تشک بادی صندلی عقب ماشین

کد intex 68567

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
10%
2,440,000
2,200,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی صندلی عقب ماشین در نمایشگاه محصولات بادی و فروشگاه مرکزی تشک بادی اینتکس و تخت بادی داخل ماشین در تهران برای انواع خودرو های ایرانی و خارجی سواری و انواع خودرو های اروپایی با پمپ برقی و بالش بادی رایگان و ساک حمل و برچسب تعمیرات

تشک بادی صندلی عقب ماشین نقره ای یکی از پر کاربرد ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده در صندلی عقب ماشین بوده که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می باشد. این محصول در رنگبندی های متفاوتی تولید شده و برای استفاده در تمامی خودرو های خارجی و داخلی گزینه مناسبی خواهد بود. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت های کف تشک استفاده شده تا در برابر برخورد آب به بدنه مقاوم باشد. اما طراحی قسمت رویه این محصول به صورت مواج بوده به همین دلیل هنگام نشستن و دراز کشیدن روی آن به خوبی جریان هوا را از خود عبور داده و موجب جلوگیری از تعریق بالا می شود. 

از دیگر ویژگی های این تشک بادی داخل ماشین می توان به داشتن پمپ باد برقی مجزا اشاره نمود. که بایستی به طور جداگانه خریداری نمایید ، پمپ بادی که علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران در تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی صندلی عقب خودرو با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تشک های بادی در طول سالها عرضه توسط شرکت های مختلف به طراحی ها و کاربرد های گوناگونی رسیده اند و میتوان گفت که برای هر مکانی نوع مخصوص از این تشک های بادی ساخته شده اند که میتوانید بسته به نیاز خود آن ها را از شرکت های مختلف تهیه کنید.تشک بادی صندلی عقب ماشین یکی از همین محصولات است که توسط Intime ساخته شده و همانطور که از نام آن پیداست برای استفاده در صندلی عقب خودرو شخصی ساخته شده و میتوانید در بیشتر ماشین های آن را مورد استفاده قرار دهید .

طراحی و جنس بدنه :

تشک بادی داخل ماشین بسیار ساده طراحی شده , میتوانید به راحتی آن را در در صندوق عقب ماشین جا داده و برای این کار نیز نیازی به آموزش خاصی ندارید.همانطور که از نام این محصول پیداست این تشک بادی  مخصوص صندلی های عقب خودرو طراحی شده است و  برای اکثر خودرو ها قابل استفاده می باشد و میتوانید در مسافرت های طولانی آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار دهید.ابعاد این محصول به گونه ای اندازه گیری شده تا برای استفاده دو نفره مناسب باید بنابر این ابعاد در نظر گرفته شده برای آن معادل طول 143 سانتیمتر و عرض 87 سانتیمتر میباشد که دارای ارتفاع کلی 45 سانتیمتر بوده و میتواند وزنی حدود 150 کیلوگرم را تحمل کندهمچنین این محصول به گونه ای طراحی شده تا هنگام بسته بندی حجم بسیار کمی را اشغال کند که این ویژگی به شما اجازه میدهد تا به سادگی آن را داخل ماشین جای داده و با خود در مسافرت ها حمل کنید و هنگام نیاز آن را داخل ماشین باز کرده و از اسراحت روی آن لذت ببرید.این محصول به دلیلی استفاده از جنس PVC در ساختار خود از مقاومت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر این از خاصیت انعطاف پذیری نیز برخوردار بوده که به شما اجازه راحتی بیشتری هنگام استفاده میدهد.همچنین این جنس PVC دارای رویه جیر بوده که راحتی شما در هنگام استفاده را تضمین میکند.این محصول به دلیل اینکه برای استفاده داخل خودرو طراحی شده مقاومت بسیار بالایی در مقابل انواع فشار ضربه دارد و میتوانید بدون نگرانی از آن استفاده کنید.

ابعاد و وزن:

از ویژگی های مهم این تشک بادی صندلی عقب ماشین میتوان به وزن و ابعاد آن اشاره کرد که این ابعاد باید کاملا مطابق با نیاز مصرف کننده و کاربرد آن اندازه گیری شود.این موضوع در مورد ابعاد این تشک بادی نیز به طور کلی رعایت شده و کاملا بر اساس استاندارد های شرکت ساخته شده تا قسمت اضافی ای روی آن وجود نداشته باشد و مصرف کنندگان هنگام استفاده دچار مشکل نشوند. ابعاد این تشک بادی صندلی عقب ماشین  مناسب و با فضای داخل ماشین ساخته شده این تحمل وزن به دلیلی استفاده از جنس با کیفیت PVC حاصل شده و یکی از مهمترین ویژگی های ویژگی های این محصول نیز همین موضوع میباشد.همچنین این محصول دارای جنس PVC دولایه در کناره های خود میباشد که استقامت بیشتری به کناره های آن میدهد و میتوانید بدون هیچ مشکلی آن را مورد استفاده قرار دهید.این محصول دارای سطح مواجی بوده که این شیار ها علاوه بر راحتی مصرف کننده برای عبور جریان هوا قرار داده شده اند و به این ترتیب از تعریق مصرف کننده جلوگیری میشود.

جمع بندی

تشک بادی صندلی عقب ماشین  دارای جنس بسیار با کیفیت بدنه از نوع PVC بوده  و به سادگی دچار مشکل نمیشود و هچنین با طراحی بدنه که از نوع شیب دار میباشد که این ویژگی خاصیت ضد تعریق را به آن بخشیده است به این ترتیب هنگام استراحت روی دچار تعریق نشده و بدن در وضعیتی راحت قرار میگیرد. این محصول را میتوانید از سایت تهران اینتکس سفارش داده و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال میتوانید با همکاران ما در شرکت اینتکس تماس حاصل کنید .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
87 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
ساک حمل
دارد
شرکت سازنده
اینتکس
سایر ویژگی ها
دارای لایه های PVC در داخل بدنه
دارای بدنه ضد تعریق
دارای سطح مواج
قابل استفاده برای خودرو های داخلی
مناسب انواع ماشین های خارجی و داخلی
دارای ساک حمل
دارای برچسب تعمیرات
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...