تشک بادی مسافرتی دو نفره بزرگ 2018

کد : اینتکس 66969

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • تحمل وزن: 273 کیلو گرم
  • طول: 203 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
1,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 152 دارای قیمتی ارزان و مناسب می باشد که در نمایندگی اینتکس عرضه می گردد .

تشک بادی دو نفره مسافرتی 2018 با عرض 152 را میتوان بزرگترین تشک بادی دو این نوع را به شمار برد که این تشک تفاوت چندانی در ساختار و کیفیت با مدل های دیگر خود نداشته و تنها عرض آن برای راحتی بیشتر افزایش داده شده است.بنابراین میتوان گفت که این محصول از راحتی بیشتری نسبت به نمونه های قبلی برخوردار است.  این تشک بادی دو نفره مسافرتی  ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده که این ماده به دلیل مقاوم بودن در بیشتر تشک های بادی استفاده میشود و مقاومت بسیار بالایی با دربرابر انواع فشار ها دادر و مشکلی برای آن به وجود نخواهد آمد. همچنین طراحی مواج سطح رویه این تشک بادی سبب شده تا علاوه بر پوشش تمام اعضای بدن موجب عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق زیاد شود. همچنین با  لایه های ضخیمی از PVC که در داخل بدنه وجود دارد افزایش استحکام بدنه را در پی دارد که در برابر فشار های ناشی از وزن و باد زیاد شود.این تشک بادی  یکی از بهترین تشک های موجود  برای استفاده در مسافرت های کوتاه  مدت و مختلف  و همچنین استفاده در داخل چادر های مسافرتی بوده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم به راحتی قابل حمل خواهد بود . این محصول را می توانید با ارزان ترین قیمت در فروشگاه اینتکس ایران خریداری نمایید . 

تشک بادی مسافرتی دو نفره بزرگ 2018 یکی از جدید ترین و زیبا ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 روانه بازار شده است. این تشک بادی به دلیل طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی این شرکت تبدیل شود و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. فرم کلی ان به صورت مستطیلی بوده و دارای رنگ سبز نیز می باشد. سطح این تشک بادی به صورت مواج طراحی شده است که ضد تعریق می باشد. طریقه کار این موج ها به این گونه است که هنگامی که شما بر روی آن دراز می کشید، این موج ها باعث می شوند تا فضای بسیار کمی بین بدن شما و سطح تشک ایجاد شود و از این فضای کم هوا به جریان بیافتد تا بدن شما عرق نکند و استراحتی توام با آرامش را بر روی آن داشته باشید. معمولا استفاده از تشک های بادی بسیار راحت تر از تشک های ثابت می باشد. ما در ادامه قصد داریم تا از تمامی جهات به بررسی این محصول پر کاربرد بپردازیم .

ابعاد، وزن و تحمل وزن تشک بادی :

این تشک بادی دو نفره دارای ابعادی مطابق با استاندارد های جهانی بوده که فضای بسیار کمی را نسبت به تشک های ثابت اشغال می کند و به همین لیل می توان از آن به راحتی درون منزل، اتاق خواب، اتاق نشیمن، محل کار و خانه های دانشجویی استفاده کرد. این محصول بادی در ابعادی همانند طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 22 سانتی متر طراحی و ساخته شده است. تحمل وزن آن 273 کیلو گر ممی باشد که افراد سنگین وزن نیز می توانند با خیال راحت بر روی آن به استراحت بپردازند. وزن این تشک بادی نیز 5 کیلو گرم بوده که جزو تشک های بادی دو نفره سبک محسوب می شود و می توان به راحتی آن را حمل و جا به جا کرد. این تشک بادی به دلیل ابعاد بسته بندی کوچکی که دارد به راحتی با کمترین اشغال فشا درون صندوق عقب ماشین جا شده و می توان آن را با خود به سفر نیز برد تا در چادر های مسافرتی و یا ویلا ها از آن استفاده کرد.

جنس و کیفیت بدنه تشک بادی :

یکی از اصلی ترین و مهمترین معیار هایی می باشد که هنگام تهیه هر محصولی بایستی به آن توجه نمود. تمامی افراد هنگامی که می خواهند محصولی را خریداری کنند، دارای یک سری نگرانی از بابت دوام و کیفیت آن محصول هستند که این بار شرکت اینتکس توانسته است با تولید این تشک بادی با کیفیت تمامی این نگرانی ها را برطرف کرده و کالایی مرغوب را به مشتریان خود ارائه دهد. این محصول از جنس PVC با روکش مخمل بوده که این روکش مخملی سبب نرم تر شدن سطح تشک شده است و از سر خوردن بالش نیز جلو گیری می کند. بخش کناری این تشک بادی از وینیل طرح چرم بوده که مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار داشته و به راحتی دچار پارگی نمی شود. قسمت کف آن نیز از وینیل بوده و به صورت دو لایه طراحی شده است که این دو لایه بودن قسمت کف تشک باعث شده است تا علاوه بر ضد آب شدن، مقاومت بسیار بالایی در برابر اجسام تیز پیدا کرده است.

نحوه راه اندازی تشک بادی :

برای راه اندازی این تشک بادی تنها به یک عدد پمپ باد نیاز می باشد که یک عدد از نوع باتری خور مجزا بر روی خود این تشک بادی موجود می باشد. پس از این که تشک را از بسته بندی خارج کردید، آن را روی سطح کاملا صافی پهن می کنید. حال بایستی درب دریچه هوای تشک را باز کرده وسری پمپ را در آن قسمت قرار بدهید. پس از این که پمپ را به تشک متصل کردید، با توجه به باتری خور بودن پمپ، دکمه پاور پمپ را روشن کرده و و منتظر می مانید تا تشک به اندازه کافی باد شود. پس از این که تشک فرم کلی خود را گرفت، پمپ را خاموش کرده و آن را از تشک جدا می کنید. همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس ایران تماس بگیرید.


مراقبت و نگهداری :

  • از برخورد اجسام تیز با بدنه تشک بادی جلو گیری کنید.
  • تشک بادی را در معرض حرارت شدید قرار ندهید.
  • از پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کنید.
  • هنگام باد زدن نیز حواستان باشد که بیش از اندازه به آن باد نزنید.
نوع
خانگی، سفری
تحمل وزن
273 کیلو گرم
طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
22 سانتی متر
جنس رویه
PVC مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
باتری خور مجزا
ساک حمل
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
قابلیت مکش باد توسط پمپ
قابل استفاده در چادر های سفری
قابل استفاده روی آب های کم عمق
دارای پمپ باد باتری خور مجزا
مناسب سنین بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...