تشک بادی ماشین لیفان

intex 55521

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی داخل ماشین لیفان و خودروهای سواری لیفان و خانواده آن استفاده داخل ماشین مسافرت و گردشگری جهت استراحت  خستگی در داخل ماشین این محصول یکی از اقلام مورد نیاز داخل خودرو برای سفرهای بیرون از شهر و طبیعت گردی می باشد محصول کاملاً نو و جدید یک وسیله جذاب و کاربردی است که به تازگی در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی پخش و فروش تشک های بادی اینتکس و داخل خودرو موجود شده است ، تشک بادی داخل ماشین لیفان برای انواع خودروهای هم خانواده لیفان کاربرد دارد و می‌توانید آن را به راحتی در کمتر از ۲ دقیقه توسط پمپ همراهی که خریداری کرده اید آن را باز کرده و استفاده نمایید وزن این محصول حدوداً با پمپ باد آن با لوازم همراه ان  کیلوگرم میباشد و بسته‌بندی بسیار کوچکی دارد که میتوانید آن را در قسمتی از صندوق عقب خودرو خود قرار دهید پس از استفاده از آن محصول را می توانید به راحتی کرد و داخل جعبه خود قرار دهید جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین لیفان از پلاستیک پی وی سی تقویت شده و روکش آن دارای رویه لطیف مخملی می باشد محصول تولید یک شرکت چینی بوده که کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند با شرکت اینتکس رقابت داشته باشد و از نظر کیفی و کاربردی بسیار نزدیک به این شرکت می باشد

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپ---  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب لیفان
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


تشک بادی داخل ماشین لیفان یکی از کامل ترین نمونه های تشک بادی می باشد که با خرید ان دیگر نیازی به خرید لوازم جانبی برای استفاده در مسافرت ها نخواهید داشت . این محصولات به همراه خود دارای ساک دسته دار بزرگی می باشد که لوازم جانبی برای برپایی این تشک بادی را درون خود دارد و باعث می شود تا در مدت زمان دو الی سه دقیقه بتوانید اقدام به راه اندازی کنید . از جهتی این محصول ساخت یکی از برترین برندهای تولید کننده محصولات بادی یعنی اینتکس است که کیفیت ساخت و طول عمر بالای محصولات را تضمین می کند و باعث می شود تا در صورت استفاده استاندارد بتوانید سال ها پس از خرید تشک بادی داخل ماشین از آن بهره مند شوید .

لیفان از جمله ماشین هایی است که سفر با آن لذت بخش است و در صورت به همراه داشتن یک تخت خواب بادی که قابلیت کارگزاری در قسمت عقبی ماشین را دارد می توانید لذتی دو برابری را تجربه کنید . این محصول به گونه ای تعبیه شده است که با باز شدن در قسمت عقبی ماشین شما می تواند به راحتی فضای خالی میان صندلی عقب و جلوی ماشین را پوشش دهد و باعث شود که قسمت عقب ماشین شما به تختخواب خانگی تبدیل شود که آماده برای خوابی راحت است . ابعاد این تخت خواب بادی به گونه ای است که می تواند مورد استفاده دو نفر قرار بگیرد و قابلیت تحمل وزنی بالغ بر صد و پنجاه تا دویست کیلوگرم را داراست .

البته باید اشاره داشته باشیم که این تشک بادی ماشین دارای دو مدل با پمپ باد و بدون پمپ باد می باشد که دارای قیمت های گوناگونی هستند . در صورت خرید پمپ ، پمپ باد همراه این تشک بادی از نوع برقی با قابلیت اتصال به شارژر فندکی ماشین می باشند که باد کردن قسمت های مختلف تشک بادی را در مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای امکان پذیر می کنند . اگر بخواهیم ساختار بدنه این تشک بادی را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که ستون های نگهدارنده در فاصله میانی صندلی عقب و جلو قرار داده می شوند و باعث می شود تا فضای خالی در بخش عقبی ماشین وجود نداشته باشد و سپس تشک بادی اصلی بر روی ستون ها و صندلی قرار می گیرد و محیطی همسطح را به صورت کلی به وجود می آورد . ظرفیت استفاده از این تشک بادی دو نفره می باشد و دو نفر بزرگسال می توانند به صورت نشسته و درازکش از این تشک بادی استفاده کنند .

به همراه این تشک بادی ماشین ، دو عدد کوسن بادی نیز وجود دارد که می تواند عدم نیاز به بالش بادی در سفر را به همراه داشته باشد و باعث شود تا به هنگام استفاده بتوانید از آن ها برای خواب استفاده کنید . وزن این محصول به همراه تجهیزات همراهی که دارد بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد و با توجه به حجم کمی که در حالت خالی از باد اشغال می کند می توانید آن ها را درون ساک حمل و سپس صندوق عقب ماشین قرار دهید و حجم زیادی از صندوق عقب اشغال نمی کند . به طور کلی این تشک بادی را می توان جزو با کیفیت ترین و البته مقرون به صرفه ترین تشک های بادی موجود در برابر دانست که دارای جنس بدنه پی وی سی با مرغوبیت بالا می باشد و طول عمر بالایی را برای محصول به وجود آورده است . برای خرید تشک بادی صندلی عقب ماشین می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق وب سایت نهایی کنید و محصول را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...