تشک بادی طبی بست وی

bestway 000221

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 240 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی طبی بست وی در تنها نمایندگی فروش تشک بادی و فروشگاه مرکزی تشک بادی یک نفره و تشک بادی دو نفره bestway با قیمت ارزان

تشک بادی طبی مورد استفاده تمام افراد بخصوص بیماران کمر دردی ، آرتروز و بیمارانی که نیاز به استراحت طولانی مدت دارند و می توان در اتاق نشیمن از تشک بادی استفاده کنند.روکش نرم مخملی و ضد تعریق و مدل بافت کامفورت در سطح تشک بادی به خوابی آرام در کمال آرامش و راحتی کمک می کند مورد استفاده در مسافرت ، ویلاها، اردوها و پروژه های داخل کمپ ها و خوابگاه های دانشجویی و ... می باشد. تشکهای بادی طبی برای درمان بیماریهای آرتروز ، درد مفاصل ، دیسک کمر ، و سایر بیماریهای مربوط به استخوان درد مفید می باشد. تشک های بادی اینتکس آرامش و راحتی خوابی آسوده را به شما مژده می دهند.

این روزها تشک های طبی جای خود را در بین خریدهای مردم جای داده اند و هرکسی که از درد عضلانی رنج می برد از این تشک ها استفاده می کند و دردهای عضلانی نیز از مشکلات عمده مردم ما می باشد. ساختار این تشک های بادی بسیار مناسب و قابل توجه می باشد که با جنس مناسب بخش های مختلف بسیار استاندارد و مطمئن می باشند. تشک بادی طبی بست وی یکی از چندین تشک موجود در بازار می باشد که توسط برند بزرگ بست وی تولید و به بازار های جهانی صادر می شود و دارای ویژگی های منحصربه فرد بسیاری است. تشک بادی طبی بست وی در سایت اصلی اینتکس تهران نیز در بخش اصلی انواع تشک بادی قابل دسترسی است چرا که اینتکس تهران در ایران نمایندگی فروش محصولات برند بست و ی را مانند چند برند دیگر برعهده دارد. در ادامه با تشک بادی طبی بست وی بیشتر آشنا خواهیم شد و به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم .

طراحی 

تشک های طبی بسیار خاص و ساختاری متفاوت دارند به همین دلیل طراحان کمپانی بست وی دقت نظر بیشتری به این محصولات دارند. تشک بادی طبی بست وی نیز مانند این همه تشک های طبی با اخرین استاندارد های روز جهانی و ویژگی های منحصر به فرد تولید شده و روانه بازار شده است. رویه این تشک بسیاری نرم و لطیف بوده و استفاده کننده لذت بسیاری از این محصول می برد. از این تشک بادی یک نفر می توان حتی در سفر نیز استفاده کرد و در نوع خانگی ، سفری طراحی و تولید شده است.

مشخصات فیزیکی 

ابعاد این تشک برای استفاده یک نفر بسیار مناسب و از تشک های معمولی نیز به قدر بزرگتر است . طول این تشک بادی طبی 188 سانتی متر ، عرض تشک که از استانداردهای معمول نیز بزرگتر است و راحتی بیشتری را به همراه دارد 99 سانتی متر و ارتفاع این تشک نیز 22 سانتی متر می باشد. جنس بخش های مختلف تشک بادی طبی بست وینیز بسیار مناسب بوده که ، جنس بخش کناری از پی وی سی مخملی ، جنس بخش کناری از پی وی سی و جنس کف آن از پی وی سی دولایه می باشد.

جمع بندی 

تشک بادی طبی بست وی دارای یک پمپ باد از نوع دستی مجزا است که استفاده از محصول را بسیار آسان تر کرده و در راه اندازی به مصرف کننده کمک بسیاری می کند. وزن بسته بندی بسیار اندک برابر 2 کیلوگرم که جابجایی این محصول را ساده و راحت تر می کند ، قابلیت استفاده برای تمام سنین ، دارای سطح مواج و راحت که برای بیماران عضلانی بسیار مهم است ، قابلیت طبی و درمانی از سایر ویژگی های تشک بادی طبی بست وی می باشد که نظر هر خریداری را به خود جلب می کند.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
240 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس بدنه
PVC جیر
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
دارای رویه کامفورت و طبی
دارای دریچه باد Dual Lock
دارای رویه مواج و ضد تعریق
وزن و حجم کم
مناسب مسافرت های کمپینگ
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...