تشک بادی ماشین کی ام سی K7

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,150,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی ماشین کی ام سی K7 تشکی پایه دار است که برای استفاده در داخل ماشین طراحی شده است ، برای همین پایه های آن می تواند به راحتی در زیرپایی ماشین قرار بگیرد تا شما سطح صندلی های عقب و زیرپایی ماشین را با تشک پر کنید . تشک بادی داخل ماشین از نظر اینکه وزن سبک داشته و حجم بسته بندی آن کوچک است نیز بسیار محبوب بوده و در سفر ها اصلا دست و پا گیر نخواهند بود و در هر زمان که دوست داشته باشید می توانید آن را سریعا راه اندازی و نصب کنید . توجه داشته باشید که تشک بادی داخل ماشین کی ام سی کا 7 به همراه خود پمپ باد فندکی دارد که کار راه اندازی را آسان تر کرده و شما می توانید با استفاده از آن در کوتاه ترین زمان ممکن تشک بادی را باد کنید تا قابل استفاده شود . این پمپ با اتصال به جافندکی ماشین کار خواهد کرد . شما می توانید با این پمپ حتی سایر محصولات بادی را باد کنید . 

جنس بدنه تشک بادی داخل ماشین کی ام سی از پی وی سی ضخیم بوده که برای ضخامت بیشتر آن بخش کف محصول به صورت دو لایه ساخته شده است و البته بخش رویه آن به دلیل استفاده از یک لایه جیر بسیار ضخیم تر شده و می تواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم تر ظاهر شود . در ضمن استفاده از این رویه جیر باعث زیبایی هر چه بیشتر تشک بادی شده و می تواند از تعریق بدن شما جلوگیری کند چرا که دیگر بدن شما با بخش های لاستیکی تشک در تماس نخواهد بود . این محصولات بادی مقاوم هستند اما زمانی هم ممکن است آسیب ببیند ، برای رفع اینگونه از مشکلات ، برچسب های تعمیراتی در نظر گرفته شده است که می توانید برای پنچرگیری آسان محصولات بادی از آن استفاده کنید . به همراه تشک بادی داخل ماشین دو بالش قرار داده شده است که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید . 

همانطور که از نام این محصول مشخص است ، ساختار تشک به صورت بادی بوده و برای همین نیاز به راه اندازی دارد تا پس از باد شدن در داخل ماشین نصب شود . با توجه به اینکه تشک دارای پایه است ، می تواند زیرپایی ماشین را پر کند تا شما آن را بر روی صندلی عقب و بخش عقب ماشین راه اندازی کنید تا یک تشک بزرگ برای استراحت کردن داشته باشید . این تشک هم توسط کودکان و هم توسط بزرگسالان می تواند مورد استفاده قرار بگیرد ، ولی بیشتر افراد این محصول را برای کودکان خود خریداری می کنند تا در سفر ها بتوانند راحت تر باشند و از سفر های طولانی خسته نشوند . 

کودکان حتی می توانند به راحتی دراز کشیده و استراحت کنند . دو بالش بادی به همراه تشک بادی ماشین است که می تواند کاربرد بسیار خوبی برای استراحت کردن باشند ، شما می توانید از بالش ها به عنوان تکیه گاه و یا قرار دادن زیر سر خود استفاده کنید . جنس تشک و بالش از پی وی سی بوده که کیفیت فوق العاده خوبی دارد و برای اینکه بدن شما نیز با لایه های پی وی سی که خاصیت لاستیکی دارد برخورداری نداشته باشد از یک لایه جیر در سطوح آن استفاده شده است که حس خوشایند تری را به شما خواهد داد و تا حد زیادی می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند . برای راه اندازی تشک بادی ماشین نیز یک پمپ باد در نظر گرفته شده است که از نوع فندکی بوده و با جافندکی ماشین روشن شده و می توانید از آن استفاده کنید . شما عزیزان می توانید این محصول را به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید

  • طول : 143 سانتی متر
  • عرض : 90 سانتی متر
  • ارتفاع : 50 سانتی متر
  • تحمل وزن : 160 کیلوگرم
  • وزن : 2.5 کیلوگرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • دارای رنگبندی متنوع
  • پمپ باد : ندارد
  • به همراه دو بالش بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...