تشک بادی مخملی کمپینگ

intex 64114E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 191 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
22%
4,700,000
3,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی مخملی کمپینگ محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که عرضه در تنها نمایندگی محصولات بادی و سایت فروش تشک بادی با قیمت ارزان و مناسب

تشک بادی مخملی کمپینگ با پمپ برقی و خروجی USB یکی از زیباترین و با کیفیت ترین محصولات شرکت اینتکس می باشد که با قیمتی ارزان و مناسب عرضه می گردد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد . بدنه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین سبب این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . از مهمترین ویزگی این محصول می توان به رویه بسیار نرم و راحت این محصول اشاره کرد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه نمایید . 

این محصول را می توانید با یک پمپ باد دستی و یا برقی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . ابن محصول با توجه به کف مقاومی که دارد به شما کمک می کند که از آن در مکان های مختلف مانند کمپ و کوهستان استفاده نمایید . این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید . این محصول دارای ابعاد و حجم بسیار مناسب می باشد که به شما کمک می کند که به راحتی آن را با خود حمل نمایید . رویه این محصول دارای الیاف ابریشمی می باشد که به مقاومت و تحمل وزن این محصول افزوده است . این محصول را شما می توانید با قیمتی ارزان و مناسب در تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

تشک بادی مخملی کمپینگ اینتکس یکی از محصولات کاربردی و زیبای شرکت اینتکس می باشد که با بالاترین کیفیت تولید شده است . این محصول در سال 2017 توسط شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است و در همین مدت کوتاه این محصول توانسته در لیست پرفروش ترین محصولات شرکت اینتکس قرار بگیرید . بدنه این محصول از جنس برزنت سه لایه می باشد که بسیار مقاوم در برابر برخورد با شی تیز می باشد به همین جهت از این محصول می توانید در مکان های مختلف مانند کمپ و کوهستان به راحتی استفاده نمایید . رویه این محصول از جنس مخمل می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت شما در زمان استفاده حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . محصول فوق را شما می توانید با یک پمپ باد به راحتی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به ابعاد و وزن مناسبی که دارد به راحتی می توانید آن را داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول دارای تحمل وزن بسیار بالا می باشد به همین جهت این محصول قابل استفاده برای سنین مختلف می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تشک بادی مخملی کمپینگ با تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند . در ادامه این مطلب قصد داریم به نقد و بررسی این محصول بپردازیم ...


جنس بدنه : 

تشک بادی مخملی کمپینگ دارای بدنه ای از جنس برزنت سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و وزن بالا می باشد به همین جهت از این محصولذ می توانید در مکان های مختلف مانند کوهستان و کمپ سنین مختلف استفاده نمایند . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین  سبب شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . 

طراحی و ساخت : تشک بادی مخملی کمپینگ دارای طراحی و ساخت مستطیلی می باشد که مناسب برای استفاده دو نفر همزمان می باشد . رویه این محصول کاملا مواج می باشد به همین جهت شما در زمان بدنتان بالاتر از تشک قرار خواهد گرفت به همین جهت هوا رد شده و از تعریق محصول کاملا جلوگیری می کند . 

ابعاد و وزن :  تشک بادی مخملی کمپینگ دارای ابعاد ( طول : 181 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر ، ارتفاع : 25 سانتی متر می باشد که طبق استاندارد های جهانی تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول را شما می توانید به راحتی به ابعاد کوچک تر تبدیل کرده و داخل ساک حمل و یا کوله پشتی قرار داده و با توجه به وزن مناسبی که دارد به شما کمک می کند که به راحتی آن را حمل نمایید . 


طریقه راه اندازی و مراقبت : برای راه اندازی این محصول کافیست آن را بروی یک سطج صاف قرار داده و از دریچه هایی که برای باد کردن این محصول تعبیع شده با کمک یک پمپ باد برقی و یا دستی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . برای نگهداری و مراقبت از این محصول می بایست آن را از شی تیز دور نگهداری کنید و از پرش و جامپینگ بروی آن خودداری نمایید . 

جمع بندی : تشک بادی مخملی کمپینگ محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که بسیار مناسب برای استفاده در کمپینگ و کوهستان می باشد . بدنه این محصول از جنس برزنت می باشد که از مقاومت بالایی در برابر ضربه و وزن بالا برخوردار می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . رویه این محصول از جنس مخمل جیر می باشد که کاملا ضد تعریق می باشد به همین جهت شما می توانید مدت زمان بیشتتری از آن استفاده نمایید . این محصول را می توانید با یک پمپ باد به راحتی در کمترین زمان ممکن باد کرده و از آن استفاده نمایید . تشک بادی مخملی کمپینگ دارای 48 ساعت مهلت تست 48 ساعته می باشد که به شما کمک می کند که با خیالی آسوده زا آن استفاده نمایید . این محصول با توجه به کاربردی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان از جمله کوهنوردان می باشد . از مهمترین ویزگی این محصول می توان به ابعاد و وزن مناسب آن اشاره کرد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که آن را به راحتی داخل ساک حمل قرار داده و به راحتی با خود حمل نمایید . این محصول زیبا را می توانید با قینتی ارزان و مناسب از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید .

نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
191 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخمل
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
-
نوع پمپ
-
ساک حمل
-
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
دارای لایه های الیافی در داخل بدنه
ضد تعریق و طبی
دارای سطح مواج
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...