تشک بادی ماشین فیدلیتی

yt 98863

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین فیدلیتی و دیگنیتی شاسی بلند اینتکس با رویه مخملی و چرمی با کیفیت عالی و قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران ، با داشتن این محصول فضای صندلی عقب خودرو خود را تبدیل به یک تخت خواب بادی و یا تشک سفری برای خانواده کنید ، این محصول با تحمل وزن بالایی که دارد میتواند بهترین گزینه استفاده خانوادگی میباشد ، در هنگام سفر یک محصول ایده ال برای مسافرت و مسیر های طولانی مانند این تشک بادی داخل ماشین ، میتواند جهت رفع خستگی بسیار کاربرد داشته باشد . این محصول جذاب بیشتر برای مصارف مقطعی و کودکان استفاده میشود که برای تمامی خودرو های شرکت بهمن خودرو مناسب بوده و صرفا برای دو خودروی تازه وارد فیدلیتی و دیگنیتی نیست و میتوانید از آن برای تمام خوردو ها استفاده نمایید برای خرید تشک ماشین فیدلیتی به این محصول را به سبد خرید اضافه نموده و از طریق سایت و پرداخت آنلاین آنرا پرداخت نمایید.

تشک بادی ماشین فیدلیتی با رنگ مشکی که دارد می تواند از بهترین انتخاب ها برای استفاده در مسافرت ها جهت تخت خواب کردن قسمت عقبی ماشین شما باشد . تشک بادی داخل ماشین که با نام های دیگری همچون تشک بادی صندلی عقب ماشین نیز شناخته می شود از کاربردی ترین وسایل سفر با ماشین در سال های اخیر به شمار می رود که به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . تشک های بادی داخل ماشین دارای ساختار هایی می باشند که شرایط را برای خوابیدن و یا دراز کشیدن در بخش عقبی ماشین شما فراهم می کنند . این محصولات دارای ساختارهایی یکدست می باشند که در تشکیل شده از دو قسمت مجزا از هم است .

در بخش اصلی این تشک بادی ماشین فیدلیتی می توان ستون های بادی بزرگی را دید که در فاصله میانی صندلی های عقب و جلو قرار می گیرند و فاصله خالی را به خوبی پر می کنند و باعث می شود تا محیطی یکدست در قسمت عقب ماشین برای شما به وجود بیاید . سپس تشک بادی همراه این محصول بر روی قسمت یکدست ماشین قرار می گیرد و در واقع شما از آن به بعد شاهد تخت خوابی در نرم و راحت در صندلی عقب ماشین خود هستید که می تواند پذیرایی یک الی دو نفر بزرگسال باشد . این تشک بادی در رنگ مشکی و به همراه لوازم جانبی کاربردی عرضه شده است که به صورت یکجا می توانند نیازهای شما را برای سفری راحت فراهم کنند . با نگاهی به بسته بندی این تشک بادی داخل ماشین ابتدا می توانیم پمپ باد برقی را مشاهده کنیم که قابلیت اتصال به فندکی ماشین را دارد و برای راه اندازی تشک دیگر نیازی به برق شهری نخواهید داشت که این شرایط در حین مسافرت می تواند بسیار حیاتی باشد .

برای باد کردن قسمت های مختلف این تشک بادی در بخش هایی از آن دریچه های باد تعبیه شده است که به صورت دو طرفه می باشد و علاوه بر باد شدن ، در جهت خالی کردن باد نیز می توانید از آن استفاده کنید . مدت زمان راه اندازی این تشک بادی پنج دقیقه می باشد و نکته قابل توجه این است که پس از جمع آوری و خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و درون ساک حملی قرار می گیرد که بسیار کوچک و کم جا است و به همین خاطر در سفر های شما ، فضای زیادی را اشغال نمی کند . علاوه بر پمپ باد برقی و ساک حمل ، می توان به همراه این محصول دو کوسن بادی را دید که به خوبی نقش بالشت های بادی را ایفا می کند و در هنگام سفر نیازی به همراه داشتن بالش درون ماشین ندارید .

جنس بدنه این تشک بادی در قسمت تشکی که بر روی آن قرار می گیرد از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که بسیار نرم و انعطاف پذیر است . ساختار رویه این تشک بادی در قسمت رویه مواج و ضد تعریق است و باعث می شود تا در انواع شرایط آب و هوایی بتوانید از آن استفاده نمایید . اما برند سازنده در ساخت بخش های زیرین و همچنین ستون های این تشک بادی داخل ماشین از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده کرده است تا مقاومت این محصول را به خوبی افزایش دهد . قابلیت تحمل وزن این تشک بادی 150 کیلوگرم می باشد که برای تشک های بادی داخل ماشین حدی استاندارد به شمار می رود . همچنین وزن کلی تشک 4 کیلو گرم است که بسیار سبک و قابل حمل می باشد . برای خرید تشک بادی داخل ماشین با قیمت ارزان به همراه پکیج کامل لوازم جانبی می توانید از طریق فروشگاه اینتکس تهران سفارش خود را ثبت و نهایی کنید .

  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
  • ارتفاع: 45 سانتی متر
  • تحمل وزن : 165 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC جیر
  • رویه مواج و ضد تعریق
  • تولید در چند رنگ زیبا
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • پمپ باد : ندارد
  • راه اندازی ساده و سریع با پمپ باد های مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...