تشک بادی دو نفره bestway با پمپ برقی

bestway 67003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 290 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
10%
2,600,000
2,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

قیمت تشک بادی دو نفره bestway با پمپ برقی ، تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ در سایت اینترنتی محصولات بادی intex و فروشگاه مرکزی تشک بادی دو نفره با قیمت ارزان در تهران و شهرستان

تشک بادی دو نفره bestway بست وی با عرض 152 یکی از بهترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی میباشد که خاصیت طبی بدون را داراست و میتواند به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با دو نوع روکش جیر و طرح چرم بوده که باعث شده تا ضخامت بدنه این تشک افزایش پیدا کند واز طراحی مواج در قسمت رویه خود برخوردار بوده و به دلیل استفاده از روکش کامفورت قابلیت های طبی و ضد تعریق بودن را به همراه دارد. این محصول با توجه به ابعاد خود دارای وزن و حجم کمی بوده که به راحتی در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها قابل حمل خواهد بود و میتوانید در کمترین زمان به کمک پمپ باد قوی که همراه آن است تشک بادی را باد کرده و مورد استفاده قرار دهید .

تشک طبی bestway دو نفره بست وی با پمپ از سری محصولات بست وی می باشد که با ویژگی هایی که دارد نتوانسته بازار فروش مناسبی برای خود دست و پا کند و نظر خریداران را به خود جلب کندد این تشک بادی برای استفاده دو نفر طراحی شده و در مکان های مختلف قابل استفاده می باشد و کاربری های بسیار از جمله در سفر های تفریحی و حتی استفاده در محل کار و ویلا و... را دارد. بست وی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی از جمله انواع تشک بادی می باشد که در سراسر جهان محصولات خود را به فروش میرساند و دارای نمایندگی های معتبر در این کشور های می باشد که در ایران نیز اینتکس تهران نمایندگی فروش محصولات بادی این شرکت را برعهده دارد. 

طراحی : این تشک بادی ساده و در عین سادگی بسیار شیک و زیباست که به دلیل این سادگی و زیبایی می توان از آن از هر نقطه از اتاق استفاده نمود چراکه زیبایی خاصی به محیط می بخشد. این تشک بادی در نوع خانگی ، سفری طراحی شده و علاوه بر محیط خانه به دلیل ساختار بسیار استانداردی که دارد می توان در سفرهای مختلف نیز از این محصول استفاده نمود. رویه این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده و بسیار نرم و راحت می باشد.

مشخصات فیزیکی : ابعاد این تشک بادی برای استفاده دو نفر کاملا مناسب بوده و بدون مشکل می توان از این تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ استفاده نمود. طول این تشک بادی دو نفره 203 سانتی متر ، عرض تشک 152 سانتی متر و ارتفاع آن 22 سانتی متر می باشد. جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی با رویه مخملی بوده که راحتی بسیاری به همراه دارد. جنس بخش کناری از پی وی سی طرح چرم بوده و جنس کف از پی وی سی دولایه با مقاوت بالا می باشد.

 جمع بندی : دلیل اینکه از این تشک می توان در سفرهای مختلف نیز استفاده نمود ساختار اصولی و استانداردی است که در ساخت آن رعایت شده است. مقاومت بالای این تشک بادی یکی از این ویژگی ها می باشد که تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ دارای تحمل وزنی بالغ بر 290 کیلوگرم می باشد. وزن بسیار اندک 4.1 کیلوگرم قابلیت استفاده برای تمام سنین و دارا بودن رویه ضد تعریق تشک بادی دو نفره بست وی با پمپ می باشد.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
290 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.1 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج طبی
قابل استفاده در مسافرت ها
دارای رویه ضد تعریق
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

سلام وقت بخیر، هزینه پمپ باد جدا هستش؟

465 روز پیش ارسال پاسخ

با سلام بله هزینه پمپ جدا هستش

61 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...