تشک بادی طبی دو نفره با پمپ

bestway 661121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 295 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
7%
3,100,000
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی  طبی دو نفره با پمپ از دیگر محصولات شرکت اینتکس میباشد که با قیمت ارزان  در تنها نمایندگی رسمی محصولات بادی intex عرضه می گردد .

تشک بادی طبی دو نفره با پمپ از دیگر محصولات شرکت اینتکس میباشد و همچنین از  کاربردی ترین و با کیفیت ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس میباشد که دارای ساختار رویه مواج  می باشد که این سطح مواج باعث میشود تا تشک خاصیت ضد تعریق پیدا کند و هنگام استفاده بدن را در وضعیتی راحت قرار میدهد.این تشک به دلیل نوع طراحی متفاوت خود باعث شده تا قابلیت های مهمی از جمله طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد.همچنین جنس مورد استفاده در این تشک بادی  بسیار مقاوم بوده و در مقابل هرگونه فشاری مقاومت خوبی دارد. این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای قسمت دیواره ها و کف استفاده شده است تا در نتیجه در برابر برخورد آب و رطوبت مقاومت کافی را داشته باشد. محصولی که همراه خود یک پمپ باد برقی دو کاره داشته که توسط این پمپ علاوه بر باد کردن تشک می توان عمل مکش باد یا به اصطلاح وکیوم را انجام داد.ابعاد این تشک بادی بریا استفاده های دو نفره بسیار مناسب است و میتواند به صورت همزمان مورد استفاده قرار بگیرد بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید.

تشک بادی طبی دو نفره  با پمپ یکی از محصولات بادی تولید شده جدید و بسیار دوست اشتنی شرکت بست وی می باشد که در سال 2018 تولید و روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی بوده و توانسته است تا توجه بسیاری از افراد را در دنیا به خود جلب کند و تبدیل به یکی از پر فروش ترین تشک های بادی در سال اخیر باشد. فرم کلی این تشک بادی به صورت مسطیلی بوده و دارای رنگ سبز نیز می باشد که رنگ آن دارای زیبایی بسیار خاصی بوده و به راحتی می توان آن را با دکوراسیون منزل ست کرد. سطح این محصول به صورت مواج طراحی شده است. دلیل مواج طراحی کردن سطح تشک های بادی این است که دارای خاصیت ضد تعریق می شوند و از عرق کردن بدن شما جلو گیری می کنند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول خواهیم پرداخت. 

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

همانطور که می دانید از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید یک محصول بادی بایستی به آن اشاره نمود، جنس و کیفیت بدنه آن محصول یم باشد. چرا که نحصولات بادی دارای حساسیت هایی هستن  در ساخت آن ها باید از متریال مرغوبی استفاده شود. شرکت بست وی توانسته است با تولید این تشک بادی بسیار زیبا، تمامی نگرانی ها از بابت دوام و کیفیت محصول را برطرف کرده و در نهایت محصولی با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه کند. رویه این محصول از وینیل با روکش جیر بوده که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تشک شده است و به راحتی می توان بر روی آن استراحت کرد. همچنین این روکش از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند و باعث می شود تا استراحتی آسوده را داشته باشید. بخش کناری آن از وینیل طرح چرم بوده که بسیار مقاوم در برابر فشار می باشد و به سادگی دچار پارگی و یا پوسیدگی نمی شود. قسمت کف این تشک بادی نیز از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است. این دو لایه بودن باعث ضد آب شدن و بالا رفتن مقاومت تشک در برابر اجسام تیز شده است.


ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی دو نفره دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای کمتری را نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند . به راحتی می توان از آن در هر جای منزل استفاده کرد. به عنوان مثال این تشک بادی درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی قابل استفاده می باشد. این محصول دارای طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 295 کیلو گرم بوده که دو نفر می توانند به طور همزمان بر روی آن قرار بگیرند و اصلا نگران خراب شدن تشک نشوند. همجنین وزن این تشک بادی 5 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تشک های ثابت می باشد و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. این محصول به دلیل ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی که دارد به راحتی و با کمترین اشغال فضا درون صندوق عقب ماشین جا می شود می توان آن را با خود به سفر برد. از این تشک بادی می توان برای استراحت، تماشای تلویزیون و مطالعه استفاده کرد.


نحوه راه اندازی تشک بادی :

برای راه اندازی ای نتشک بادی تنها به پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع برقی مجزا بر روی خود این محصول موجود است. تشک را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح کاملا صافی قرار می دهید. سپس درب دریچه هوای تشک را باز کرده و سری پمپ را در ان جا می گذارید. حال می بایست پمپ را به برق متصل کرده و آن را روشن کنید و منتظر بمانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. پس از این که تشک بادی فرم کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آن را از تشک جدا می کنید و سپس درب دریچه هوای تشک بادی را می بندید. شما می توانید برای راهنمایی بیشتر نیز با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس بگیرید.

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
295 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
پمپ برقی مجزا
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 4.6 کیلوگرم
دارای سطح مواج و ضد تعریق
دارای روکش کامفورت و طبی
دارای پمپ باد برقی دو کاره
قابل استفاده در سفر و چادر های مسافرتی
مناسب بیماران و مسافرت ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...