : پی وی سی جیر
  • جنس دیواره ها : پی وی سی طرح چرم
  • جنس کف : پی وی سی طرح چرم دو لایه
  • دارای بالشت بادی سرخود
  • نوع پمپ باد : سرخود برقی 220 ولت
  • کد محصول : Bestway 67699

تشک بادی دو نفره پاویلو مدل 2022 یکی دیگر از سری تشک های بادی پر کاربرد برند بست وی می باشد که در سال جدید میلادی رونمایی شده است و کارایی های بسیاری را می توان از آن مشاهده کرد . این تشک بادی دارای ارتفاع 36 سانتی متر می باشد که ارتفاع استاندارد برای استفاده در چادرهای مسافرتی است . از این ارتفاع می توان در چادرهای مسافرتی استفاده کرد اما تخت خواب های بادی که دارای ارتفاع بالای پنجاه سانت هستند به دلیل محدودیت ارتفاعی نمی توان در چادرهای مسافرتی استفاده کرد ؛ به همین خاطر اگر قصد خرید تشک بادی را دارید که بتوانید هم در خانه و هم در مسافرت ها و کمپینگ های خود از آن ها بهره مند شوید در ادامه این راه همراه ما باشید تا گزینه ای ایده آل را به شما معرفی کنیم .

با نگاهی به بدنه این تشک بادی می توانیم متوجه شویم که برند بست وی در ساخت این محصول از بدنه ای مواج کمک گرفته است ، بدنه های مواج دارای دو مزیت بزرگ می باشند ، یکی جلوگیری از تعریق بدن و دوم جلوگیری از لیز خوردن بدن حتی به هنگامی که تشک بادی در سطحی مسطح راه اندازی نشده باشد . رنگبندی این محصول به صورت تک رنگ می باشد و در بخش بالایی آن می توانیم بالش بادی سرخودی را ببینیم که به صورت سرسرای کارگزاری شده است تا شما را از به همراه داشتن بالش در مسافرت ها بی نیاز کند . 

باید گفت که درون بسته بندی این محصول یک عدد ساک حمل نیز دیده می شود ، ساک حملی که حجم بسیار کمی را اشغال می کند و باعث می شود تا محصول در کمترین حجم ممکن جای بگیرد و جا به جایی برای آن ساده شود . البته شرکت بست وی در خصوص وزن این تشک بادی چندان خوب عمل نکرده است و وزن بالای 5.7 کیلو گرمی کمی سنگین تر از نمونه های دیگر تشک بادی کمپنیگ می باشد و در این خصوص برای جا به جایی به صورت پیاده روی ها و کوهنوردی ها با مشکل مواجه خواهید شد اما در صورتی که با ماشین شخصی سفر می کنید هیچ مشکلی نخواهید داشت . این تشک بادی در دو نمونه یعنی با پمپ باد برقی سرخود و بدون پمپ باد برقی سرخود تولید شده است که بسته به انتخاب خود می توانید از نمونه مد نظر استفاده کنید . تشک بادی مد نظر در تست های صورت گرفته با پمپ باد برقی در مدت زمان 4 الی 5 دقیقه راه اندازی شده و قابل استفاده می شود .

بست وی در ساخت بدنه این تشک بادی خود از متریال درجه یک پی وی سی استفاده کرده است که در نمونه های مختلف در بخش های متفاوت به کار گرفته شده است . این تشک بادی با رویه پی وی سی جیر به بازار عرضه شده است که یکی از نرم ترین و منعطف ترین انواع رویه تشک و تخت می باشد . رویه جیر حتی برای افرادی که دارای بیماری های پوستی نیز می باشند مناسب است و موجب تعریق بدن به هنگام استفاده در فضای بیرون از خانه نمی شود . اما در بخش های کناری این محصول می توان پی وی سی چرمی را دید ، چرمی که به صورت تک لایه در بخش های کناری و به صورت دو لایه در کف به کار گرفته شده است تا فشار بالای وزن افراد را به راحتی مهار کند . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی دو نفره بست وی بالغ بر 220 کیلو گرم می باشد که مطابق با استانداردهای جهانی است . به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمیرات نیز درون بسته بندی قرار می گیرد تا در صورت بروز سوراخ شدگی در بدنه به کمک شما بیاید و به راحتی اقدام به تعمیر محصول نمایید . برای خرید این تشک بادی با قیمت ارزان می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...