تشک بادی ماشین لکسوس RX350 فیس لیفت

intex 6۰۰8566

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
خرید تلفنی ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین لکسوس RX350  فیس لیفت از تشک های دوست داشتنی و قابل استفاده در داخل ماشین است که به واسطه نرمی و راحتی که برای شما به ارمغان خواهد آورد ، بسیار محبوب شده و از این رو فروشگاه مرکزی اینتکس ، تمامی تشک های بادی داخل ماشین را برای اغلب ماشین های خارجی و ایرانی اعم از ماشین های شاسی بلند موجود کرده است که تشک بادی ماشین لکسوس RX350  فیس لیفت نیز یکی از آن ها می باشد . شما عزیزان می توانید تشک بادی داخل ماشین فوق را به آسانی در داخل ماشین لکسوس RX350  فیس لیفت نصب کرده و از آن استفاده کنید . بنابراین اگر به سفر می روید ، در داخل ماشین فضایی را برای استراحت کردن و خوابیدن خواهید داشت . اگر به همراه فرزندانتان به سفر می روید ، این تشک می تواند وسیله ای ای دوست داشتنی برای آن ها باشد ، زیرا آزادانه تر نشسته و حتی می توانند دراز کشیده و یا بهتر بازی کرده و سرگرم وسیله های بازی دیگر خود باشند .

شما عزیزان تشک بادی ماشین لکسوس RX350  فیس لیفت را به همراه دو بالش بادی همراه دریافت خواهید کرد . این دو بالش که آن ها نیز به صورت بادی ساخته شده اند ، بسیار نرم و راحت بوده و می توانند تکیه گاه های خوبی برای شما باشند . در ضمن هر سه تکه وسیله بادی این محصول از پی وی سی ضخیم با رویه جیر ساخته شده اند که بهترین متریال برای ساخت محصولات بادی اورجینال است . در ضمن یک عدد پمپ باد از نوع فندکی برای راه تشک در نظر گرفته شده است که کار شما را برای راه اندازی محصول بسیار آسان تر خواهد کرد . این پمپ باد با وصل شدن به جافندکی ماشین روشن خواهد شد و می تواند با سرعت بسیار خوبی ، سریعا تشک را باد کند . با وجود چنین پمپ بادی ، حتی در داخل خود ماشین نیز می توانید تشک اینتکس را باد کرده و آن را نصب کنید . 

  • طول : 143 سانتی متر
  • عرض : 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • تحمل وزن : 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه PVC  رویه جیر
  • دارای برچسب تعمیرات
  • امکان خرید در چند رنگبندی
  • ضد آب بودن بدنه تشک
  • دارای دو بالش بادی همراه
  • پمپ باد : ندارد

تشک بادی داخل ماشین لکسوس می تواند یک انتخاب بی نظیر برای شما باشد تا با استفاده از آن شرایط بهتری را برای استراحت کردن خود فراهم کنید . شما می توانید با نصب تشک بادی داخل ماشین در داخل خودروی لکسوس ان ایکس 200 توربو ، همواره یک تشک و تخت بسیار نرم و راحت سیار را داشته باشید تا در مواقع مورد نیاز بتوانید بر روی آن دراز کشیده و استراحت کنید . این تشک نرم و راحت بوده و از آنجایی که به صورت بادی ساخته شده است ، می تواند تا حدی خاصیت فنری از خود داشته باشد . حتی برای اینکه تشک نرم تر از همیشه باشد ، سطح آن را به صورت مواج در نظر گرفته اند تا بهتر بتواند فرم بدن را به خود بگیرد . جالب است بدانید که این طراحی می تواند تا حد زیادی از عرق کردن بدن شما جلوگیری کند . در ضمن رویه جیر تشک نیز می تواند تا حد زیادی تاثیر گذار باشد . 

استفاده از رویه جیر در ساخت این تشک ، علاوه بر خاصیت ضد تعریقی اش ، به دلیل زیبایی منحصر به فرد و همچنین سطح نرم و لطیف تری که دارد ، مورد استفاده قرار گرفته است . البته که جنس بدنه تشک از پی وی سی می باشد تا اینچنین شاهد تشکی با دوام و مقاوم باشیم . بیشتر محصولات بادی به خصوص محصولات بادی سایز بزرگ و مقاوم نیز از همین جنس ساخته شده اند . رطوبت ، نور آفتاب ، گرما یا سرما و موارد اینچنینی هیچ آسیبی به بدنه تشک بادی خودرو لکسوس وارد نمی کند و تنها کشیده شدن به سطوح زبر و یا برخورد با اجسام تیز و برنده می تواند به آن آسیب وارد کند ، البته که با استفاده از برچسب تعمیرات می توانید آن را پنچرگیری کنید . این محصول برای راه اندازی ساده تر ، مجهز به یک پمپ باد فندکی می باشد که از آن می توانید استفاده کنید . دو بالش نیز برای راحتی بیشتر شما در استراحت کردن و از ساک حمل برای جابجایی آسان تر شما در کنار تشک قرار داده شده است . 

سایر مدل های خودروی لکسوس و تشک مناسب آن : 

تشک بادی داخل ماشین لکسوس LS460 لانگ تشکی ساخته شده به همراه پایه است که به شما اجازه می دهد تا آن را بتوانید در داخل ماشین نصب کنید . البته که تشک های بادی ممکن است از نظر ابعادی کمی تفاوت داشته باشد ، برای همین باید به مدل آن توجه کنید . همانطور که از نام این تشک بادی داخل ماشین مشخص است ، برای استفاده و راه اندازی در داخل ماشین لکسوس LS460 لانگ کاربرد داشته و بهتر است که آن را در همین ماشین و یا برخی از ماشین های مشابه آن راه اندازی کنید تا مشکلی نیز برای تشک پیش نیاید . تشک بادی داخل ماشین می تواند فضای بیشتری را در اختیارتان قرار دهد ، به این خاطر که بخش زیرپایی ماشین نیز به کمک تشک پر شده و شما یک فضای بزرگتر را در اختیار خواهید داشت . چه بسا این فضا برای کودکان فضای بهتری بوده و آن ها می توانند آزادانه تر و راحت تر نشسته و یا دراز بکشند . 

شما عزیزان می توانید تشک بادی داخل ماشین لکسوس LS460 لانگ را در چند رنگبندی مختلف خریداری کنید . فروشگاه اینتکس معمولا رنگ های پر طرفداری نظیر سورمه ای ، آبی ، طوسی و مشکی را ارائه می کند که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید . در ضمن قبل از سفارش محصول می توانید به صورت تلفنی و یا حضوری از رنگبندی موجود هر تشک با خبر شوید . تشک بادی داخل ماشین لکسوس LS460 لانگ در کنار خود پمپ باد فندکی دارد که کار راه اندازی و نصب تشک را بسیار آسان تر کرده است . شما با وجود چنین پمپی سریع تر از همیشه میتوانید تشک را باد کرده و از آن استفاده کنید . دو بالش بادی نیز برای استراحت کردن بهتر و تکیه دادن شما در در کنار تشک قرار داده شده است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...