تشک بادی ماشین نیسان جوک

intex 210000

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
16%
940,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک محصولی است که در رنگبندی بسیار زیبا و متنوع در بازار وجود دارد که به خوبی توانسته است با توجه به ابعادی که دارد فضای عقب ماشین را به سطحی هموار برای استراحت تبدیل کند . این تشک بادی داخل ماشین درون پکیج خود دارای دو عدد کوسن بادی است که ابعاد استاندارد بالشت را دارند و از آن ها به عنوان محل قرار گیری سر می توانید استفاده کنید . با توجه به ابعاد این تشک بادی داخل ماشین قابلیت استفاده برای دو نفر بزرگسال و سه نفر نوجوان فراهم می شود و قابلیت تحمل وزن این محصول را می توان دویست کیلو گرم در نظر رفت . گفتنی است که این تشک بادی داخل ماشین از متریال پی وی سی جیر یا همان مخمل در بخش رویه خود استفاده می کند اما جنس بخش زیرین این محصول از نوع پی وی سی طرح چرم است که مقاومت بسیار بالاتری دارد و به راحتی می تواند فشار وارده را تحمل نماید . این تشک بادی به صورت دو تکه می باشد که قابل جدا شدن از یکدیگر هستند و به همین خاطر می توانید در از لایه رویه خارج از ماشین به عنوان مثال درون چادر مسافرتی استفاده نمایید . تشک بادی داخل ماشین نیسان جوک را همین حالا می توانید با قیمت ارزان و کیفیت تضمینی از نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

تشک بادی داخل ماشین جوک می تواند برای شما عزیزان تجربه ای لذت بخش از سفر را به همراه داشته باشید . باید گفت که تشک های بادی داخل ماشین امروزه به صورت گسترده درون مسافرت ها و کمپینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند البته باید خاطرنشان کرد که این محصولات کمی نوپا هستند اما با توجه به ماهیت استفاده ای که دارند به خوبی توانسته اند جای خود را در میان مردم باز کنند . این تشک بادی داخل ماشین در رنگبندی های متنوعی تولید و عرضه شده است که در این بخش برای شما رنگ کرم و مشکی را فراهم آورده ایم . به همراه این محصولات لوازم جانبی مورد نیاز برای راه اندازی و استفاده وجود دارد که شما را از سر خرید لوازم جانبی راحت می کند . اگر شما هم قصد خرید تشک بادی داخل ماشین مدل نیسان جوک را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید تا شما را قبل از خرید به آگاهی کامل در مورد این محصول برسانیم .

این تشک بادی علاوه بر ساختار اصلی که سایر تشک های بادی داخل ماشین دارند ، دارای دو عدد کوسن بادی می باشد که در ابعاد بالشت های بادی هستند و از آن ها در هنگام خواب می توانید استفاده کنید و کاربردی هستند . یک تکیه گاه کوچک در بخش جلویی این تشک بادی دیده می شود که فضای خالی میان دو صندلی را به خوبی پر می کند تا در استفاده شرایط ایده آلی برای شما فراهم بیاید . این محصول دارای یک عدد تشک بادی در بخش رویه می باشد و بخش زیرین توسط محفظه بادی حفظ می شود که در میان فضای خالی صندلی عقب و جلو قرار می گیرد تا قسمت عقب ماشین را به صورت یکدست در بیاورد . باید گفت که به همراه این محصول یک عدد پمپ باد وجود دارد که راه اندازی آن را به سادگی آب خوردن برای شما امکان پذیر می کند . بدنه این تشک بادی دارای دریچه های باد مختلف در قسمت های مجزا می باشد که این بخش ها را از یکدیگر مجزا و باد کردن آن ها را به صورت جداگانه امکان پذیر می کند . علاوه بر این یک عدد ساک حمل مخصوص نیز به همراه این تشک بادی وجود دارد که جا به جایی را امکان پذیر می کند .

اما سوالی که برای اکثر خریداران این محصولات پیش می آید این است که جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین از چیست ؟ در پاسخ  به این سوال باید گفت که این تشک بادی نیز همانندسایر محصولات بادی در بخش بدنه خود از پی وی سی استفاده می کند که از متریال های مرغوب به شمار می آید و این امر باعث می شود تا به خوبی طول عمر این محصولات افزایش پیدا کند . اما در ساختار این تشک بادی از پی وی سی در انواع مختلف استفاده شده است ، به این گونه که برای بالا بردن قابلیت تحمل وزن و سطح فشار در بخش کف این محصول از پی وی سی طرح چرم دو لایه استفاده شده است . همچنین برای راحتی هر چه بیشتر افراد به هنگام استفاده در بخش رویه و سطح اصلی تشک از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است که از سازگاری بالا با پوست بدن انسان برخوردار می باشد . درز های این نوع پی وی سی به خوبی با دستگاه های پیشرفته پرس شده است و امکان باز شدن آن ها به هیچ عنوان وجود ندارد و از این رو فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی مرکزی برند اینتکس و بست وی در ایران تضمین کیفیت را برای شما مهیا کرده است و در صورت خرید از خدمات پس از فروش ویژه برخوردار خواهید شد .

قابلیت تحمل وزن این تشک بادی داخل ماشین بالغ بر 150 تا 200 کیلو گرم می باشد که برای استفاده دو نفر بزرگسال و یا جوان استاندارد می باشد و به راحتی در سفرها می توانید از این محصول بهره مند شوید . اما در خصوص وزن این تشک بادی باید گفت که دارای وزنی بالغ بر سه کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط ساک حملی که برای آن تعبیه شده است قابلیت جا به جایی را خواهد داشت . برای خرید تشک بادی مدل نیسان جوک همین حالا می توانید از طریق فروشگاه اینتکس تهران اقدام کرده و خرید خود را نهایی و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ بادندارد  

نوع پمپ----  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب ماشین شاهین ایران
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...