تشک بادی داخل ماشین پراید pride

کد : اینتکس 4۷313

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87 سانتی متر
8%
855,000
790,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین پراید اینتکس برای داخل خودرو pride و تشک بادی صندلی عقب ماشین یا تخت ماشین پراید یک محصول زیبا intex تخت بادی ماشین پراید ۱۳۱ و سایر محصولات سایپا با قیمت ارزان فروش ویژه تشک های داخل خودرو اینتکس

تشک بادی داخل ماشین پراید اینتکس برای داخل خودرو pride یکی دیگر از محصولات فروشگاه اینتکس در تهران می باشد که با بالاترین کیفیت برای تشک بادی صندلی عقب ماشین پراید ساخته شده است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا معادل 160 کیلوگرم می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . قسمت های کناری این محصول از جنس pvc ضخیم می باشد که به مقاومت آن افزوده است . این محصول زیبا را شما می توانید با یک پمپ دستی یا برقی در کوتاه ترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . 

رویه این محصول کاملا ضد تعریق می باشد که به شما کمک می کند که مدت زمان بیشتری از آن استفاده نمایید . تشک بادی داخل ماشین کرم رنگ دارای بدنه کاملا ضد آب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در صورت کثیف شدن بدنه ان را به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به بدنه وارد شود . شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان خود یک مهلت تست 48 ساعته بروی محصولات قرار داده تا شما از سالم بودن محصول خود مطمئن شوید . در بسته این محصول یک برچسب تعمیرات برای تعمیر محصول ، یک ساک حمل که به شما کمک می کند که آن را به راحتی حمل نمایید . این محصول زیبا را شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید و در صورت داشتن سوال و یا مشکل با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند . 

  

تشک بادی ماشین پراید یک محصول زیبا و کارآمد می باشد که دارای طرحی بسیار زیبا و جذاب می باشد به همین جهت این محصول از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار است . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه می باشد که از مقاومت بالایی در برابر وزن بالا برخوردار است به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . قسمت کناری این محصول از جنس pvc  برزنتی می باشد که به مقاومت و کیفیت این محصول افزوده است . از این محصول شما می توانید در انواع ماشین های ایرانی و خارجی استفاده نمایید . 

رویه این تخت ماشین پراید از جنس مخمل می باشد که هم ضد تعریق می باشد و هم قابل شست و شو می باشد به همین جهت این محصول را می توانید در صورت کثیف شدن به راحتی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به تشک وارد شود . این محصول را شما می توانید با یک پمپ برقی یا دستی به راحتی در کوتاه ترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . بدنه این تشک کاملا انعطاف پذیر می باشد به همین سبب این محصول را می توانید به کوچک ترین سایز ممکن تبدیل کرده و در ساک مخصوص حمل قرار داده و به راحتی با خود به هر مکانی حمل نمایید . در ادامه می خواهیم به نقد و بررسی در ارتباط با این تشک بپردازیم ...

طراحی : تشک بادی داخل ماشین پراید یکی از تشک های سفری می باشد که دارای طرحی مستطیلی شکل می باشد که مناسب با انواع ماشین ها با استانداردهای جهانی طراحی شده است . پایه های این محصول در کف خودرو قرار می گید و قسمت بالایی این محصول کف اصلی خودرو را یک دست می کند . سطح این محصول مواج می باشد که کاملا طبی می باشد . سطح مواج این محصول فاصله ای بین تشک و کمر شما ایجاد می کند که این عمل باعث می شود تا هوا خراج شود تا تشک عرق نکند که این  عمل یک مزیت بزرگ برای تشک ها می باشد .  این محصول مناسب برای سفرهای طولانی طراحی شده است و شما می توانید بروی آن دو نفر نشسته و یک نفر خوابیده استفاده نمایید و از سفر خود لذت کامل را ببرید بدون اینکه شما احساس ناراحتی یا خستگی کنید . 

مشخصات فیزیکی : رویه این تشک بادی از جنس مخمل می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا می باشد که معادل 160 کیلوگرم می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . قسمت کناری این محصول از پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که به مقاومت و تحمل وزن این تشک افزوده است . 

ابعاد و وزن : ابعاد این محصول کاملا استاندارد می باشد که شرایط مطلوبی را برای شما فراهم می کند . این محصول دارای ابعاد ( طول : 143 سانتی متر ، عرض : 87 سانتی متر ، ارتفاع : 45 سانتی متر ) می باشد که بهترین سایز و مناسب ترین سایز برای تشک های بادی داخل می ماشین می باشد . وزن این محصول با خود بستخ بندی 3.4 کیلوگرم می باشد که نشان از وزن مناسب و حمل راحت آن می باشد . از مهمترین ویژگی این محصول می توان به تحمل وزن آن اشاره کرد که معادل با 160 کیلوگرم می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به صورت دو نفر همزمان نشسته و یک نفر خواب استفاده نمایید که این مزیت نشان از کیفیت بالای این محصول دارد . 

مراقبت و نگهداری : 

راه اندازی و نصب این محصول کاملا ساده و با یک پمپ دستی و برقی امکان پذیر می باشد . این محصول را می توانید با یک پمپ برقی در کمتر از سه دقیقه باد کنید . برای نگهداری و مراقبت از این محصول باید به نکاتی که در ادامه به آن می پردازیم توجه کنید . در مرحله ا.ول باید آن را از اشیا نوک تیز دور نگهداری نمایید . در مرحله دوم از پرش و جامپینگ بروی محصول خودداری شود . در مرحله سوم باید از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن محصول خودداری کنید تا طول عمر محصول بالا برود . 

جمع بندی : تشک بادی داخل ماشین پراید یا تشک بادی صندلی عقب ماشین پراید یکی از محصولات جذاب و کارآمد می باشد . بدنه این محصول از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که از مقاومت بالایی در برابر وزن بالا برخوردار است . این محصول بسیار مناسب برای سفرهای طولانی می باشد که با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در طول سفر حس خوش آیندی را تجربه نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس ایران در تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول بی نظیر با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند .

ویدیو معرفی و آنباکس تشک بادی پراید

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
87 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
دارای رنگبندی های مختلف
قابل استفاده در بسیاری از ماشین ها
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...