تشک بادی مخصوص صندلی عقب خودرو

کد : اینتکس 667۶13

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: سفری
  • تحمل وزن: 160 کیلو گرم
  • طول: 143 سانتی متر
  • عرض: 87سانتی متر
1,950,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مخصوص صندلی عقب خودرو اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که با کمترین قیمت در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد .

تشک بادی صندلی عقب خودرو اینتکس یک محصول بسیار زیبا و کار آمد می باشد که در زیباترین طرح و رنگ توسط شرکت اینتکس تولید و عرضه گردیده است . بدنه این محصول از جنس pvc برزنتی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای استفاده دو نفر همزمان می باشد . این محصول با توجه به رویه بزرنتی ضد تعریق برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول مدت زمان بیشتری استفاده نمایید و به هیچ عنوان عرق نخواهد کرد و همچنین با توجه به نرمی و راحتی که این محصول دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که برای مسافت های طولانی از این محصول استفاده نمایید و حس خوش آیندی را تجربه کنید . از دیگر ویژگی های این تشک می توان به بدنه ضد آب ، قابل شست و شو بودن و همچنین می توان به ساک حمل این محصول اشاره نموده . به همراه این کالا یک پمپ دستی قرار داده شده که به کمک آن می توانید به راحتی محصول را در مدت زمان کوتاهی باد کرده و از این تشک استفاده نمایید . برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید . 

تشک بادی مخصوص صندلی عقب خودرو یکی از جدیدترین و زیباترین محصولات شرکت با تجربه اینتکس می باشد که با بالاترین کیفیت ساخته شده است . این محصول با توجه به ظاهر و طراحی زیبایی که دارد در این مدت کوتاه در لیست پرفروش ترین محصولات فروشگاه اینتکس تهران قرار گرفته است . بدنه این محصول از جنس pvc سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سه نفر می باشد . از این تشک می توانید در انواع ماشین های ایرانی و خارجی استفاده نمایید و از سفر خود لذت کامل را ببرید . این محصول کاملا قابل شست و شو می باشد و در صورت کثیف شدن شما می توانید به راحتی آن را شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به بدنه وارد شود . به همراه این محصول یک پمپ دستی وجود دارد که به شما کمک می کند که محصول خود را به راحتی باد کرده و از آن استفاده نمایید و همچنین برای راحتی شما یک پمپ فندکی وجود دارد که شما می توانید به وسیله آن تشک خود را داخل ماشین به راحتی در کمترین زمان باد کرده و از ان استفاده نمایید . 



طراحی و ساخت : 

طراحی و آرگونومی ساخت این محصول به شکل مستطیلی می باشد که طبق استانداردهای جهانی طراحی شده است . این محصول مناسب برای مسافرت های طولانی مدت می باشد که برای شما این شرایط را فراهم که از مسافرت خود لذت کامل را ببرید . شما می توانید در طول سفر بروی آن خوابیده و استراحت کنید . در بسته بندی این محصول یک ساک حمل وجود دارد که به شما در حمل آن کمک می کند و همچنین یک برچسب تعمیرات اینتکس وجود دارد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که د صورت صدمه دیدن بدنه مورد استفاده قرار می گیرد . 

جنس بدنه :

بدنه این محصول از جنس پی وی سی بزرنتی می باشد می باشد که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سه نفر همزمان می باشد . قسمت های کناری این محصول از جنس pvc  سه لایه می باشد که به مقاومت ان افزوده است و همچنین زیره این محصول از جنس پی وی سی برزنتی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و برخورد با اشیا تیز می باشد . از مهمترین مزیت این محصول می توان به ضد آب بودن بدنه آن اشاره کرد و همچنین می توان به بدنه ضد تعریق آن اشاره کرد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که مدت زمان بیشتری از ان استفاده نمایید . 



ابعاد و وزن و تحمل وزن : 

ابعاد این محصول (  طول : 143 سانتی متر ، عرض : 87 سانتی متر ، ارتفاع : 45 سانتی متر ) می باشد که مناسب با انواع ماشین های ایرانی و خارجی ساخته شده است . از دیگر ویژگی این محصول می توان به وزن آن اشاره کرد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که آن را با خود به راحتی حمل نمایید . تحمل وزن این محصول 160 کیلوگرم می باشد که نسبت به مدل های مشابه از تحمل وزن بالایی برخوردار است . 

راه اندازی و نگهداری : 

این محصول را شما می توانید به راحتی در مدت زمان کوتاهی با استفاده از یک پمپ دستی یا برقی باد کرده و از آن استفاده نمایید . به همراه این محصول یک پمپ دستی تعبیه شده که به شما کمک می کند که به راحتی محصول خود را باد کنید . شما برای نگهداری این محصول می توانید آن را از اشیا نوگ تیز دور نگهداری کنید و همچنین از پرش و جامپینگ بروی تشک خود داری نمایید . 

جمع بندی : 

تشک بادی صندلی عقب خودرو مخصوص مسافرت یک محصول کارآمد و زیبا می باشد که مناسب برای مسافرت ها می باشد . رویه این محصول کاملا ضد آب و ضد تعریق می باشد . این محصول مناسب برای انواع ماشین ها طراحی شده است . بدنه آن از پی وی سی سه لیه تشکیل شده که بسیار مقاوم در برابر وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول قادر است وزن معادل 160 کیلوگرم را تحمل کند . این محصول را می توانید با یک پمپ برقی در مدت زمان کوتاهی به راحتی باد کرده و از ان استفاده نمایید . شما می توانید برای خرید این محصول به صورت حضوری به شرکت اینتکس مراجعه کرده و محصول خود را خریداری کرده و از دیگر محصولات این فروشگاه دیدن نمایید و همچنین شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید این محصول به صورت آنلاین با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . 

نوع
سفری
تحمل وزن
160 کیلو گرم
طول
143 سانتی متر
عرض
87سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
جنس بدنه
PVC برزنتی
جنس بخش کناری
PVC برزنتی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ باد
دارد
نوع پمپ
دستی پدالی
ساک حمل
دارد
سایر ویژگی ها
مناسب استفاده در صندلی عقب ماشین
دارای سطح مواج و ضد تعریق
ابعاد بسته بندی: 46 ×30 ×15 سانتی متر
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...