تشک بادی ماشین لکسوس NX300

کد ۳۳0۲۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین لکسوس NX300 تشکی جذاب و محبوب است که به دلیل نصب شدن در داخل ماشین می تواند برای استراحت کردن شما فضای مفیدی را ایجاد کند . هر تشک ممکن است برای یک یا چند ماشین مناسب باشد که تشک فوق برای استفاده در داخل ماشین لکسوس NX300 مناسب بوده و شما عزیزانی که دارنده این خودرو شاسی بلند می باشید ، می توانید تشک فوق را خریداری کرده و آن را به آسانی در عقب ماشین نصب کنید . نصب کردن تشک کار بسیار ساده ای بوده و حتی برای راه اندازی سریع تر آن یک پمپ باد فندکی در نظر گرفته شده است که به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید تشک را باد کنید . شما می توانید از پمپ های باد مختلفی برای راه اندازی تشک استفاده کنید ولی پمپ باد فندکی به دلیل اینکه با متصل کردن به جافندکی ماشین کار می کند ، می تواند با برق ماشین کار کند ، بنابراین هم سرعت خوبی خواهد داشت و دسترسی به تشک و نصب آن در داخل ماشین آسان تر خواهد بود . 

شما عزیزان می توانید تشک بادی ماشین لکسوس NX200 توربو را در رنبگندی دلخواه و مدنظرتان از فروشگاه تهران intex خریداری کنید . شما می توانید رنگ تشک را با در نظر گرفتن رنگ روکش صندلی ها یا رنگ داشبورد و ... انتخاب کنید . این محصول از بدنه پی وی سی ساخته شده است که طرح چرم داشته ولی رویه آن از یک لایه جیر پوشانده شده است که یک لایه پارچه ای بوده و لطافت بیشتری نسبت به بخش های دیگر دارد ، بنابراین بدن شما نیز با این سطح پارچه ای برخورد خواهد داشت و کمتر نیز عرق خواهد کرد . ضخامت بالای بدنه تشک دوام آن را افزایش داده است ، به خصوص که پی وی سی نیز به خودی خود بهترین مواد برای ساخت محصولات بادی می باشد . از سایر اقلام همراه تشک بادی داخل ماشین لکسوس NX200 توربو می توان به مواردی همچون دو بالش بادی ، ساک حمل و برچسب تعمیرات اشاره کرد . 

تشک بادی داخل ماشین لکسوس LX570 

وسیله ای بادی برای نصب در داخل ماشین لکسوس LX570 می باشد که مدل های مشابهی از آن برای سایر ماشین های سواری در رده های خارجی و ایرانی تولید شده است که می توانید آن ها را در مرکز فروش تشک بادی داخل ماشین تهران اینتکس مشاهده کرده و آن ها را با قیمت های ارزان و مناسب خریداری کنید . این تشک ها می توانند فضای خوبی را در داخل ماشین ایجاد کنند تا در صورت علاقه بتوانید بر روی آن ها دراز کشیده و استراحت کنید . همچنین سرنشینان می توانند در طول سفر آزادانه نشسته و استراحت کنند . اینچنین اگر به سفر های طولانی بروید ، خستگی کمتری در شما به وجود خواهد آمد . این وسیله برای کودکان نیز بسیار کاربردی بوده و آن ها نیز علاقه زیادی به تشک های بادی خواهند داشت . برای اینکه شما در هنگام استفاده از تشک بادی راحت تر باشید ، سطح تشک نیز به صورت برجسته و مواج ساخته شده است تا انعطاف بیشتری داشته باشد . 

تشک بادی داخل ماشین فوق از لایه های پی وی سی ساخته شده است که رویه جیر دارد . این جنس بهترین جنس برای ساخت محصولات بادی بوده و باعث دوام بیشتر تشک شده و می تواند سبب کیفیت بالای تشک در برابر شرایط مختلف محیطی شود . رویه جیر تشک نیز علاوه بر زیبایی ظاهری که دارد ، سطح تشک را نرم تر کرده و از تعریق بدن نیز جلوگیری خواهد نمود . از ویژگی های خوبی که این تشک بادی دارد ، آرگونومی فوق العاده خوب آن است که نصب آن را بسیار راحت تر کرده است . جمع کردن تشک نیز کار آسانی بوده و با باز کردن دریچه تخلیه هوا می توانید به سرعت باد تشک را خارج کنید . برای راه اندازی شما می توانید از همان پمپ بادی که برای تشک در نظر گرفته شده است استفاده کنید . این پمپ باد که از نوع فندکی می باشد ، به نوعی یک پمپ باد برقی محسوب می شود که با متصل کردن به جافندکی ماشین روشن شده و می تواند با سرعت خوبی تشک را باد کند . 

تشک بادی داخل ماشین لکسوس GS250

تشک بادی داخل ماشین لکسوس GS250 از سری تشک های بادی ساخته شده برای ماشین های لکسوس می باشد که این مدل بیشتر برای استفاده در داخل ماشین لکسوس جی اس 250 مناسب بوده و شما عزیزان نیز می توانید تشک را به راحتی در این خودرو زیبا نصب کنید . تشک های بادی بی نظیر هستند و می توانند راحتی را برای شما به ارمغان بیاورند . بسیاری از مشتریان از تشک های بادی داخل ماشین در سفر ها بهره می برند و با راه اندازی آن در ماشین ، یک تشک نرم و راحت را همراه با خود خواهند داشت تا در صورت نیاز بتوانند از آن استفاده کرده و بر روی تشک دراز کشیده و استراحت کنند . این تشک کم جا و بسیار سبک است و برای همین اصلا دست و پا گیر نبوده و به سادگی می توانید آن را حمل و با خود به مسافرت ببرید . برای راه اندازی و نصب این تشک نیز یک پمپ باد فندکی در نظر گرفته شده است که قدرت خوبی را برای پمپاژ هوا داشته و می تواند با سرعت زیادی تشک را باد کند . 

قرار دادن تشک در داخل ماشین بسیار کار ساده ای بوده و می توانید آن را به نحوی که پایه های تشک در قسمت پایین و رو به جلو باشد بر روی صندلی ها قرار دهید تا نصب شود . به همین دلیل است که نیازی به آموزش نصب نبوده و خود شما نیز می توانید آن را راه اندازی و در داخل ماشین قرار دهید . تشک های بادی همچون تشک بادی داخل ماشین لکسوس GS250 از لایه های بسیار ضخیم و مقاوم پی وی سی ساخته شده است و به همین جهت می تواند به خوبی در برابر ضربه ها و فشار های وارده مقاومت خوبی نشان دهد . تشک بادی به دلیل ارائه برچسب تعمیراتی ، در صورت آسیب دیدن قابل تعمیر بوده و حتی خود شما نیز می توانید در منزل این تشک را تعمیر کنید . برای همین است که در داخل جعبه محصول برچسب تعمیرات قرار داده شده است .

  • طول : 143 سانتی متر
  • عرض : 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • تحمل وزن : 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه PVC  رویه جیر
  • پمپ باد : ندارد
  • ضد آب بودن بدنه تشک
  • دارای دو کوسن بادی 
  • دارای برچسب تعمیرات
  • امکان خرید در چند رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...