تشک بادی مخصوص خودرو بی ام و BMW

کد : اینتکس 13113

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 150 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87سانتی متر
940,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مخصوص خودرو بی ام bmw و خودروهای لوکس آلمانی و فولکس بسیار مناسب برای استفاده کودکان در هنگام سفر

تشک بادی مخصوص خودرو بی ام و یکی از جدیدترین محصولات فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران می باشد که مناسب برای استفاده در تمام سری خودروهای BMW بوده و می توانید از این محصول به راحتی برای صندلی های عقب این خودرو ها استفاده نمایید . فرم ساختار این تشک بادی صندلی عقب ماشین بی ام و به گونه طراحی شده است تا بتواند به خوبی قسمت کف عقب خودرو را پر کند و ارتفاع مناسب نیز کمک می کند تا در هنگام استفاده استراحت لذت بخشی را تجربه نمایید . استفاده از پی وی سی مخملی در قسمت رویه محصول سبب این شده است تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید ساعت های طولانی بر روی این محصول به استراحت بپردازید . بخش های کناری و کف این تشک بادی صندلی عقب نیز از پی وی سی دو لایه تهیه شده است تا در برابر آب و رطوبت مقاوم باشد و بتوانید بدون نگرانی از این محصول استفاده نمایید . 

بخش کف و بخش رویه این تشک بادی از دو قسمت مجزا باد خواهند شد و این نکته به شما کمک می کند تا در هنگام نیاز بخش های کف این محصول را باد نکنید و از این محصول به عنوان یک تشک برای خواب نیز استفاده نمایید . البته این دو تکه بودن در زمان به وجود آمدن مشکل و یا سوراخ شدن محصول نیز کمک شایانی در یافتن مشکل خواهد نمود و می توانید در مدت زمان کمی مشکل بوجود آمده را برطرف سازید . به همراه این تخت خواب صندلی عقب ماشین پمپ باد فندکی نیز وجود دارد که به کمک این پمپ می توانید به راحتی محصول را باد نموده و از آن استفاده نمایید . البته از ویژگی های مثبت این پمپ باد می توان به دوکاره بودن آن اشاره نمود که به کمک این ویژگی می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی باد تشک را خالی نیز کنید . همچنین به همراه این تشک بادی صندلی عقب ساک حمل مخصوصی نیز وجود دارد که به سهولت در حمل و نقل محصول کمک بسزایی نموده است 

تشک بادی داخل ماشین BMW  یکی از سری محصولات بادی تولید شده بسیار با کیفیت و زیبا می باشد که به دلیل طراحی بسیار منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین تشک های بادی داخل ماشین در سال 2018 تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این تشک بادی می تواند یک وسیله بسیار مناسب برای استراحت در قسمت عقب ماشین باشد که دارای ساختار مستطیلی شکل بوده و به خوبی فضای عقب ماشین را پوشش می دهد.

 جنس بدنه آن ازوینیل با روکش مخمل بوده و پایه های آن از وینیل طرح چرم می باشد که از استحکام بالایی برخوردار بوده و به خوبی می تواند تا وزن 155 کیلو گرم را تحمل کند. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که دارای خاصیت ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن شما به هنگام خواب جلو گیری می کند. شما می توانید این تشک بادی با کیفیت را از فروشگاه نمایندگی اینتکس خریداری کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید .

نوع
سفری
تحمل وزن
150 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
87سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس بدنه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
-
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین بی ام و
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
دارای پایه های بادی سرخود
دارای دو کوسن بادی مجزا
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...