تشک بادی ماشین تیگو 5 مدل tm 126

intex 52211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین تیگو ۵ یا آریزو 5 را می توان در تمامی مدل های مختلف این ماشین استفاده کرد و با توجه به فضای داخلی این ماشین تعبیه شده است . تشک های بادی داخل ماشین گزینه های بسیار ایده آلی برای استراحت درون ماشین می باشند و در بسیاری از مکان ها همچون مسافرت و یا سفرهای کوتاه درون شهر می توانند کاربردهای خود را به نمایش بگذارند . این محصولات با توجه به کاربردهای فراوانی که دارند به خوبی توانسته اند مورد توجه افراد قرار بگیرند و باید گفت که از آن ها به دلیل محیط مسطح و انعطاف پذیری که دارند می توان برای قرار گیری کودکان و یا جا به جایی بیماران استفاده کرد و همچنین یکی از مهمترین کاربردهای آن یک خواب دلچسب درون ماشین در یک مسافرت خسته کننده می باشد . جنس بدنه این محصول به صورت دو تکه می باشد که در بخش زیرین آن از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که مقاومت بالایی را از خود به نمایش می گذارد و همچنین در بخش رویه که در تماس مستقیم با بدن انسان است از نوع جیر یا همان مخمل استفاده شده است که از بهترین انواع رویه می باشد . باید گفت که راه اندازی این تشک بادی داخل ماشین بسیار ساده و در مدت زمان کوتاهی توسط انواع پمپ های بادی برقی و یا دستی امکان پذیر می باشد . فقط باید توجه داشته باشید که به دلیل عدم دسترسی به برق در مسافرت ها می توانید از پمپ باد برقی که قابلیت اتصال به شارژر فندکی ماشین را دارند استفاده نمایید . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی صد و پنجاه الی دویست کیلو گرم می باشد که مطابق با استانداردهای تعیین شده است و به طور همزمان می تواند مورد استفاده دو نفر بزرگسال قرار بگیرد . این تشک بادی زیبا را در رنگبندی متنوع می توانید همین حالا از فروشگاه اینتکس ایران تهیه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید .

شاید سفر با ماشین های سری تیگو راحت و دلچسب باشد اما قطعا استفاده از تشک بادی صندلی عقب ماشین در سفر می تواند تجربه ای وصف ناپذیر را برای شما به جای بگذارد . باید گفت که این تشک بادی داخل ماشین برای سری های مختلف ماشین به بازار عرضه شده اند که در این بخش برای شما مدل تشک باد داخل ماشین تیگو 5 را فراهم آورده ایم که به فروش فوق العاده ای در ایران دست پیدا کرده است . این محصولات از سری محصولات بادی در دسته بندی های جدید می باشند که به دلیل ماهیت استفاده و کارایی بالایی که دارند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند و به یکی از لوازم جانبی جدایی ناپذیر در سفرها بدل شوند . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی داخل ماشین تیگو را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید تا شما با این محصول کاربردی بیشتر آشنا کنیم .

باید بگوییم که ابعاد این تشک بادی به گونه ای است که به خوبی شرایط را برای استفاده در بخش عقبی ماشین تیگو فراهم می آورد و البته شایان ذکر است در سری های دیگر ماشین تیگو قابلیت استفاده را دارد . این تشک بادی در رنگبندی کرم و مشکی به بازار عرضه شده است که در فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس در ایران هر دو رنگ را به راحتی می توانید تهیه نمایید . ساختار این محصول به گونه ای است که در بخش زیرین دارای ستون های بادی می باشد که به خوبی تشک بادی اصلی بر روی آن سوار شده و محیط عقبی ماشین شما را به فضایی یکدست برای استفاده بدل می کند . به این گونه می توانید به صورت دو نفر بزرگسال و یا جوان از آن بهره مند شوید و خواب راحتی را در ماشین داشته باشید . به همراه این تشک بادی داخل ماشین در صورت خرید پمپ ، یک عدد پمپ باد برقی قوی برای شما ارسال می شود که با استفاده از آن می توانید ظرف مدت زمان سه الی چهار دقیقه اقدام به راه اندازی تشک نمایید . این محصول دارای دو عدد کوسن بادی می باشد و رویه آن به صورت مواج تعبیه شده است که مهمترین خصوصیت این نوع رویه را ضد تعریق بودن می توان در نظر گرفت . با این حال می توانید با خیالی راحت از آن در شرایط مختلف آب و هوایی گرم نیز استفاده نمایید زیرا رویه تشک به خوبی در جهت گردش هوای میان بدن و سطح تشک عمل می کند .

اما اولین فاکتوری که در خرید محصولات بادی باید مد نظر داشته باشید ، جنس بدنه محصولات می باشد که در ارتباط مستقیم با طول عمر تشک بادی است . در بدنه این محصول از پی وی سی استفاده شده است که البته گفتنی است پی وی سی دارای انواع مختلف می باشد و هر کدام از این مدل ها دارای مزایا و معایب خود هستند . در طراحی بدنه این تشک بادی در بخش رویه از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که از سازگاری بسیاری بالایی با پوست بدن انسان برخوردار است و علاوه بر آن ضد حساسیت می باشد و با خیالی راحت می توانید از آن برای انواع افراد حتی کودکان و یا افراد دارای بیماری های پوستی استفاده کنید . اما به منظور بالا بردن قابلیت تحمل وزن و تحمل فشار وارده در بخش کف این تشک بادی از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که به خوبی از این امر را محقق کرده . کف و کناره های این تشک بادی از نوع ضد آب می باشند و به راحتی تمیز می شوند .

همانطور که در بخش های بالاتر اشاره داشتیم راه اندازی این تشک بادی داخل خودرو توسط انواع پمپ باد های مخصوص محصولات بادی امکان پذیر است و برای این امر دریچه های مجزا در نظر گرفته شده است که بخش های مختلف را از یکدیگر به صورت مجزا در خواهد آورد . اما کیفیت این محصول بسیار بالاست و با توجه به استفاده شدن متریال درجه یک در آن ، می توان قابلیت تحمل وزن را بالغ بر 150 الی 200 کیلو گرم در نظر گرفت که برای استفاده دو نفر بزرگسال استاندارد می باشد و با خیالی راحت می توانید به صورت دو نفره از آن بهره مند شوید . برای خرید تشک بادی داخل ماشین تیگو همین حالا می توانید از طریق روش های موجود سفارش خود را ثبت و محصول مورد نظر را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87 سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ باددارد  

نوع پمپبرقی  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب ماشین شاهین ایران
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...