تشک بادی ماشین هوندا

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
2,040,000
1,790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی داخل ماشین هوندا را امروزه می توان یکی از محبوب ترین وسایل بادی دانست که برای اغلب ماشین های داخلی و خارجی تولید و به بازار عرضه شده است . تشک بادی داخل ماشین هوندا را می توان محصولی زیبا و در عین حال مقرون به صرفه و کاربردی دانست که علاوه بر مسافرت های بین شهری برای استراحت های کوتاه مدت داخل شهری نیز می توانید از آن استفاده کنید . همانطور که در تصاویر می بینید این تشک بادی دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد که در بخش رویه آن از ساختار مواج استفاده شده است تا جریان هوا را به خوبی در میان بدن انسان و سطح تشک به حرکت در بیاورد و همچنین تکیه گاهی بزرگ در بخش بالایی وجود دارد که می توانید برای استراحت کمر از آن بهره ببرید . همچنین به همراه این تشک بادی دو عدد کوسن بادی سایز متوسط وجود دارد که از آن به عنوان بالش بادی می توانید استفاده کنید . ابعاد این تشک بادی نسبتا بزرگ می باشد و به گونه ای طراحی شده است تا شرایط را برای استراحت دو نفر فراهم آورد . باید گفت که در تشک های بادی داخل ماشین یکی از مهمترین فاکتورها قابلیت تحمل وزن می باشد که در این محصول می توان این تحمل وزن را دویست کیلو گرم در نظر گرفت که می توان آن را فراتر از استانداردهای جهانی دانست . این تشک بادی خودرو به صورت دو تکه می باشد که در بخش زیرین آن از متریال پی وی سی چرم و در بخش رویه از پی وی سی جیر استفاده شده است که استحکام فوق العاده را از آن مشاهده خواهید کرد . برای خرید تشک بادی داخل ماشین هوندا همین حالا می توانید اقدام نمایید و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

نوعسفری  

تحمل وزن150 کیلو گرم  

طول143 سانتی متر  

عرض87سانتی متر  

ارتفاع45 سانتی متر  

جنس بدنهPVC مخمل  

جنس بخش کناریPVC طرح چرم  

جنس کفPVC دو لایه  

پمپ باددارد  

نوع پمپفندکی
  

ساک حملدارد  

سایر ویژگی هامناسب استفاده در صندلی عقب هوندا
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
  

اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات  


تشک بادی ماشین هوندا را می توان از با کیفیت ترین تشک های بادی داخل ماشین با تجهیزات کامل دانست که شرایط سفر با ماشین را می تواند برای شما بسیار راحت تر کند . استفاده از تشک های بادی صندلی عقب ماشین در دنیای امروزی می تواند بسیار کمک کننده باشد و باعث شود تا در شرایط حرکت ماشین با سرعت های بالا نیز بتوانید به راحتی در قسمت عقبی ماشین خوابیده و به استراحت بپردازید تا پس از رسیدن به مقصد شاداب و سرحال باشید . تشک بادی داخل ماشین هوندا نیز دارای ابعاد بزرگی است که مطابق با محیط داخلی ماشین ساخته شده است و می تواند قسمت عقب ماشین شما را به تخت خوابی راحت برای استراحت تبدیل کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و بهتر است اگر قصد خرید تشک بادی داخل ماشین هوندا را دارید در ادامه این مسیر همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم .

جنس بدنه از اصلی ترین فاکتورهایی می باشد که بهتر است در ابتدا به آن بپردازیم و باعث می شود تا کیفیت ساخت یا پایین یک محصول سنجیده شود . این تشک بادی داخل ماشین دارای بدنه ترکیبی می باشد که می تواند وزن ها بالا را بر روی خود نگهداری کند و سالیان سال مورد استفاده شما قرار بگیرد . تشک بادی داخل ماشین فوق دارای دو قسمت است که به صورت مجزا از هم قرار می گیرند تا قسمت عقبی ماشین را به تخت خواب تبدیل کنند . در بخش زیرین این محصول از پی وی سی چرمی استفاده شده است ، پی وی سی که به صورت دو لایه ساخته شده است و در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار بالایی دارد . این لایه بدنه با روکش هایی از الیاف شمعی پوشانده شده است تا در برابر سوراخ شدن نیز مقاوم باشد و باعث شود تا ضربه به بدنه آسیبی وارد نکند اما با توجه به تست های صورت گرفته در صورت استفاده طولانی مدت از این محصولات باید به صورت استاندارد از آن ها استفاده کنید و از جامپینگ بر روی آن ها خودداری نمایید .

اما برخلاف بدنه زیرین در بخش رویه این محصول که در تماس مستقیم با بدن انسان است از پی وی سی جیر یا همان مخمل استفاده شده است ، مخمل یا همان جیر بهترین نوع پی وی سی از نظر سازگاری با بدن انسان است و متریالی بدون حساسیت می باشد که باعث می شود بتوانید با انواع پوست بدن از آن استفاده کنید . همچنین با نگاهی به سطح رویه این تشک بادی می توانید متوجه شوید که اینتکس در ساخت رویه از ساختار مواج استفاده کرده است ، ساختاری که علاوه بر ضد تعریق بودن از لیز خوردن بدن نیز به خوبی جلوگیری به عمل می آورد . این نوع ساختار باعث می شود تا بتوانید در سرعت های بالا نیز از این محصول استفاده کنید و بدون لیز خوردن بر روی بدنه به خوابی راحت فرو بروید و خستگی سفر خود را از تن به دور نگهدارید .

برای راه اندازی این تشک بادی ماشین باید از پمپ باد های برقی استفاده کنید ، بهترین نوع پمپ بادی که می توانید با استفاده از آن راه اندازی سریع تری را داشته باشید ، پمپ باد برقی با قابلیت اتصال به فندکی ماشین است زیرا در بسیاری از سفر ها دسترسی به برق شهری امکان پذیر نمی باشد و با در اختیار داشتن این پمپ باد می توانید به راحتی از فندکی ماشین برای روشن شدن پمپ استفاده کنید . به همراه این محصول دو عدد کوسن بادی نیز وجود دارد که به خوبی می تواند برای شما نقش بالش را در هنگام خواب ایفا کند . همچنین یک ساک حمل نیز به همراه این تشک بادی برای شما ارسال می شود که باعث می شود بتوانید مجموعه تشک بادی ماشین را به همراه لوازم جانبی به صورت کم حجم درون آن نگهداری کنید . برای خرید تشک بادی ماشین با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می توانید همین حالا سفارش خود را از طریق فروشگاه اینتکس تهران نهایی کنید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید .

سلام ایا این سایز برای هوندا CRV هم میشه استفتده کرد؟

689 روز پیش ارسال پاسخ

سلام بله

546 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...