عنوان مقاله : تشک بادی روی آب برای استخر

تشک بادی روی آب که در برخی از وب سایت های فروشگاهی با نام شناور بادی نیز شناخته می شود یکی از محبوب ترین لوازم تفریحات آبی بر روی آب می باشد که به محبوبیت بالایی دست پیدا کرده است . تشک های بادی روی آب دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند که در رده های سنی کودک تا بزرگسال مورد استفاده قرار می گیرند و در واقع می توان گفت که در تمامی رده های سنی طرفداران خاص خود را دارند . این محصولات به صورت تخت خواب شکل و یا دارای ساختارهای فانتزی می باشند که شرایط را برای ماندن بر روی آب فراهم می آورند و اغلب از این محصولات بر روی آب های آرام استفاده می شود . خرید تشک بادی استخر می تواند چالش های خاص خود را داشته باشد اما اگر این محصولات را به خوبی بشناسید به راحتی می توانید انتخابی جذاب و متناسب با نیازهای تان داشته باشید ؛ به همین خاطر در ادامه این مقاله سعی در این داریم تا شما را با این محصولات کاربردی و محبوب بیشتر آشنا کنیم و توصیه می کنیم تا در ادامه این راه همراه ما باشید .

جنس بدنه تشک بادی روی آب استخر از چیست ؟

یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام خرید تشک بادی روی آب مورد بررسی و سوال قرار می گیرد ، جنس بدنه است . متریال استفاده شده در ساخت بدنه هر محصولی را می توان تضمین کننده کیفیت و همچنین مقاومت و استحکام محصول دانست . با استفاده از جنس بدنه است که برای یک محصول طول عمر بالا در صورت استفاده استاندارد ، تعیین می شود و می توانید از آن سالیان سال استفاده کنید . همچنین برای محصولاتی همچون تشک های بادی روی آب که می توانند خطراتی به همراه داشتن باشند زیرا در عمق های زیاد نیز با خیالی راحت می توانید از آن ها استفاده کنید . با توجه به بررسی های صورت گرفته از نظر کیفی ، می توان بهترین متریال برای بدنه این محصولات را ، وینیل طرح چرم با ضخامت لایه ای بالا دانست که به راحتی می تواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید .

قابلیت تحمل وزن نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم می باشد که در تمامی تشک های بادی باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا رابطه مستقیمی با میزان انتظاری که از محصول دارید خواهد داشت . به صورت استاندارد می توان قابلیت تحمل وزن تشک های بادی روی آب یک نفره را 90 تا 100 کیلو گرم دانست که برای نگهداری یک نفر بزرگسال استاندارد می باشد . اما برای تشک های بادی دو نفر به بالا به طبع بهتر است تا به همین میزان بر قابلیت تحمل وزن این محصولات نیز افزوده شود تا استحکام استاندارد را در اختیار شما قرار دهند .

بهترین برندهای تولید کننده تشک بادی روی آب استخر

بسیاری از برندهای در سراسر دنیا اقدام به تولید محصولات بادی از جمله تشک های بادی روی آب می کنند که این امر باعث شده تا با تنوع گسترده رو به رو شوید . به طبع این تنوع گسترده در هر زمینه ای می تواند نتایج مثبتی از جمله ، افزایش کیفیت را به همراه داشته باشد . با توجه به بررسی ها و بازخورد های صورت گرفته در زمینه برندهای سازنده این محصولات که البته در ایران نیز در دسترس قرار دارند ، می توان به برند اینتکس و بست وی اشاره داشت . تشک بادی روی آب اینتکس یکی از برترین گزینه ها برای خرید می باشد که دارای مدل های بسیار متنوع و با کیفیت نیز است . همچنین تشک بادی روی آب بست وی نیز علاوه بر موارد ذکر شده دارای قیمت های مقرون به صرفه نیز است که اولویت بسیاری از افراد به شمار می رود . پیشنهاد می کنیم در صورت تصمیم گیری برای تهیه این محصولات ، حتما مدل های برند اینتکس و بست وی را بررسی نمایید .

قیمت تشک بادی روی آب استخر

قیمت یکی از اصلی ترین بخش هایی می باشد که باید مورد توجه قرار بگیرد . البته باید توجه داشته باشید که قیمت همه چیز در خرید نمی باشد و علاوه بر قیمت بهتر است تا کیفیت محصولات هم قیمت را به صورت دقیق بررسی نمایید تا خریدی مطمئن و لذت بخش داشته باشید . قیمت تشک های بادی روی آب بسته به بسیاری از عوامل از جمله ، ابعاد و ظرفیت محصول ، جنس بدنه ، برند سازنده و همچنین لوازم جانبی که درون بسته بندی و به همراه تشک بادی قرار دارد ، خواهد داشت . در این مقاله که به صورت جامع اقدام به بررسی تشک های بادی روی آب کرده ایم نمی توان قیمت یک محصول را عنوان کرد اما می توان به صورت حدودی قیمت تشک های بادی روی آب را در رده سنی بزرگسال از 1 میلیون تومان تا 2 میلیون تومان دانست . این قیمت برای رده سنی کودک از 500 هزار تومان تا 1 میلیون تومان متغیر می باشد .

خرید تشک بادی روی آب استخر

یکی از مهمترین فاکتورهایی که باعث می شود تا به خریدی لذت بخش و مطمئن و البته مقرون به صرفه دسترسی داشته باشید ، انتخاب فروشگاه با سابقه می باشد که به عنوان عرضه کننده عمده محصولات شناخته می شود . فروشگاه اینتکس تهران به عنوان اولین و برترین نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران ، اقدام به عرضه جدیدترین مدل های تشک بادی روی آب کرده است که می تواند برای شما پیشنهادهای جذابی را به همراه داشته باشد . این فروشگاه به همراه تمامی مدل های خود ، ضمانت کیفیت و خدمات پس از فروش را ارائه داده است که می تواند خیال شما را پس از خرید نیز به صورت کامل راحت نماید . برای مشاهده جدیدترین مدل های تشک بادی روی آب کافیست تا همین حالا به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه نمایید . همچنین در صورت نیاز به هر گونه مشاوره تخصصی می توانید با شماره تلفن های موجود در بخش های مختلف سایت تماس بگیرید و از خدمات مشاوره بهره مند شوید .